haha echt snel he! beter zeg, dat wachten is ook nix nou ik voel wel wat in mn buik, best wel eigenlijk, een soort spierpijn.. het is wel onwerkelijk hoor.
dan valt het qua kwaaltjes dus nog mee gelukkig je baarmoeder rekt op, dat is wat je voelt.. en nee ben geen ervaringsdeskundige maar met al die moeders om me heen heb ik wel geleerd
lessie en poppetje, heb jullie effe pb gedaan En poema, hoe is het nu met jou? Gaat het weer een beetje.. Straks lekker op vakantie, even je hoofd leeg! Ga je nog wel weer verder? Kun je uberhaupt verder? Denk aan je! Knuff, Visje.
@visje: tja ik probeer het een plek te geven. Ben deze week thuis. Heb niet veel zin in werk of wat dan ook... Wil veel op mezelf zijn of met goede vriendinnen. En eind volgende week op vakantie. Ben nu aan het uitzoeken of als er geen tp is geweest het wel echt als een poging telt bij de verzekering... Dit was mijn laatste vergoede poging. Ik weet nog niet of ik het nog een keer ga proberen. Heb altijd gezegd van niet maar begin nu toch te twijfelen. Ik vind deze poging zo onaf omdat er geen tp is geweest... Heel abrupt. Hoe is het met jou? Kan jij het een beetje verwerken?
Lieve meiden, Hoe is het hier? Ik moet zeggen, bij mij gaat het met ups en downs. De ene dag kan ik het best nuchter bekijken en blij zijn dat we "al eentje hebben"..en de andere dag heb ik vreselijk pijn op de borst van het idee dat ik misschien nooit meer mag ervaren hoe het ook alweer was om zwanger te zijn..dat het ledikantje nooit meer gebruikt mag worden door nog'n kleintje van ons...dat ik aan het idee moet gaan wennen dat ons zoontje nooit meer'n brusje mag krijgen......... Angst, verdriet en vertrouwen verloren zeg maar... We hebben nog'n cryo, ik hoop ook met heel m'n hart dat deze voor'n wonder mag zorgen. Alleen m'n verstand zegt: waarom zou deze het nu wel redden terwijl 3x 2 topembryo's tot "niks" hebben geleid, ja miskramen.. Erg moeilijk om dan nog hoop te houden, bang voor enorme teleurstellingen en wweer 'n klap in m'n gezicht. Ik vind het nu al zwaar, laat staan als er nog meer teleurstellingen bij komen Klinkt vrij dramatisch, zo is het ook niet, ik geniet ook nog wel hoor Maar dit is wel wat in m'n hoofd omgaat zo nu en dan... Nou genoeg drama voor nu haha.. Ik ga zo lkkr oogje dichtdoen... Liefs, visje. Xxx
Beetje kunnen slapen visje??? Die gedachten zijn normaal, heb ik ook, zo bang dat ik nooit een kindje mag krijgen. Ik hou me nu vast aan de paragnost en mijn voorgevoel. Vroeger dacht je: ik neem een kind.. Nu weet ik heel goed, je krijgt het en het is een wonder.. Maar snap je dip als geen ander hoor. Dikke knuffel Die cryo wordt het gewoon, we gaan er voor Ok?! Zwanger in 2013!!!!!
hey lief visje, even een knuffel! ik ga zo voor jullie duimen! 2013!! verlies niet je hoop visje (maar dat doe je ook niet). je maakt echt wel kans! Maar zoals je je nu voelt is heel begrijpelijk meiden ik blijf jullie volgen xxxxx
He visje, kop op meid! Je hebt nog een cryo! Positief blijven hoor! Doe ik ook en ik heb nu even niks meer...
Hi lieve meiden, Werd gewoon emo van jullie opbeurende uitspraken hihi.. Ja poema, ik probeer ook positief te blijven.. En inderdaad les, ik verlies niet (helemaal) mijn hoop... Het gaat nu alleen ffies niet zo lekker met me. Komt ook bij dat m'n mams weer erg slecht is, en m'n zoontje geopereerd: krijgt buisjes (kleine ingreep maar toch).. Ik heb daarom besloten dat ik nog één extra menstruatie afwacht voor de cryo. Het voelt nu niet goed om direct door te gaan, daarvoor zit ik te slecht in m'n vel. Eind juni gaan we 2weekjes o vakantie met ons drietjes, dus dan even lekker ontspannen en genieten..even helemaal niks.. En dan ben ik er vast klaar voor .. En hopelijk onze kleine eskimo ook Hoe is het hier verder met jullie lieverds? Poppetje, jij al zin om te starten? En lessie, hoe voel je je? En dat trekkerig gevoel wat je vroeg trouwens, zijn waarschijnlijk je buikbanden al.. Je baarmoeder wordt'n klein ballonnetje wat trekt aan je banden.. Ik had dat ook vrij vroeg met m'n zoontje! Alleen maar positieve ontwikkeling dus En poema, wat ga jij doen? Ook weer beginnen? 't is allemaal wel wat hè... Ik voel me zo'n verwend nest soms dat ik niet tevreden ben met één kindje.. Dat ben ik wel uiteraard, maar wil oh zo graag nig zo'n heerlijk mini-mensje van ons twee.... We zullen zien wat de toekomst brengt.. Eerst mijn hoofd en lichaam even rust gunnen....... Knuffel, Visje.
