haha die modus ken ik, ik noem het weleens Iaminacavemode (engels) hihi Ik ben soms ook echt niet te genieten. het is echt een tricky combi en gevoelig voor vervelende opmerkingen (; Wat goed dat ze alles meten, hier bij mijn zkh niets daarvan.. Goed zeg die AMH score!
Heb in nl het bij mijn ha gevraagd en Gent zoekt alles nog een x uit. Nu twee maanden om nog af te vallen. Wil mijn bmi onder de 25! Is nu 28,4 ofzo.
misschien dat ik ook eens de tsh ga proberen bij ha.. bij mij is dat in het verleden ook weleens gecheckt.. los van het ivf gebeuren, toen zei mijn ha al dat het misschien wel goed was dit af en toe te checken.. vanwege mn stofwisseling. thnx girl. ik was dat vergeten.
Aub dame Het schijnt voor de mooie innesteling onder de 2,5 te moeten zitten. Ik zit dus te hoog. Bovendien heb ik goede hoop, schildklier tabletten, TSH omlaag dus schildklier sneller is toch afvallen????? Of ben ik nu blond?
Hoi Dames, Hier weer even een klein berichtje van mijn kant. Mama is nog steeds erg slecht, en is nu wel duidelijk dat dat komt doordat de hodgkin actief is Ze heeft nog steeds hoge koortsen en ondanks dat gaan ze toch chemo's doen, omdat dit nog het enige redmiddel is wat ze kunnen doen erg onzeker dus nu ze zo zwak is. En ja poppetje, mama's hoor je zeker te houden tot je 70e!! Het spijt me dan ook te moeten horen dat jij je mama al hebt moeten laten gaan... Verder heb je goed nieuws zeg! Goede AMH en TSH dus omlaag? Mag ik vragen wat dit precies inhoudt? En ja die BMI!! Ik moet zeggen dat door deze stress mijn kilo's er zo afvliegen, ik zit momenteel op -8 kilo. Het ziekenhuis zei overigens dat het niet noodzakelijk was in mijn situatie, maar een lager bmi is nooit verkeerd. Nou lieve dames, jullie ook succes en ik ga weer richting ziekenhuis... Liefs!
hi visje, jeetje meid wat ontzettend moeilijk moet dit zijn voor je. ik hoop dat het goed gaat uitpakken de behandeling voor je moeder. sterkte met alles x
Lieve Visje, Wat rot om dat te horen Ik weet precies hoe jij je voelt! Je moeder zo zien, breekt je hart. En die kilo's die eraf vliegen, had ik toen ook.. Viel in een week meer dan 10 kg af.. Voor nu heel veel succes, redt je het wel met het ziekenhuis en die kleine??? Voor jou is het nog drukker, jouw mannetje is nog te klein om er echt rekening mee te houden natuurlijk.. Denk aan je! In mijn situatie is een lager BMI niet noodzakelijk, ze helpen je tot 35 en ik zit op 28,6 ofzo.. Maar wil het zelf. Verder is je TSH je schildklier, die is bij mij 3,7 en tot 4 is het normaal en daarboven is hij te traag dus die van mij is ietswat traag. En dat heeft weer met innesteling te maken. Vandaar dat ik daar nu pilletjes voor krijg. Wie weet val ik er nog wel door af zou mooi zijn..
Ben trouwens iets tegengekomen in de krant over gezond eten en ivf/ icsi. John Twigt (Erasmus MC) volgens mij jouw oude zkh poppetje.. & een Amerikaanse site iets over de kwaliteit van eitjes. Relatie tussen hoge inname van bepaalde vetten en lagere cijfers van levend geborenen na IVF behandeling (nederlandse vertaling) Die laatste site had ik al eerder gezien en een tijdje gedaan tijdens het ivf traject, en het lijkt net of je aan het lijnen bent. het komt ook wel overeen met het mediterrane dieet wat ook goed blijkt te zijn. x
hey we schreven tegelijk poppetje! mijn post is geen reactie op jullie berichten hoor, klinkt een beetje vreemd zo. zeker nu je zo bent afgevallen visje! het is meer iets wat ik zelf ben tegengekomen en even wilde delen. veel liefs
Thanks.. ik ben aan het lijnen, eet minder vet, vlees magerder, meer groente, minder koolhydraten en overdag fruit en eiwitshakes Oh en sinds vandaag pillen gaan slikken om mijn TSH omlaag te krijgen, dan wordt je schildklier sneller dus val ik hoop ik ook extra af! Maar thanks. En ja is mijn oude ziekenhuis maar niet de vent die ik had.
Hoi muk, Over'n paar dagen gaan de 1e deca spuiten erin! 2mrt start ik. Verder ben ik wat passiever dan anders met reageren.. 't gaat erg slecht met m'n moeder... Ik heb nu dus 2 sterke wensen, mama worden en dat oma dat mee mag maken! Hoe is het met jou dan a.s. Mama!?? Xxx
@visje wat vervelend voor je , ik hoop dat het niet ernstig is en dat je moeder gewoon oma kan worden. Frisse start en hoop dat het nu goed komt. Met mij alles zijn gangetje ik mankeer niets alleen heel erg moe , ik kom uit mijn werk dn val gelijk in slaap.
Muk, wat fijn dat alles goed gaat en dat gevoel dat je kan slapen als je thuis komt.. eh.. dat heb ik niet zwanger al Visje, ik hoop dat jouw mama nog een keer oma mag worden en sowieso de kleine ook nog mag zien opgroeien!
Fijn dat het goed gaat Muk! : Visje hou vol he meid! Poppetje heb jij ook iets laten testen m.b.t. ijzer? Denk zelf dat dit bij mij niet zo goed is. veel liefs
IJzer niet na laten kijken, wel veel maar dat niet. Mijn ijzer is ook niet altijd goed, snel last van een lage waarde helaas. Floradix nemen. Heb je het zo weer op pijl.
Hey Visje, ben zelf niet zo actief op zp maar wilde je even succes wensen met de deca en binnenkort dan de stimulatie! spannend, ben aan het duimen voor je!! xx
Hmm allemaal wat minder actief dus hihi.. Ik ben nu ook gestopt met de pil, dus mijn doorbraak bloeding zal gauw komen. Volgende week donderdag de stimulatie.. Ik ben blij dat het momenteel m'n moeder even stabiel is...het gaat redelijk en mogen niet klagen gezien waar ze vandaan kwam! En ik heb ook nog 'n sollicitatie lopen waar ik volgende week wel bericht van verwacht.. Genoeg afleiding dus pfff haha. Poppetje hoe is het verder met je? En met lessie en muk? liefs visje.