Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje benieuwd hoe het gaat nu, zijn ze goed gegroeid?

Lessie, wanneer is binnenkort?

Hier wachten en emo, gisteren een van mijn katten naar een nieuw huisje gebracht omdat meneer continu vocht met 2 anderen en van nijd ging sproeien. Non stop gejankt en nu is zojuist (voor mijn gevoel dan) de intercity over mijn kop gereden.. Zie er ook uit als een dwijl :(

15 april is nog iets minder dan 4 weken wachten. Maar ben er wel klaar mee. Duim maar mee dat ze niet eerst bedenken dat manlief aan zijn spatader geopereerd moet worden. Ik word er immers niet jonger op :(

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ach lieve poppetje, hier.dikke knuffel van mij! Hopelijk helpt het wat...
    Denk aan je..

Mijn eitjes zijn mooi op weg, 9 groeien waarvan 5 al mooi rond 11mm.
    Moet vrijdag weer heen. Zoals nu verwacht lijkt het erop dat ik volg wk woensdag punctie krijg. We zullen zien of mijn eitjes daar net zo over denken ;) hihi

Knuff visje

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Natuurlijk denken jouw eitjes daar zo over. Wanneer heb je de volgende echo? Kan ook nog eerder worden hè, de punctie. ;)

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Vrijdag moet ik weer heen, voel 't al zwaarder worden nu met lopen!
    Xx

5. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy

nou ik ben ook geweest vandaag en er is een follikel van 16 mm, overmorgen weer een echo en dan misschien de pregnyl :)

nou visje je bent goed op weg zeg, wat fijn dat ze goed groeien!

weet je wat ik gisteren heb gedaan, fertiliteitsyoga..

nou meiden liefs van hier
    x

6. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Fertiliteitsyoga lessie? Klinkt leuk! Wat doe je dan precies?
    En jij gaat ook goed zeg!! Zul je maandag of dinsdag tp hebben zeker?

Morgen weet ik meer dames, vind het wel spannend want voel het al goed. En ik ben tevreden met het aantal tot nu toe, ik heb namelijk nooit veel follikels.
    Met mijn zoontje had ik zelfs maar 4! Waarvan 3 eitjes, alle 3 bevrucht en 2 terug geplaatst waarvan dus mijn lieverdje!
    Dus ik weet dat het mogelijk is met weinig...

Ben benieuwd hoe het deze ronde weer gaat.. Als de punctie maar minder pijnlijk is dan de vorige keer...toen lag mijn eierstok wat naar achteren!

Liefs xxx

7. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy

Ja was erg leuk, en allemaal met meiden die in behandeling zijn. Ik had er wel wat aan. Tp zal na pregnyl 6 dagen later zijn.

Visje je hebt echt een mooi aantal zeg! ja die punctie ik dacht er vandaag nog aan, soms denk ik er makkelijk over en soms word ik alweer helemaal bang. Bij mij viel het wel mee, ze konden er ook niet goed bij, maar ik merkte dat niet. Dat hoorde ik achteraf. Ik hoop dat het mee gaat vallen Visje!

Gaat het prikken nog goed?

Poppetje hoe is het met jou? thinking of you!

liefs

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Oke dames,
    Zondag moet ik weer heen dan gaat het spannend worden!!
    Ze vermoeden nu dinsdag de punctie, als het zo hard gaat als het nu is.. Dus dinsdag of woensdag ..hmmm ben benieuwd!
    En mijn baarmoederslijmvlies was alweer 11.9mm dik, dus erg mooi dik slijmvlies tijdens de punctie en terugplaatsing!
    Het prikken gaat nog steeds goed, mijn buik begint er wel gehavender uit te zien haha.. blauw hier en daar met allemaal rode puntjes. Het wordt steeds meer zoeken naar een "goed" plekje om te prikken ;)
    Ik ben nu alleen in dubio wat ik moet doen met het kalmeringsmiddel wat ik eventueel voor de punctie al kan nemen... Dan moet ik de avond ervoor en de morgen 1 uur voor de punctie Dormicum nemen, om rustig te blijven tijdens de punctie.
    Ik heb het altijd nog gedaan, maar ik twijfel en denk dat ik het misschien ook wel zonder de dormicum kan!?
    Wat zouden jullie doen? Ik krijg tijdens de punctie nog een infuus met ventalin wat een beetje pijnstillend werkt en waar ik draaierig van wordt (soort van dronken gevoel)...
    Ik weet het niet... Lastig!

Popp, hoe is het met jou lieverd? Trek je het allemaal nog?
    Ik hoop zo dat jij ook snel bezig kunt gaan met dit alles....

