Ik spuit nog niets, denk pas na zes mei. Dan is de uitgangsecho, heb alleen maar één doos decapeptyl, twee gonal f en de laatste is een ampul maar wie spuit die in? Moet in je spier dus niet door mij, lijkt mij. Wat spannend de 2e, is volgende week al!! Jij bent zo'n mooi voorbeeld voor ons!!
Hi meiden, even laten weten dat ik wel aan jullie denk! Voor jou lessie nig even spannende dagen en dan jullie 1e echo! Joehoe! Komt je buikje al wat naar voren? Ging bij mij erg snel dat onderin ballonnetje ging vormen En poppetje, spannend! Nog een weekje en dan mag je eindelijk beginnen! En jij moet hormonen in je spier spuiten? Nog nooit van gehoord! Ik hoop zo dat jullie wens in vervulling mag gaan nu... ('n dochtertje?? ) hihi. Hier flink bezig geweest met de nodige lichamelijke beweging laatste dagen, heb door behandeling en tegenslag even stil gestaan, maar nu weer lekker bezig. Voel je je ook weer wat energieker en maakt m'n hoofd leeg. Ons lief ventje verwend met wat nieuwe speel attributen in de tuin, dus gezelligheid alom met z'n vriendjes en vriendinnetjes uit d buurt haha ..leek wel'n kinderfeestje vandaag bij ons in de tuin... En hij als knuppeltje van 2, de jongste van iedereen, had pret voor 10.. Ligt nu te slapen als'n roosje..helemaal uitgeteld! Nu mam lekker relaxen Xxxx knuff visje.
heyy lekker bezig visje, klinkt wel heel leuk hoor, al die kids in de tuin! weet je waar ik de hele tijd trek in heb, hamka's chips! probeer juist met chips te minderen.. maar ik denk dat als ik een beetje ga zondigen dat het de hamka's gaat worden! buikje beetje zichtbaar.. poppetje ik moest zelf volgens mij al eerder beginnen met de deca, een week voor ongi (maar misschien hadden ze het bij mij iets te plat te gelegd). Is dat bewust bij Gent? liefs!
Hmmm hamka's chips zijn ook mijn favoriet Je moet alleen uitkijken voor teveel zout.. Maar metname op het laatst, want dan ga je wat meer vocht vasthouden etc.. En je eet vast niet elke dag een hele chipszak leeg hihi. Als ik jullie verhalen ook weer lees over de verschillende behandelingen dan verbaas ik me keer op keer waarom de behandelingen zo verschillen van elkaar.... Het geeft onder de mmm-meiden vaak veel onrust- welke methode zou de juiste zijn? En net als met de cryo.. JIJ lessie deed het in eigen cyclus, zonder hormonen.. Ik moet straks bij menstruatie op dag 1 of 2 beginnen met progynova.. En dan rond eisprong de lutinus erbij slikken en dit doorgaan tot aan testdatum! Weer heel anders... Knuffel voor jullie 2...xxx
hey meiden, de echo was goed, werkelijk onwerkelijk! een minihartje zien kloppen. alles zag er goed uit, zo nog steeds onwerkelijk als ik dit typ.. ik weet niet maar door de mmm en het afgelopen jaar, duurt het echt lang voordat je erin kan geloven. Visje hoe is het girl? Poppetje maandag echo? veel succes he! fijn weekend meidenxx
Wauw lessie wat fijn!! Geniet ervan het is je gegund!! Nog 1 echo in't zh? Of mag je nu naar je eigen verloskundigen praktijk? En spannend poppetje, het echte werk gaat straks beginnen!! Super! Hoe voel je je eronder? En manlief? Ik voel me redelijk, al merk ik dat ik zw pagina minder vaak opzoek dan normaal. Ik trek me er wat van terug om minder geconfronteerd te worden met m'n verdriet. Ik ben nog niet ongesteld geworden..ben ook werk benieuwd wanneer dat komt. Al ga ik nu nog direct beginnen met de cryo hoor. Eerst op vakantie! Fijn weekend lieverds. X visje.
Lessie, wat geweldig!!! Geniet er van hè! Visje, snap je heel goed. Ben soms ook minder op zp gewoon omdat ik e soms even niet mee bezig wil zijn. Maandag echo, en dan starten. Stom, had het gevoel ineens, wie weet ben ik zwanger, opvliegend, puistjes op mijn borsten, soms steken. Maar wil geen test doen omdat ik bang ben voor een teleurstelling. Dus als er iets is, hoor ik dat wel van de arts.
Zie nu ineens wat foutjes in mijn vorige tekst: Hoop dat jullie me begrijpen hihi.. Had't via de telefoon gedaan
Hier per woensdag starten met spuiten, eerst decapeptyl en vanaf vrijdag ook gonal f. Volgende week vrijdag de eerste echo en dan eind mei de punctie. Het gaat dus echt weer beginnen. Gek genoeg maar heb er zin in!!!
Wat fijn poppetje, ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Na dat lange wachten gebeurt er nu eindelijk iets richting jr grootste wens! Maar dus niet datgene wat je misschien wel dacht? Dikke knuffel xxxx
Nee, anders had hij het wel gezien toch op de echo? Moet vandaag of morgen ongesteld worden. Zondag voor het laatst de pil genomen! Spannend weer hoor.. Op naar onze droom!! xx
Ik hoop jou snel te volgen.. maar ja, dat hopen we allemaal in de MM Hoe is het bij jou? Alles goed met de babs en ook met jou?
ja! veel succes girl! hier alleen een beetje zeeziek soms en de vreemde eetgewoontes beginnen al te komen, het is bij meer zo dat ik in weinig dingen trek heb en dan bedenk waar ik wel trek in heb.. x
Lieve dames, Ik ben even minder aanwezig..mama is weer erg slecht... Hopelijk gaat alles goed met jullie! Denk aan jullie, Liefs, Visje