Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi poema, wat spannend zeg! En met mijn zoontje had ik ook maar 3 eitjes hoor, 4 follikels.. Dus het kan! Misschien is de kwaliteit juist dan wel beter?
    Ik hoop't voor je.

En poppetje, ik herken die dromen hoor! Zat deze wachtweek ook te dromen over babyshoppen en dat ik'n dikke buik had... Was er van overtuigd dat het nu eens raak zou zijn, gezien de symptomen..
    En nu...
    Nu lig ik in de mini-weeën! Of dat wel normaal is vraag ik me af... Ik heb af en aankomende krampen.. En verlies helder rood bloed in grote hoeveelheden.
    Geen stolsels vreemd genoeg.
    Slik paracetamol tegen de pijn.
    Heb zh al gebeld... Moet weer, na deze bloeding, wachten op normale ongesteldheid en dan krijg ik schema voor cryo..
    Heb ik nog nooit eerder gehad!

Dus lessie, misschien kun jij me meer vertellen hierover?
    Hoe werkt dit?
    En hoe is het nu met jou? Jij mag donderdag al testen toch??
    Heb je al idee of jr zwanger kunt zijn?

Ik kruip weer onder m'n wol.. Zoontjelief is aan't spelen bij m'n vriendin en haar kinderen..

Knuff visje.xxx

2. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hi

nou nog niet ongi, maar ik heb uitgerekend dat het morgen echt spannend wordt. Heb ongi-gevoel gehad (gisteren en vanmorgen)... Ik heb ook een trekkend gevoel in mn lies, links, maar dat heb ik wel vaker.. ik vind die laatste dagen echt te stressy.

Nou visje, de cryo-procedure: Bij het VU gaat dit in de natuurlijke cyclus en de enige hormoon die ik heb gekregen, is pregnyl. geen utrogestan etc. (maar dat is volgens mij per zh anders). Eerste echo is ongeveer een week na de eerste ongidag, alleen volgen ze 1 follikel totdat deze 18 mm is, daarna pregnyl. het scheelt wel qua belasting. Ben echt blij voor je dat je een cryo hebt, en een goede :) de tp moet je echt even uitrekenen, alsof je een punctie krijgt en dan de leeftijd van je cryo. Is de cryo ingevroren op de 3e of 4e dag, op deze dag (rekenen vanaf 'de punctie') wordt de kleine eskimo ook weer teruggeplaatst. Op de dag van tp hoor je pas of de ontdooiing goed is gegaan. Dat is ook weer een spannend moment.

poema toch wel goed nieuws toch, follikel erbij :) sterkte de komende dagen en de punctie al bijna!

poppetje jouw wachttijd is bijna voorbij! eindelijk.....

liefs meiden xxxx

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lessie, heb je al getest?

Visje, gaat het inmiddels weer een klein beetje meid?

Paragnost weer geweest.. kindje stond inmiddels klaar bij mijn mama.. Ze zei al, het komt sneller dan jij denkt! Ze zei ook, je hebt het al gezien hè en het wordt een heel klein poppetje. Klopt, in mijn droom heb ik het gezien en verschoonde ik een heel klein meisje..

Dus heb er weer vertrouwen in!

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi lieve meiden,
    Ik heb me weer 'n ochtend erop zitten.. Ik ben alweer naar het zh geweest voor onderzoeken en bloedonderzoek..
    Vanmorgen belde ineens d verpleegkundige mij, ze had vannacht ineens aan mij gedacht en het zat haar niet lekker dat ik zo vroeg al zoveel bloed verlies. En geen stolsels, gewoon helder rood bloed.
    Zij na mijn verhaal weer aangehoord te hebben, toch weer overleggen met de gyn. Want de verpleegkundige had ineens ook zoiets, komt dit nu niet van die bloedprop..? Maar dat kan in praktijk haast niet, maar kon misschien wel vaatje zijn of iets anders..
    Na kleine 15 min werd ik weer gebeld, ik moest toch maar even komen.
    Dus met eendebek, echo en ze heeft gevoeld, onderzocht maar er was niks geks te zien gelukkig. Daarna nog bloedprikken, op hcg en op nog iets anders.
    Waarschijnlijk vermoeden ze nu 'n vroege miskraam..
    Ik word zo gebeld over uitslag..
    Raar allemaal weer....

