heyhey Nou ik merk helemaal niets, ook wel iets gevoeld, erg minimaal, de 2e dag, en ook een trekkend gevoel naar lies, een rare droom vannacht, beetje verstopt maar voor de rest helemaal niks.. Klinkt wel goed hoor visje. Misschien weet je nog iets van je vorige zwangerschap? hoe dat was de eerste weken? hey ollie nou je afspraak komt langzaam maar zeker in zicht! ben erg benieuwd. Goed zeg dat je je klaagmodus uit kunt zetten (; dat knopje ben ik soms zoek (; nou visje heel heel veel succes, ik vind het wel goed klinken hoor! Poema hoe is het bij jou nu? veel lieefs
Ja, daar ben ik ook weer! Nu bijna een week aan het spuiten en vrijdag de eerste fm. Ben benieuwd. Merk wel dat ik sceptischer ben dan de eerste en tweede keer... heel gek. Niet zo enthousiast ofzo... Kan nog niet helemaal het enthousiasme vinden. Denk ook dat ik mezelf bescherm en bang ben voor weer een mislukte poging. Maar goed zo ver is het nog lang niet... Door jullie verhalen word ik ook weer wat positiever. Ik doe overigens acupunctuur erbij en daar voel ik me wel heel goed bij. Heb trouwens dit keer wel echt blauwe plekken van het prikken. De eerste keer had ik dit ook, maar toen deed ik het lange schema. Niet gek dus, want heel veel geprikt. Tweede keer helemaal geen blauwe plekken en nu al direct na de eerste keer spuiten. Ook alleen op links... recht niet. Gek toch? Hoe zou dat kunnen? Spuit ik dan niet goed?
Hoi poema, wat goed van je! Spannend zeg! En die blauwe plekken, je hebt soms pech dat je net'n bloedvat raakt en daardoor krijg je'n blauwe plek.. Misschien is je bloeds doorstroming verbeterd door acupunctuur? Komt goed meid, zal voor je duimen.. Xxx visje.
hey poema, ja hou de moed erin hoor! heel veel succes vrijdag! wat kunnen die echo's al spannend zijn he.. waarschijnlijk bescherm je jezelf (zoals je zegt) en is je gevoel misschien nog een na-effectje van de vorige poging en staat het los van deze. Blauwe plekken heb ik zelf nooit gehad. Je pakt wel een huidplooi, spuit erin, plooi loslaten en injecteren? ha dat zal vast wel, maar ik denk ik meld het even. visje hoe staat het bij jou met de soepvoorziening? sinds pasen voorbij is moet ik toch echt zelf weer de keuken in.. Hoe gaat het trouwens met je, nog steeds plat? arme jij, maar goed bezig voor goed doel (; xx
Hi lieve les zie nu pas dat je ook al eerder had gereageerd! Sorry lieverd, ik antwoord nu even kort want wil graag slapen.. Maar het gaat goed, pijn wordt ele dag iets beter gelukkig. Al merk ik dat ik vanaf alweer teveel heb gedaan.. Morgen echo controle voor de bloedprop Ik ben wel benieuwd! Verder alles nog oké.. Tot gauw Kus visje
hey visje, rustig aan doen he, terug in je mand (; spannend wordt het nu he.. toitoi girl poema succes vandaag met echo, ben aan het duimen voor je. x
O, visje, wat spannend he? wanneer mag je testen? Ik heb vanmorgen de eerste fm gehad. Helaas groeien er aan 1 kant maar twee follikels en aan de andere kant zit een cyste waar misschien iets in kan zitten, maar misschien ook niet... Maandag weer kijken... Ik had gehoopt op twee, dus echt tegenvallen doet het me niet. Maar meer was altijd mooier geweest natuurlijk...
Hoi Dames, Allereerst hoe is het met jullie; Lessie, hoe staat het in deze vreselijke wachtweken??!! En poema, wat spannend en jammer dat er maar weinig meegroeien, ondanks je er rekening mee had gehouden is het toch balen!! En poppetje, jij alweer uit je klaagmodus hihi.. kan me het volledig voorstellen... ga gerust je gang!! Wij klagen en zeuren ook haha! Ik heb vanmorgen nog even met het zh gebeld. Ik zit nu op dag 8 na tp, dus 10 dgn na punctie en mijn temp liep ineens op naar 37.7 vanmiddag.. En stond vanmorgen op met 37.5. Dat is nu al 2 dagen zo.. DIt zou goed bij het "opruimen van de bloedprop" kunnen horen, dan is mijn lichaam druk aan het werk om het op te lossen en dan komt het bloed weer in mijn bloedbaan wat deze verhoging kan geven. En er zat nogal wat bloed dus klonk erg logisch volgens zh. Als mijn temp wel ineens hoger dan 38 gaat worden dan moet ik direct bellen en word ik direct opgenomen. Maar ik hoop toch na al deze ellende, dat dat me bespaard blijft!!!! Ook zou een verhoogde temp natuurlijk kunnen bij een beginnende zwangerschap maar ja... dat weten we niet eerder dan volg week vrijdag! NOG EEN HEEEELE WEEK!!! Hoe overleef ik dat hhaha? Dus poema, het antwoord op jouw vraag: ik mag testen op 12 april. Hmmm weet niet of ik me daaraan kan houden als er niks geks tussen komt maar we zullen zien.. De hele zwangerschap blijft vervolgens spannend, dat weet ik ook.. maar wat zou het fijn zijn als ik duidelijkheid krijg door een mooie test Oke, standje "ZENNN" moet weer even ingezet worden, maar ben hem een beetje kwijt moet ik zeggen Vind het soms erg lastig om maar rustig te blijven in deze zenuwslopende weken, en dan vooral de laatste waar ik nu in ga.. de meest beslissende tot aan de test....... Lieve meiden, jullie ook allemaal succes!!! Dikke knuff, Visje.
