Hoi, Ja erg spannend. En van te voren, toen ik het traject begon kon ik kiezen voor 1 of 2 terug te laten plaatsen. Ik ben daarom ook bij dat het nog kon in 2012, volgend jaar wordt dat anders!! Ik hoop dat ik dan al met'n bolle buik rond loop!!! Liefs.
Ahh bij jullie 1e icsi poging geen tp lees ik, wat erg! Daar was ik juist nu zo bang voor deze keer! Hoe kwam het dat er bij jullie geen tp was energy? En wanneer start je weer met de 2e behandeling? Liefs
ik had maar 4 eitjes en er was er geen een bevruchting helaas wij hebben 24 december een evaluatie en gaan we bespreken hoe nu verder dus dit was poging 1. Dus nu hopen op poging 2 aangezien je er maar 3 vergoed krijgt.
Ja wat erg is dat, je had immers meer eitjes dan ik had!! Ik kreeg ook de tip om over te stappen naar pno verzekering, misschien ook wat voor jou! Deze vergoeden namelijk 4 pogingen! En ik heb me al'n klein beetje verdiept: ze nemen je gegarandeerd aan, geen onderzoeken oid. Succes! Hou moed meissie!!
ja had ik idd gehoord zal ff kijken of t wat is en of ze in andere dingen goed zijn en qua prijs enzo maja moet er wel mee opschieten want je zit zo aan t einde van t jaar haha
Oehhh vanavond 'n behoorlijke steek in mijn onderbuik gevoeld...wat gelezen en zou het?? Zou het dan nu misschien ingenesteld zijn? Oh ik hoop het zo.. Ik ben er vreselijk mee bezig..ik weet, iedereen zegt dat je het moet los laten maar kom: het zit in mijn lichaam en ik wil het liefste voelen dat ze er nog zitten... Elk signaaltje, elk dingetje... Ik wil het gewoon zo graag!! Volg week op vakantie gelukkig, hoop daar meer afleiding te vinden hihi..ik moet nog zo lang wachten!! Liefs'n zenuwachtig visje
Hey visje, Ik heb in de 2e wachtweek constant steekjes gevoeld, met tillen, niezen enz. Heb van de week positief getest, geloof het nog niet helemaal, officieel mag ik morgen pas teste, dus doe er morgen nog 1 en hoop dat die nog steeds postief is. Nog geen menstruatie te bekennen en lijkt er ook niet aan te komen, even dacht ik van wel, vandaar dat ik teste. Ik ben al een paar dagen gestopt met de utro, dus had allang ongie moeten zijn. Mocht je nog meer steekjes krijgen, kan dit een goed teken zijn. Ik had dit nooit eerder, ja bij mn eerste zwangerschap, maar veel later in de zwangerschap, zeker niet voor mn NOD. Succes!!
Hoi happy!! Gefeliciteerd met deze positieve test! Wat goed zeg, wat zal je blij zijn..geniet ervan ondanks het onwerkelijk is...kwart de test liegt niet dus- wees blij!!! Ik zit nu officieel in de 2e wachtweek, vind het zo spannend. Ik voel nu al'n paar dagen geen bijzondere dingen.. Voel me eigenlijk best goed. Hoop dat dit'n goed teken is ook... Het is zo frustrerend, je wilt zo graag tekenen van je lijf dat het goed zit..maar ja! Ik zal nog braaf moeten wachten en hopelijk net zo'n vervolg als jij hebt! Liefs visje
Gefeliciteerd happy Visje spannend he, maar de 1e week zit er al op voor je Qua symptomen had ik hier heel erg steken in mijn darmen (alsof je buikgriep hebt, maar dan zonder buikgriep ).. Iets wat ik normaal nooit heb.. Verder dacht ik van alles te zien: grotere borsten, aders erop, enz.. Maar daar heb ik nooit echt een conclusie aan gehangen.. Alleen dat van mijn darmen was zo specifiek dat ik dacht: hmm, misschien is er toch echt wat aan de hand daar.. Was ong. een week na de test ook weer over.. Succes met de rest vd wachttijd visje, hoop dat we hier dan een superblij berichtje van je kunnen lezen!