Maar lessie hoe is het nu met jou?? Spannend! Hoop dat jouw eskimootje nog veilig aan boord zit!

En poppetje ik kreeg gewoon kippenvel van jouw verhaal.. Wat bijzonder toch, van die paragnost. Kan ze ook niet even bij mij langskomen hihi ;) Ben ook wel nieuwsgierig!! Sterkte met wachten meis, maar waarschijnlijk word je daar dubbel en dwars voor beloond strakjes ;)

Kus,
    Visje.

5. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy lieve meiden,

nou nog niet ongi.. een test durf ik niet. weet niet wat dat is..

mooi zeg van de paragnost.. wow..
    visje sterkte he met telefoontje afwachten.. goed dat ze het nog even uitzoeken.

veel veel liefs

6. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nou ik schijn dus wel hcg hormoon in mijn lijf te hebben!
    Nu kijken hoe het vrijdag is, of het daalt of dat het alsnog stijgt..want vrijdag is pas mijn testdatum..
    Ga ervan uit dat het mis is, maar ja.. Dit blijft gek. Dan is het alsnog'n miskraam geweest.
    Xx visje

7. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @ visje wat vervelend voor je meid maar geef het niet op sterkte.

dames allemaal veel succes blijft spannend ik blijf duimen voor iedereen, ik gun het echt een ieder.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    He visje irritant he? Het kan dus nog alle kanten op?
    Ik heb morgen de punctie. Vind het echt heel spannend allemaal weer. Er zitten in ieder geval twee follikels en misschien nog een derde achter de cyste... Weinig opbrengst dus weer. Moet echt nog even mijn posi stand zien te vinden. Vanmiddag weer acupunctuur dus dat helpt misschien wel...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, ik ga toch voor je duimen dat je HCG omhoog gaat!!! En je kan die van mij vinden via www.paranormaalplein.nl Maar weet niet hoe dicht jij in de buurt woont natuurlijk van mij ;)
    Zij zit zelf in Ridderkerk. Rijdt wel in de omgeving maar weet niet tot hoe ver..

@Poema, spannend morgen, ik ga voor je duimen!

@Lessie, testen meut.. wie weet wat voor mooi nieuws je hebt..

@hier, gisteren maar meisjesnamen gekeken. Gezegd dat bij een meid ik het vernoem voluit naar mama. Haar initialen zijn J.M. dus dan is het een roepnaam met de J of met de M.

Met de achternaam van mijn partner kwam ik uit op: Jazzlynn, Jazmin, Jamie, Jenna, Jayda, Jaedee.
    Met de M vind ik maar weinig namen echt mooi die goed passen bij zijn achternaam.. Wat vinden jullie?

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Succes vandaag poema-ik duim voor mooie eitjes! Als ze maar van mooie kwaliteit zijn.. Je hebt er maar 1 nodig... Zet'm op!

En poppetje, ridderkerk is beetje uit de buurt hihi. Ik woon in groningen ;) Maar ik weet niet wat de achternaam is van je man? Namen zijn heel persoonlijk.. Ik vind zelf Jazmin wel erg mooi..

En lessie, in spanning zitten is ook niks, dus je kunt best'n testje wagen ;).. Maar snap je wel hoor.. Je kunt nu nog dromen van zwanger zijn.. En met'n nega test is dat in één klap voorbij.. Maar als deze posi is kun je een extra dag super blij zijn.. Dus tja, moet je voor jezelf afwegen lieverd...
    Al ben ik erg nieuwsgierig ;)

Hier heb ik vannacht waarschijnlijk druppetjes-gewijs bloed verloren en bij opstaan kwam dat er uit.. Nu is het weer gestopt.
    Het past heel erg in het beeld van mijn 1e behandeling wat'n miskraam was. Ik denk dus ook dat het'n miskraam wordt/is. Ik heb alleen nog geen stolsels/slijm verloren dus moet me daar wel op voorbereiden..om'n klap iets op te vangen.. Het zal wel weer even zwaar emo worden als het echt los breekt.. :(

Ben wel benieuwd naar vrijdag, maar heb geen hoop dat dit nog goed komt..:(

liefs.

11. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    visje! hadden ze gezegd hoe hoog de waardes zijn? begrijp dat je van het ergste uit gaat. nog 2 dagen en dan weet je meer. oh wat een stress dit.. denk aan je!

poema veel succes morgen!!

hier cryo still on board..

veel liefs meiden!!!

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    - Breekt in-.

Meiden, wat een spanning en stress!!! Knap om te lezen hoe jullie er mee om gaan! Respect!!

- Breekt uit-

13. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Smile, bedankt :)
    Xxx

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, wat grappig.. weet je dat ik vannacht dus heel veel heb gedroomd en iedere keer op Jazmin uit kwam.. dus niet jasmien maar echt jazmin op zijn engels.. :D

Manlief heeft een oerhollandse saaie naam met 1 lettergreep en 4 letters. :( Hij heeft zelf al een oerhollandse naam en achternaam en vindt het niet leuk klinken).

Misschien kan mijn paragnost het ook via de foon, je zou haar kunnen mailen. Je eh.. woont idd niet in mijn buurt :D Hoewel, Nederland is klein, verder dan 3 uur kan het geen enkele kant op zijn :D

15. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hihi poppetje da's idd toevallig! En zat nog te denken met maken met de m in de richting van jullie andere namen maar dat is echt lastig :) ik weet alleen niet hoe je het precies schrijft maar de engelse naam may of mayden (had zelf 'n meisje op de psz die zo heette, weet alleen niet meer hoe je het schrijft ;) of mary-ann, mary-lynn.. Ik werk met kinderen dus hoor de gekste namen voorbij komen hihi.. Ik zal nog ff verder brainstormen ;)

Bij ons was het met ons zoontje net andersom, mijn man heeft'n buitenlands achternaam (is overigens 100% nederlands hihi) dus kozen ervoor om'n korte nederlandse naam te kiezen. :)

Lessie morgen mag je testen toch? Wat zegt je gevoel? Spannend!!

Poema ik wenste je al succes haha, mast zag nu dat je om 5u ergens al'n berichtje geschreven had!! Haha wat vroeg!!
    Morgen dus punctie.. Ik denk aan je (heb ik vandaag dus ook al gedaan ;))

Knuff,
    Visje.
    (bloeden is gestopt trouwens, dus ben het nog niet verloren gek genoeg)

16. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    #316 lessie, 10 apr 2013
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
    hey meiden

Smile & Muk lieff !!

Visje goed dat het bloeden is gestopt, leef met je mee meis XX
    Je had het toch allemaal goed aangevoeld he.

Ik ben een beetje een zombie geworden, door alle spanning denk ik.. morgen de bloedtest en hoor het dan in de middag. Denk dat ik om 8:00 al bij het zh sta te trappelen.

Poema heel veel sterkte morgen & succes he XX

Poppetje heb je je gesprek op 14 april?

liefs !

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Jij morgen ook succes hè lessie!!
    Mijn duimen draaien! Krijg je direct te horen?
    Doe je niet stiekem zelf ook nog'n ochtend test? ;)
    Denk ook aan jou..
    En ja, ik had't wel bij't juiste eind, alleen nu moet mijn lijf nog even meewerken en de kleintje (s) in m'n buik.. Stel dat er nu eentje verloren is gegaan en die ander laat is ingenesteld? Tja, er spookt van alles door m'n hoofd nu... Vooral omdat bloed nu gestopt is, en ik net weer (sorry voor details hihi) keiharde ontlasting had. En vanmorgen onder douche misselijk..
    Dus hcg neemt naar mijn gevoel nog niet af.
    Als er nog iets zit hoop ik dat't'n vechtertje is!!!
    Knuff visje

18. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    oh dat hoop ik ook visje!

oh ik moet gaan :) heb mn trappelmodus aangezet ;)

19. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Succes lessie!! Je staat nu vast al voor de deur ;)
    Je was mooi optijd vanmorgen haha
    Hoop op mooie hcg-waarde!!!!
    Xxxxx visje

20. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Jeetje wat een spannende dag voor iedereen. Ik ben op zich best rustig voor de punctie. Die is om 10 uur. Ik denk wel dat het vandaag hel wordt om te wachten tot we te horen krijgen hoeveel eitjes er zijn. Duimen draaien dus...

Deel Deze Pagina