Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief Visje, wat fijn om te horen dat je mama stabiel is! Klinkt gek maar in de tijd die je hebt gehad is stabiel al gelukmakend!
    Ik moet ongesteld worden, voel mijn buikpijn, gisteren in mijn zeikmodus en moet het officieel morgen worden.

Hier op zich wel ok, behalve dat mijn vriend zijn werkgever de laatste dag van zijn proeftijd doei zei en nog niet betaald heeft. Dus nu via juridisch loket informatie gekregen, brief gemaakt en met pech gaat het via de rechter :(

Wachten tot half april sucks.. maar is niet anders.. Als ik toch eens kon toveren hè.. ohja hadden we geen MMM nodig ;)

Visje, volgende week weer starten is wel superspannend.. hopen dat het nu gelijk raak is!

2. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    #202 lessie, Mar 6, 2013
    Last edited: Mar 6, 2013
    hey girls,

Visje gelukkig dat het nu stabiel gaat met je moeder.
    Succes girl de komende tijd met alles!

Hier aan het wachten op de volgende cyclus.. Kon deze ronde niet meedoen doordat er teveel aanmeldingen waren. Hopelijk volgende ronde weer.

Ik hoor hier de ijscoman, de lente is nu toch echt begonnen..

Poppetje balen he dat wachten, jouw tijd komt girl dat je weer kunt starten! misschien lukt het snel en dan kun je dit achter je laten.
    Ik hoop dit voor ons allemaal!

Wat voor vitaminen gebruiken jullie trouwens? ik dagravit mama & baby (hier zit dan ook foliumzuur in) en tarwekiemolie in tabletvorm voor het baarmoederslijmvlies (maar daar moet je volgens mij nog voor de tp mee stoppen).

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ja dank je meiden, en idd het is helemaal waar wat je zegt poppetje..stabiel slecht is dan al zo positief terwijl het natuurlijk nog steeds erg slecht gaat. Maar alle lichtpuntjes zijn oppeppers, en geeft ons nieuw vertrouwen en hoop!
    Lessie ik slik eigenlijk al sinds ik m'n zoontje heb de mama vitamines van vsm.
    Voor zwanger worden, zwanger zijn en tijdens bv geschikt en goede aanvulling.
    Verder slik ik niks extra's, ik ben nooit zo van de pilletjes.. Gewoon gezond, vers en regelmatig voedingspatroon aanhouden. En leefstijl uiteraard, genoeg slaap, niet roken of drinken etc. meer kun je er niet aan doen.
    Voor mijn baarmoederslijmvlies heb ik nooit wat genomen, want dat is bij mij tijdens de punctie altijd rond de 15mm dik, dus dik boven gemiddeld.
    Ik merk trouwens nu al de leuke bijwerkingen van deca... Voel me net'n vrouw van bejaarde leeftijd: moe, sneller zweten en geen zin in lichamelijk contact (arm mannetje van me :p). Ach ja, alles voor het goede doel, dat moet hij ook mar voor ogen houden.hihi.
    Denk aan jullie lieve meiden! Liefs, Visje. Xxx

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ongesteld met alle kwalen.. pffffffffff waar is die steen??? wil eronder liggen!! kittig kattig, chago, emo, chocoladetrek en buikpijn.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ok.. tot de orde van de dag.. wat ik slik:
    DHEA
    2x foliumzuur
    vitamine D
    multivitamine
    visolie
    tarwekiemolie.. (teunisbloemolie moet je stoppen voor je eisprong of voor je tp)

En verder eet ik heel gezond, veel fruit/groente/mager vlees/thee/water en that's it :D

Maar in de ochtend wel een pillenjunk :)

Ohja en nu om mijn TSH omlaag te krijgen van de arts in Gent pillen gekregen.

5. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    thnx ladies

ps ben ook op zoek naar een steen....

6. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Jaaahoe, ik kan me aansluiten bij jullie dames... Mijn doorbraak bloeding is begonnen vandaag, dus.hoofdpijn, buikpijn, en'n fantastisch humeur :D
    WAAR IS DIE STEEN?? haha...
    Fijn weekend dames....*zucht*

7. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ik ben niet ongi maar gedraag mij wel zo..
    vandaag redelijk uitgehaald naar iemand, zitten die hormonen nog in mn lijf???
    dat is niet echt iets voor mij, maar dat heb ik nu al een tijdje, alsof de rem foetsie is..
    ook een fijn weekend dames.. het gaat misschien sneeuwen...
    wel goed visje dat het is begonnen dan loopt alles een beetje volgens schema (;

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hoi dames,
    Hoe is het met jullie?
    Ik ben vanmorgen weer naar zh geweest, alles ok en heb de eerste 250eh puregon e al weer in zitten!
    Op naar stap 3, de punctie ;)
    Eerst volg wk woensd weer komen om te kijken hoe de eitjes er weer voorliggen!
    Liefs visje

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Voor jou heel spannend dus.. Ik denk dat je meer rust als ze tenminste maar bezig zijn. Het wachten is killing. Ok 15 april is over een maand, maar vind het wachten allemaal maar lang :(

10. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey girls,

spannend zeg visje, leef met je meee !
    lukt het allemaal een beetje het prikken enzo ? het is niet niks allemaal..

hey poppetje, wachten duurt veel te lang.. weet je al ongeveer hoe het na 15 april eruit gaat zien of hebben ze nog niets verklapt?
    Wat gaan ze 15 april ook alweer bespreken?

hier aan het wachten

nou chill girls lfss

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    15 april eerst de psych vanwege manlief zijn verslaving, hij is vorig jaar begin van het jaar afgekickt.. en dan einde van die dag een gesprek met de arts. We hopen dan juni te mogen starten maar er is een kans dat ze zijn spatader op zijn bal eerst nog willen verwijderen :(

Dan moeten we dus WEER wachten.. Het jaar gaat hard en ik word echt einde van het jaar al weer 36 dus heb helemaal geen zin meer om nog te moeten wachten..

12. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ohh dat kan ik mij voorstellen..

en eerst een behandeling zonder operatie en dan daarna eventueel de operatie? nu ik zelf met de cryo's in de weer zit had manlief ondertussen bij wijze van een operatie kunnen ondergaan. begrijp dat je dan wel cryo's nodig hebt. maar dat zou zomaar eens kunnen, je had veel eitjes uiteindelijk en man redelijke score aan zaad toch?

x

13. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    maar Gent dacht als ik het goed heb onthouden dat het eerder aan je man lag toch.. misschien is dan gelijk een operatie wel handig..
    nou ben benieuwd wat ze gaan vertellen 15 april, jammer dat die afspraak niet wat vroeger kan.

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi meisjes, bedankt! Wordt inderdaad spannend..maar hopelijk wordt door de puregon mijn hoofdpij minder :(pfff dat is soms zo erg! Zou fijn zijn want morgen ben ik jarig, en vieren het zondag!

En poppetje ik kan me zo goed voorstellen dat je van dat wachten gek wordt!!:( Je kunt idd zelf niks beginnen en dus ook geen stappen in de richting wat je zo graag wilt... En idd het gevoel dat je steeds ouder wordt, maar lieverd bedenk dat er ook genoeg vrouwen van zelfs 40jr nog zwanger zijn geraakt in het traject! Dus hou hoop en vertrouwen, jullie tijd komt hopelijk ook gauw (ook als je die paragnost moest geloven ;))...
    Maar desondanks snap ik je gevoelens...
    Dus ook nog even spannend wat ze willen wat betreft met je mannetje.. Allemaal onzekerheden!
    Dikke knuffel meissie xxxxxx

En lessie jij nig keurig op't wachtbankje:) wanneer mag je officieel testen? Voel je al iets?

Nou, ik ga even taarten maken!
    Monchoutaarten...hmmm jammmmmie!

Liefs visje

15. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    wachten op ongi en dat is vandaag begonnen! even afwachten of ik deze ronde mee mag..

hey poppetje ik zit net mn berichtje terug te lezen. Hoop dat je ze niet vervelend vond, was een beetje aan het meedenken..

visje succes he, hoofdpijn hopelijk weg voor je birthday & alvast gefeliciteeeeerd !

liefs

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nee hoor lessie, meedenken mag.. Zowel zwijndrecht als het emc hadden al geconcludeerd dat manlief verminderd vruchtbaar is. Bij mij zit alles goed, nu door drie geconstateerd alleen omdat er zo'n slecht resultaat was bij het emc roep het emc uit het niets dat het bij mij ligt.

Manlief heeft genoeg zaad voor icsi en geloof nooit dat hij na de optatie naar een normaal aantal gaat. Vandaar dat wij liever gelijk icsi doen. Mijn leeftijd speelt ook mee, als ik 25 had geweest hadden weer wel eerst de operatie aangegaan...

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi meiden,
    Hoe staat het ervoor?
    Hier loop ik inmiddels rond als'n echte hormonenbom :( pfff..
    Nog even volhouden!
    Lessie weet jr al of je mee mag deze ronde?
    Liefs!

18. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hoihoi

krijg binnenkort mn eerste echo ::)
    en jij visje? behalve dat je een hormonenbommetje bent (;

succes he met de malle molen! het is niet niks girl.

poppetje, nog een paar weekjes..

liefs

19. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Oh spannend lessie!!
    Ik heb morgen echo om te kijken hoe eitjes groeien, zal ergens volg wk wel de punctie hebben, zelf vermoed ik de dinsdag ofzo.... Spannend weer.....
    Verder gaat het wel, heb gewoon erg last van die vervelende hormonen. Hoofdpijn, snel jankerig, moe en snel op m'n teentjes... Ach hihi..
    Als je dan ook maar'n mooi cadeau ervoor terug krijgt hè, dan zijn we alles weer vergeten!
    Inderdaad poppetje nog even doorbikkelen en dan is het zo 15april...al kan ik me goed voorstellen dat je geduld opraakt :(
    Liefs,
    Visje

20. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    succes morgen!
    ik ga overmorgen!

oh ik moet snel weer verder aan het werk..

Share This Page