Ja, visje, die laatste wachtweken is hel. Die eerste kwam ik altijd nog wel redelijk door maar die tweede.... Vreselijk... Heel veel succes! Ik ben benieuwd wanneer het bij mij allemaal gaat gebeuren... Maandag weer een fm. Vind het nu allemaal toch wel weer spannend worden hoor. Ook omdat ik elke keer van de follikels die ik heb maar 50% aan eitjes over hou... Dan zou het nu er maar weer 1 zijn misschien.... Brrrr, wat is het toch een zenuwslopend traject hè? Mijn hoofd maakt echt overuren met rekenen, tellen, data, nadenken.... Pffffffff.....
Hi meiden hoe is het hier?? En poema, gaat het bij jou ook nog goed? Morgen echo hè? Laat je weten? Hoop zo dat 't goed lijkt voor je!! Hier nog 5dgn te gaan tot officiële testdag! Spannend! Ik sta er nog steeds super positief in, de kwaaltjes lijken ook erg gunstig.. Kan haast niet wachten, hoop zo dat we beloond worden met'n prachtige test in handen ... lessie ik ben ook wel benieuwd hoe't nu met jou gaat al 1e tekenen?? En poppetje, hoe is het met jou lieverd, trek je het nog allemaal dat ellendige wachten? Liefs xxx visje
visje wat erg! neenee ik had zelf ook al ongikrampjes vandaag, maar had uitgerekend dat di spannend zou worden, donderdag officiele testdag. Maar wij hadden de pregnyl tegelijk, dus misschien kan het nu ook al spannend worden.. Het is pas over toch als het echt doorbreekt? maar ja ik begin het nu zelf ook beter te herkennen.. je weet het zelf vaak goed.. heel veel sterkte en veel liefs!!! dikke knuffel van hier en vind het echt heel erg voor je.. die rot mmm ook
niet om je valse hoop te geven, en als ik het doe, sorrri alvast! is er een hele kleine kans dat het met de bloedprop te maken kan hebben? Ik weet niet of ze daar iets over hebben gezegd? xxxx
Nee daar kan het niet mee te maken hebben.. Bloed is gewoon niet'n goed teken.. en het gekke is dat ik het niet zag aankomen.. Geen ongie gevoel of wat. Alleen erge hoofdpijn, maar ja dat kon ook met zw te maken hebben... Ik voel me even flink ellendig Hopelijk gaat bij jou wel goed lessie... Xxx verdrietig visje in'n kom, dat overstroomt met tranen..
ohhh vind het zo erg voor je! dit heb je zo niet verdiend.. heel veel sterkte visje dikke knuffel!! ik denk aan je! liefs..
Ja en zo net beldde ook nog m'n vriendin... Ze was zwanger van de 2e, iets ongepland en niet verwacht... Ik barstte in tranen uit, en kon niet eens "gemeend" gefeliciteerd zeggen... Oh wat erg, ik kan iedereen die zwanger is wel weg kijken op dit moment. Ben zo ongelofelijk verdrietig, boos en teneergeslagen tegelijk.. En dan schijnt ook nog de zon hoe oneerlijk haha.. De lieve buurtjes van ons hebben ons zoontje meegenomen naar de kinderboerderij, erg lief! Kun je even ongegeneerd janken en boos zijn. En weer opladen om gewoon weer vrolijk verder te gaan... Wat is het leven soms oneerlijk..........
aajjj dat ook nog... begrijp je reactie wel hoor! je vriendin ook als het goed is (daar zijn vrienden voor toch?) Wat lief dat je ook aan je zoontje denkt. Zo van eerst hem de deur uit. Nou Visje het is niet eerlijk.. sterkte vandaag xxxxx
Lief visje, wat een rotnieuws!!!!! Ik had je zo graag een babyvisje gegund.. en ik snap helemaal dat je dat nieuws van je vriendin even niet trok op het moment. Het is sowieso moeilijk maar na je ochtend zou geen mens uit de MMM vrolijk gefeliciteerd kunnen zeggen! Althans degene die het wel kunnen, petje af. Hier nog aan het wachten, wachten, wachten.. vanavond de paragnost. Stom, heb gedroomd dat ik zwanger was en we een echo hadden. Zo waar.. gek hoe diep die wens zit! Of zou het een teken zijn dat het ooit komt? Maar ja, wanneer is ooit hè!!!!
@Visje, hoe is het vandaag met je? Hier vanmorgen de tweede meting gehad en de punctie is gepland voor donderdag. Echt heel snel voor mijn doen. Er zitten denken ze, maar, drie follikels. Het wordt dus weer allemaal heel erg spannend.