Ik ken de teleurstelling!! Bij de 1e punctie werden er 7 eiblaasjes weggehaald..dus wij dachten YES.. ! Hoop..! Kregen we 1 terugplaatsing, is een miskraam geworden.. even later kregen we ook nog eens een brief dat er geen embryo's beschikbaar waren gesteld om in te vriezen........ dus nog een domper..! Dus heb zitten janken en was goed chagarijnig..en gaf het bijna op.. Maar dankzij de steun van mijn lieve vriend toch doorgegaan.. en dat heeft geholpen.. Na een tijdje weer punctie gehad, vooral de 1e prik deed verdomde zeer! Maar ook hierbij weer 7 eiblaasjes verwijderd, 1 terugplaatsing gehad..en wij hadden zoiets van: "Nou die embryo's dat wordt niets hoor.." maar in tegendeel! Wij kregen een week later een brief dat er maar liefst 4!! embryo's beschikbaar waren gesteld voor invriezing!! Dus wij hartstikke blij natuurlijk.. en het leukste nieuws is dat ik nu na die 2e terugplaatsing 5 weekjes zwanger ben! HELEMAAL BLIJJJJJJJJJ!! Dus hou de hoop en moed erin! En zoek veel steun bij elkaar, want het proces is echt zwaar.. Wij gingen trouwens voor een ICSI poging.
Dank voor jullie lieve berichtjes. Vandaag dag 9... Behalve dat ik door m'n rug ben gegaan, heb ik gen gekke dingen nog... Al moet ik zeggen dat m'n tepels soms ineens jeukerig zijn! Blauwe aderen heb ik ook, alleen moet ik zeggen dat niet alle blauwe aderen zijn weg getrokken na mijn miskraam... Dus daar kan ik niet helemaal van op aan. En heel soms heb ik aan de rechterkant bij m'n lies een trekkerig gevoel... Verder darmen die lekker brobbelen, harde ontlasting etc..maar dat kan ook hel goed van utrogestan had ik al gelezen... Blijf duimen voor'n fantastisch kerstcadeautje... Mag officieel 28e testen, maar misschien doe ik het wel 2e kerstdag, dan zijn we nog samen vrij en kunnen we dus er ook samen van genieten (of niet maar daar wil ik niet aan denken).. De test heeft m'n mannetje gisteren al gehaald We zijn beide zo gespannen voor de uitslag van deze test!! Ik durf het niet te zeggen maar mijn onderbuik gevoel zit nog goed tot nu toe....hmmmmmmmmm ik word gek!! Normaal heb ik veel geduld, maar dat is nu ver te zoeken!!! Liefs visje. Ps happy hoe voel je je? En wanneer heb je je 1e echo?
Ja das niet zo raar toch dat je hier geen geduld bij hebt! Ik had er ook een heel goed gevoel over, alleen durfde daar niet zo op te vertrouwen zeg maar.. Achteraf denk ik dat ik al wel wist dat het goed zat.. Ik zou lekker 2e kerstdag doen, dan heb je nog lekker even samen om ervan te genieten en zo niet kan je elkaar steunen zonder dat je andere verplichtingen hebt.. Hier wel netjes tot testdatum gewacht, maar dat viel precies op manlief z'n verjaardag.. Vonden we een leuk kadootje als het zo mocht zijn Succes!
Help..... Kwam net van de wc en had wat rozig slijm in mijn inlegkruisje en bij afvegen snif snif..... Ik ben nu erg verdrietig.... Het zal toch niet zo zijn op dag 10.... Bah
Wat naar visje.. Kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt.. Kan beide kanten op nog.. Hopelijk blijft het hierbij, ik blijf nog voor je duimen hoor!
Oh ik voel me zo intens verdrietig..tranen blijven maar stromen... Heb geen buikpijn, dat is nog het gekke eraan..maar dat rozige slijm..helder van kleur..ik weet het niet... Ik heb natuurlijk ook'n negatieve ervaring met bloed achter de rug... Neeeee dat wil ik niet weer!! Maar ik ben zo bang!! Liefs'n erg verdrietig visje...
Ik ben ongesteld geworden... DE boze droom wordt werkelijkheid.. Ben verschrikkelijk intens verdrietig.... Ik weet het echt even niet meer Zit er doorheen.
Oh wat erg visje.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Had het zo gehoopt voor je! Hele dikke knuffel voor jou.. Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, maar dat mag ook wel na zoiets.. Hopelijk kan je nog een beetje genieten van de kerstdagen, alhoewel ik me voor kan stellen dat dat er nu even niet in zit Echt klote meid..
Jeetje visje, Sterkte!! wil je niet ook nog de bloedafname test afwachten? We gingen een beetje gelijk, mn tp was op do 13 dec. vandaag de test in het zkh en een hele lage hcg waarde (8), 11 dagen na terugplaatsing. Dit is te laag om een zwangerschap te worden.. heel veel sterkte visje! # en dan komt er ook nog kerst aan ## pff maar misschien ook goed als afleiding.. liefs