Visje, je bent geen verwend nest!!! Ja je hebt al een wonder, maar mag je daarom niet dromen van een tweede wonder???? Als dat voor jou jouw diepste wens is, moet je daar alles voor doen. Goed dat je luistert naar je eigen lichaam!!! En een vakantie in het vooruitzicht lijkt me heerlijk. Buisjes bij kleintjes hoor je vaak. En ja is een kleine ingreep en doen ze dagelijks maar is wel JOUW kleine man. Dus snap je stress wel. De stress van je mama ken ik als geen anders dus misschien wel wijs dat je wacht tot je je vibe terug hebt. Gek genoeg heb ik zin om te starten, vind het alleen doodeng denk ik na de punctie. Gewoon omdat we vorige keer zulk teleurstellend nieuws kregen!! Dus denk dat ik die dagen erna een soort bitch from hell ben Maar laat maar komen, poging 2.. wil poging 1 zo snel mogelijk vergeten.
hey visje, o lekker zeg, op vakantie! nou dat klinkt wel goed! je klinkt echt niet verwend hoor, begrijp je wens voor 2 heel goed sterkte met je moeder en de komende tijd met alles te verwerken dapper besluit en ik zou zeggen laat die mmm maar even lekker varen, jij gaat er eventjes tussenuit! hier alles okay maar ook spannend poppetje je bent gestart! successs lieefs
Lieve Lessie, gestart met de pil, de uitgangsecho over twee weken! Maar ben er wel blij mee.. laat maar op me af komen!
Oh inderdaad spannend lieve poppetje, over 2wk al echo en dan direct hormonen? Ik snap je angst heel goed meis, de 1e poging heeft toch'n litteken achter gelaten.. Maar misschien is dat zo hersteld na deze aankomende 2e poging .. Ik duim voor je! En lessie begin jij je al op en top zwanger te voelen? Wanneer was ook alweer je 1e echo? Xxxx
Ik had vorige keer 450 gonal f, cetrotide en als laatste nog iets. Dit keer krijg ik 150 gonal f (menopur vond hij niet nodig, hij geeft dat aan vrouwen met een lagere AMH of met weinig eitjes en vorige keer had ik 9 folikels en 7 goede eitjes), decapeptyl en dan aan het eind nog iets. Dus de dosis gaat beduidend omlaag! Hij vond die hoge dosis belachelijk. Nu hoorde ik een ander meisje van een ander forum dat zij met een hogere dosis minder emmys had dan met een lagere dosis. Klinkt plausibel, hoe hoger de dosis, hoe harder ze groeien. Maar als ze zo hard groeien, zijn ze dan wel rijp genoeg van binnen??? Vorige keer ook maar 7 dagen gonal f gespoten
heyy Dat klinkt wel goed die dosis. Denk ook dat het goed kan zijn voor de eitjes en kleinere follikels krijgen dan ook iets meer tijd om te groeien. succes girl!! ik ga voor je duimen! Ik heb volgende week donderdag de eerste echo. vind ik wel spannend. xxxxx
Hoi meiden, Poppetje dat klinkt vrij logisch wat die arts vertelde over de dosis! Hopelijk werkt dit beter inderdaad! Wanneer moet je weer heen? En lessie nog'n weekje wachten, spannend hoor, ben je dan 6wk officieel? Kun je'n mini knipperlichtje zien .. Wanneer moet je precies? En hoe voel je je verder? Ons ventje is vandaag naar gastouder geweest...heeft ze'm vergeten in te smeren!! Z'n gezichtje vuur en vuurrood dik en gezwollen.. Flink in gesmeerd met after sun. Hopelijk is het morgen wat afgezwakt. Zo sneu... Fijn weekend meiden, Dikke knuffel Visje
Ahhhh je arme kleine manneke!!! Wat een grove fout van die vrouw, kan toch niet voor een gastouder! En lessie, wat spannend volgende week!! Ik moet de 6e trouwens. Nu dus nog anderhalve week.
heyy ik dacht al wanneer worden we overgeplaatst! oh arm mannetje! en ook nog een gezwollen huid.. jeetje. niet handig van mevrouw de gastouder.. 2 mei heb ik de 7-weken echo. Ik voel mij wel goed! werd alleen misselijk door die geur van de fles van moeders voor moeders (maar dat lijkt nu voorbij) heb soms verhoogde hartslag en deze week best wel koud gehad & wat meer moe. Poppetje al begonnen met de deca? fijn weekend! lieeefss