En lessie wanneer zal dat ongeveer zijn die 6 dgn na pregnyl? Komen we dan ongeveer gelijk uit met de tp? Als die van mij op donderdag of vrijdag valt?

Kuss voor jullie lieve meiden!

9. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ja we gaan misschien gelijk op!
    :)

Wat zeggen ze bij jou in zh? als ze zeggen dat het geen kwijt kan, dan zou ik wel doen! van mij mogen ze mij helemaal platleggen.
    Heb zelf bij mn punctie niets extra's ingenomen. Ik kreeg een morfinespuit en een klein tabletje.

Succes met plekjes vinden! bij mij is links naast mn navel een goed plekje, daar deed ik de laatste keer ook de pregnyl en die voelde ik gewoon niet! of we worden ondertussen gewoon bikkels (;

nou succes girl

liefs

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Dag meiden, dinsdag gaat het gebeuren!! Ik word straks gebeld over hoe laat ik pregnyl moet spuiten vanavond en dan is dus ook tijdstip voor dinsdag bekend!!
    Ik kan morgen wel even dormicum halen, moet ik voor de nacht nemen en 1u voor de punctie.. Ben ik toch wat rustiger en kon geen kwaad..
    Spannend weekje!
    Xxx

11. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    he visje ik heb ook de pregnyl vandaag (;
    2200uur...
    spannend en echt toevallig zo gelijk.
    sterkte en succes met de spuit xxxxx

12. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hihi ik 22.15u :)
    Idd grappig zo samen! Succes met prikken meis!
    Zal aan je denken, dan ben ik ongeveer de spuit aan het klaarmaken ;)
    Liefs en knuffel

13. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Nou hij zit erin!
    Bij jou ook alles goed gegaan meis?
    Pffff wat'n stress heb ik daar altijd van dat gedoe met glaasjes breken, opzuigen, ontluchten... Dat ontluchten ging bij mij mis, ipv 'n mooi bolletje op de naald kwam er'n klein straaltje! Ik helemaal in d stress, wel gauw gespoten maar daarna even met de ivf arts gebeld om te checken of ik nu wel genoeg eenheden heb gespoten!
    Het moet natuurlijk wel goed gaan met de punctie!!
    Maar zelfs als ik'n kwart had verloren was het nog voldoende geweest.... Pfff gelukkig.. Maar toch blijf ik wat onzeker erover..als het maar goed gaat!
    Stom he.. Hadden ze bazar kant rn klare dingen, dan had ik deze stress ook niet haha
    Nu maar ff proberen te slapen....
    Liefs visje

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Sorry voor de taalfouten, deed't vanaf m'n telefoon!!

15. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hier ook achter de rug :)
    ik vind het ook altijd een spannende spuit.
    ik laat het in het zh prepareren, was daar gisteren en dat kon een dag vantevoren. maar ook dan nog steeds spannend..

nou geen zorgen maken hoor, heb dat ook gehad bij mn eerste pregnyl, bij het ontluchten en het is helemaal goed gegaan daarna met punctie. Al was ik toen ook even geschrokken. Fijn dat je een arts nog hebt kunnen spreken.

lieefs

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dames, wat spannend allemaal. Was het weekend neit online!

Visje, ik heb geen ervaring met zulke pijnstilling. Ik moest de ochtend van 2 paracetamollen nemen en kreeg tijdens morfine.

Weet je al of het morgen definitief door gaat??

Lessie, wanneer heb jij je punctie?

@Hier, nog drie weken wachten :(

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi poppetje,
    Ja ik heb morgen om 10.15u de punctie!
    Gelukkig ook maar, want lopen gaat nu echt moeilijker worden!

En ja jij nog weer wachten :( snap je volkomen, dat wachten is niks! Ik hoop dat de 3wk lekker snel voorbij gaan voor je!
    (ook voor mij want ik zit dan in de vervelende wachtweken;))

Knuffel,
    Visje

18. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy
    ja soms ook wel even goed he, even niet online!
    ik ga voor je duimen poppetje dat je een goed gesprek krijgt over 3 weekjes en dat ze jullie niet langer laten wachten.

Ik heb zaterdag de tp van de cryo als het goed gaat. Jij dan eerder he Visje? nou good luck girls x

19. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    & visje heel veel sterkte en succes morgen, zal aan je denken.
    knuffel van hier !!

20. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi lessie,
    Jij dus zaterdag tp.. Ik inderdaad eerder, als er'n mooie embryo mag ontstaan dan heb ik donderdag een terugplaatsing!
    Jij ook succes les!
    Ik laat jullie weten!
    Liefs, visje

Share This Page