Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    nou visje wat een lief bericht

je hebt zoveel meegemaakt meis, echt respect hoe je je er doorheen hebt geslagen, je bent een toppertje en een heel fijn lief topicmaatje

sterkte, moeilijk te lezen hoe het is gegaan en hoe je je nu voelt:(

neem goed je rust voordat je aan die mooie cryo begint;)
    ik blijf je volgen & voor je duimen

liefss

2. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Hè Visje, goed uitrusten en alles op een rijtje zetten. Je hebt nog een cryo! Daar gaan we gewoon voor!

Hier aan het wachten tot ze morgen bellen. Poeh, vind het nu al lastig worden hoor. Word morgen tussen 10 en 11 gebeld. Eerst nog om 9 uur acupunctuur. Vind het echt zo spannend en durf bijna niet te hopen op 2 embryo's....

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief visje, wat een rotnieuws!!! Een hele dikke knuffel voor jou, omdat ik je zoveel goeds gun lief visje!!! Ik zou mijn paragnost gewoon mailen, volgens mij doet ze het ook via de telefoon. Mij gaf het zo veel rust!!

Wij maandag en ik vertrouw er op dat het ooit komt.. Bij deze ik beloof, eentje en ik zeur niet meer.. Ik heb me er al bij neergelegd dat het er echt max één wordt.. Word er niet jonger op..

Poema, ik dom morgen voor je!!!

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Poema hoe bevalt de acupunctuur? Ik heb as dinsdag een adviesgesprek aangezien je er veel goede dingen over leest
    Ik ben niet van de acpunctuur etc maar baat het niet......

Succes morgen

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @meisje77 ja de acupunctuur bevalt mij echt super. Ik heb me echt in tijden niet zo goed gevoeld en ook zo rustig en relaxed in het ivf traject. Ik heb over die van mij een paar succesverhalen (2 vriendinnen zijn zwanger geworden sinds ze bij haar komen...) dus ik ben zeer benieuwd. Het voelt in ieder geval erg goed en ik kan het iedereen aanraden. Ze heeft me ook van een kwaaltje afgeholpen waar ik al jaren mee zat... En dat vind ik toch wel erg frappant. Dus morgen wordt het wel veel reizen (ze zit op 40 minuten afstand) maar ik heb het er graag voor over! Je mag me ook altijd pb'en erover hoor!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    poema pb gestuurd

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Hier ontzettend kut nieuws: ik heb geen een embryo... Kan het gewoon niet geloven. En dat bij de laatste poging.
    Ik ben gewoon helemaal lam geslagen ofzo...

8. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh Poema......wat een k nieuws en wat een verdrietig nieuws!!! Ik zou ook lamgeslagen zijn, hoe onbegrijpelijk.....heel veel sterkte

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Poema wat een vreselijk nieuws.
    Dit is iest wat je niet wilt horen.
    Ik snap dat je lamgeslagen bent.
    Het enige wat ik nu even kan zeggen is sterkte en een knuffel

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ahhhhhhneee poema!!! Dat kan toch niet waar zijn :(:(
    Och meis, wat'n ellende ook.... Het is gewoon niet eerlijk allemaal!!!
    Dikke knuffel lieverd, neem je tijd om dit te laten bezinken....vreselijk.
    Wat is't leven soms ook zwaar k*t..
    Xxxxx

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Poema, wat een kutnieuws!!!! Weet helaas heel goed hoe dat nieuws aan komt.. Ik zou je willen troosten maar hier heb je geen juiste woorden voor!! Dikke knuffel voor jou

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hallo dames

Moet straks naar Gent, superspannend maar heel de nacht wakker geweest met een flinke buikgriep. Fijn zo net voor die hele rit. En ook niet erg maar afspraak 1 is om 13.00u en de andere pas om 17.30u terwijl ik alleen maar mijn bed in wil. Gaat alleen niet want als ik Gent wil verzetten moeten we weer veel te lang wachten..

klaagmodus weer uit..

13. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    poema, sterkte! ik weet even niet wat ik moet schrijven.. weet je al of je misschien nog doorgaat?

Poppetje heel veel succes, hier heb je zo lang op gewacht en nu een buikgriep.. sterkte om deze dag door te komen I: duim voor je, voor een gesprek met goede berichten!

X

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Succes poppetje, nu gaat het echt beginnen

15. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Poppetje, sterkte vandaag: doe maar'n luier voor hihi vandaag moet gewoon doorgaan!!

Poema, hoe gaat het nu met je?
    Denk aan je...

Lessie thanx voor je pb, ik wacht ;)

Ik ben weer'n beetje rustiger, neemt niet weg dat ik geen verdriet heb hoor..
    Waar ik nog het meeste mee zit is dat ik m'n vertrouwen kwijt ben of het ooit nog goed komt... Zonder icsi krijgen we geren brusje, dat is 100% zeker...

Maar vandaag even niet aan denken, het is hier prachtig weer en zit heerlijk te genieten met m'n zoontje in de achtertuin...
    Ontspan momentje...

Liefs visje

16. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Tja het blijft kut en heel onwerkelijk. Aan de andere kant ben ik ook wel wat rustiger dan gisteren. Vanmorgen nog ontzettend lopen janken. Maar ik besef ook dat het erger kan: mensen die nog helemaal geen kind hebben bijvoorbeeld. Ik had alleen zo graag nog een kans gehad met embryo. Het voelt nu zo onaf. En oneerlijk ofzo. Weet niet goed hoe te omschrijven.
    Ik weet nog niet of ik doorga. Ik blijf deze week eens even thuis en dan ga ik eind volgende week op vakantie. Even alles laten bezinken. Heb drie pogingen in korte tijd gedaad en dat komt opeens hard terug.
    Voor jullie hier allemaal succes. En lief dat jullie me zo steunen...

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hai dames, hier vanuit mijn bed een korte update. Nog steeds zoek. Mijn vaatdoek is minder slap als ik ben!

Gent was goed, moet per vandaag de pil nemen. 6 mei . Dus dan rond rond mei de punctie want starten rond 8 a 9 mei met spuiten en lijkt me dat we dit keer langer moeten spuiten. Zij vonden een week vorige keert ook erg kort!!! Dus bijna weer starten!!!

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    O.a. poema dr gerris zei over icsi en geen bevruchtingen letterlijk: messi mist ook weleens het doel! Dus is hem garantie voor een volgende poging!!

19. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Heyy

poppetje wat een goed nieuws!!
    en je hebt de dag overleefd met je buikgriepje :I

xx

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Heb overleefd maar nog wel ziek thuis, mijn vaatdoek is nog mooier en minder slap als dat ik ben..

Maar moet niet klagen.. mei de volgende poging is super snel!

Hoe voel jij je? Al bijbehorende klachten????

Share This Page