En dames, weten jullie al iets? Poema, hoeveel eitjes????? En Lessie: zwanger????? Ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie haha, moet niet gekker worden Knuff, Visje.
Ja, ik heb twee eicellen!!! Kon het gewoon niet geloven eigenlijk.... Er zaten maar twee echt goede follikels en een cyste waarvan ze niet wisten wat het was en nog een kleintje waar ze niks van verwachten. Dus ik kneep hem behoorlijk. Maar gewoon dus toch twee!!! Zondag hoor ik of het ook embryo's zij geworden en dan zou ook de terugplaatsing zijn. Spannend dus nog even een paar dagen. Lessie, weet jij al meer? En Visje, moest jij nu morgen weer bloedprikken?
Goed zo poema!! Geweldig nieuws!! Nu duimen voor n' goed resultaat zondag! Ik moet morgen bloedprikken en ook echo onderzoek nog. Ik heb vandaag geen helder bloedverlies, maar had wel verhoging van 37.8 vanmorgen.. Dit kan nooit goed gaan Bah wat'n gedoe, heb't even moeilijk......... Knuff
meiden, ben zwanger! wrahhh heel onwerkelijk! behoorlijke hcg van 747 visje knuffel!! ik blijf stilletjes hopen poema mooie oogst girl! ik ga voor jullie duimen en ook voor jou poppy! veeeeeeel liefs xxxxxxxx
Jeeeeh!!! Wow wat goed Lessie! Kijk dat heeft weer hoop voor ons! Gefeliciteerd!!! Wat zul je blij zijn! X
Ja morgenochtend bloedprikken en uur later op poli voor onderzoek... Maar denk haast niet dat het nog kan toch.. Of het moet al'n hele late innesteling zijn? Ga er niet vanuit Al ben ik nu 2dgn bloed vrij... Liefs xxxx
hey lieve visje, lees nu net je hcg pas, sorri ook omdat je begint over late innesteling.. ik heb daar veel op gezocht omdat ik zelf een hcg heb gehad van 8 (11 dagen na tp) in december. het is inderdaad erg laag. sterkte meid, blijf voor je duimen hoor!! veel liefs
Lessie gefeliciteerd!!! Visje voor jou blijf ik duimen! Poema, duimen dat jouw babe uit één van die twee ontstaat!
Hè Visje, nu voor jou weer een spannende dag... Wanneer hoor je iets? En Lessie, is het al beetje bij je ingedaald dat je zwanger bent?? Hier in de relaxmodus. Blijf tot en met woensdag lekker thuis. Ik wil er echt alles aan doen om deze poging te laten slagen. Heb zelfs Pom in huis gehaald . Moet natuurlijk eerst nog wachten tot zondag. Heb dan in ieder geval om 9 uur acupunctuur. Dan word ik tussen 10 en 11 gebeld of er embryo's zijn. If so, dan is de tp ergens na 13.30 en heb ik om 18 uur weer acupunctuur. Wordt een hele dag... Maar ik heb er zin in en een goed gevoel over! Deze poging moet gewoon gaan lukken!!!
Hier net bloedgeprikt, nu wachten tot 11u.. Maar het is voorbij heb zelf cb test gedaan en was negatief Dus vroege miskraam....... Poema misschien stomme vraag maar wat is pom? En relaxe, hoop voor jou op goed nieuws en positief resultaat! Ik zonder me even af van zw pagina, ben even in'n behoorlijke dip Definitief voorbij ...snik Kus, Visje
Ach Visje, wat een rotnieuws.... Weet een beetje hoe je je voelt.... Mijn vorige poging is ook zo geëindigd.... Pom is granaatappelsap (100%) en ik heb ergens gelezen dat vrouwen dit drinken om de innesteling te bevorderen... Tja, een mens doet gekke dingen hè? Snap dat je je even afzondert.... Heb je nog wel pogingen te gaan? Rust goed uit en neem de tijd om dit te verwerken... x
Visje wat vreselijk nieuws voor je. iK KAN HEEL VEEL OPBEURENDSZEGGEN MAAR DOE HET NIET. Daar heb je even niets aan. Sterkte met verwerken Visje succes met wachten
Dank jullie wel lieve meiden.. Kan alleen maar janken en ben op...ben zo vreselijk moe... Moe van alle spanning hoop en verdriet. Vanavond optijd m'n bed in.. Lieve les, ik vind het zo fijn dat jij nu heerlijk zwanger bent. Ga er ongelofelijk van genieten, het is'n vreselijk groot wonder!!! Je verdient het! En poema, hopelijk zondag fantastisch nieuws! Poppetje, vraag je paragnost mij maar even positieve energie in te stralen en lieverd, hoop inderdaad dat je snel kunt beginnen. En alle andere lieve meiden, succes! Ik denk aan jullie, ook ondanks mijn grote verdriet!! Knuff visje.