Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ja dat is ook lang schat...
    Maar wat moet je... Je hebt geen keus helaas...
    Probeer je doel voor ogen te houden en door te bikkelen, je hebt het immers ook goed volgehouden tot je naar gent mocht!!
    Ik denk aan je lieverd
    Dikke knuffel xxx

2. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey meiden,
    @poppetje
    nou ze kunnen nog meekomen hoor meid, je hebt nog even, dat je lichaam kan bijwerken. Vond dit zelf ook een zware fase, zeker als het allemaal zo spannend verloopt. En dan die hormonen wraahh. Hoe lang spuit je nu gonal-f (gonal-f toch?) heb zelf 17 dagen gespoten (volgens mij zegt het aantal dagen niet zoveel, behalve dat je tot je nokkie vol zit met hormonen:$ bedoel dat je je daar misschien geen zorgen over hoeft te maken). nou sterkte meid en hou vol! dat het baarmoederslijmvlies maar snel op dikte komt. Hoe was dat de vorige keer?

@visje heyy
    nou wel goed dat je ongi bent geworden, nou ja, niet als je er verdrietig van wordt, maar dat is misschien door alles wat er is gebeurd? Lekker dat je op vakantie gaat, heb je zo verdiend!! ja echt wel:cool:
    Het gaat goed hier, veel mensen wisten het al, maar nu is het hek van de dam;)

nou poppetje zet 'm op, hang in there, veel liefs!
    visje liefs!

3. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Poppetje, nog nieuws vandaag? Nog geen idee wanneer de punctie is? Balen (kl*ten) hoor dat het niet zo snel gaat....

Hier gaat het heeeeel goed! Weinig last van de hormonen en..... vanavond de Pregnyl spuit al!!!!

Vrijdag naar Nijmegen geweest, 5 follikels die evt. in aanmerking kunnen komen voor de punctie, maar moet nog ff doorgroeien.

Zondag weer geweest, 3 follikels die super goed op schema lopen, maar doe mee aan de Optimist studie, dus moet voor de punctie, meer dan 3 follikels boven de 17 mm hebben.

Dus vandaag weer( gelukkig hadden we een overnachting geboekt om even te relaxen, scheelde ons weer een rit van 4 uur) Nu gelukkig helemaal goed op schema, 6 follikels die in aanmerking komen voor de punctie. Baarmoederslijmvlies is 9,8 mm dik. Mooi resultaat zei de arts. Dus nu hebben we woensdag de punctie en ws zaterdag de terugplaatsing!! Zooooo spannend! Ben mega zenuwachtig!! Iemand nog tips voor tijdens de punctie?

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    hope2bemama, spannend!! Hoeveel spoot jij met de optimist? Ik deed mee bij het EMC maar Gent doet daar niet aan. :D

Ik ga morgen voor je duimen!!! In Nijmegen kun je toch via internet je bevruchtingen volgen? Mooi systeem lijkt me dat.

Ik moet donderdag dus naar Gent, willen daar zelf checken, hebben daar weinig vertrouwen in NL :D Hoop dat het allemaal nog mee groeit. Wel gek, Zwijndrecht drie artsen, de een zag er 11, de ander 10 en die van gisteren 7. Beetje apart is dat wel.. dus hoeveel het er uiteindelijk zullen zijn? Hoop de middenweg..

5. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ik spoot 150 Gonal met de Optimist studie.
    Klopt, je kunt idd alles volgen via internet, heel handig en spannend!

Oke, dus donderdag naar Gent, spannend hoor! Das zeker vreemd dat het elke x anders is. Dat is het vervelende van elke x een andere arts. Hoop ook op een mooi aantal.

Bij mij waren er tijdens de 1e follikelmeting 3 op schema, een dag later bij de 2e meting ineens 6 ! Dus volgens mij kijkt iedereen op een andere manier naar de follikels, de ene was heel secuur in het meten en de andere deed het heel ruim. Nou ja zoals het nu lijkt hebben we 6, dus hopen dat er een toppertje bij zit!

Bedankt voor het duimen! Ik zal donderdag voor jou duimen

6. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Hey hope2bmama,
    spannend zeg, de punctie morgen! wat goed dat de follikels goed zijn gegroeid. Wat ik merkte bij de punctie was dat ik heel zenuwachtig in de wachtkamer zat maar later best wel relaxed (na de morfine) lag te tollen in het 'wachtbedje'. Ze geven je iets om te ontspannen en waar je echt wel draaierig of suf van wordt, dat scheelt echt een hoop. Wat ik heb gedaan, maar dat is misschien persoonlijk, is dat ik niet om mij heen heb meegekeken maar de verpleegster aangekeken die de ademhalingsoefeningen deed. heel veel succes girl!
    liefs

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik kon met de eerste punctie niet meer kijken, keek zo scheel als een hoentje!!! door de morfine heb ik mijn ogen dicht gedaan maar idd, goed met je ademhaling bezig zijn. Ik vond het echt meevallen.

Laat je het morgen wel weten wat de opbrengst is?! En natuurlijk gaan we voor het gouden ei.. We willen snel Lessie achterna ;)

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hope2Bmama hoe is je punctie gegaan!!?
    Hopelijk is het je mee gevallen!
    En dan nog een goed resultaat natuurlijk... wat leuk dat jullie via de webcam mee kunnen kijken zeg! Daar had ik nog nooit van gehoord!
    Ik geloof niet dat ik dan nog achter de pc vandaan kwam hihi.
    Laat je weten hoe het zich ontwikkeld?!

En poppetje hoe is het nu bij jou?

Hier gaat alles nog steeds hetzelfde..
    Ik bloed wel heel erg, ik moet echt enorme lappen voor om niet door te lekken....
    Verder krijgt mams morgen weer een chemo.. ook altijd spannend.

Meiden, toi toi toi en hopelijk inderdaad lessie achterna.
    En waag het niet om mij achterna te gaan!!!!

Liefs,
    Visje.

9. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ visjes, we kunnen ze niet volgen via de webcam. Je kan de ochtend dat je gebeld wordt over de bevruchting, al op internet zien of er bevruchting heeft plaats gevonden.
    Balen dat je nog steeds zo vloeit... Hoop dat het snel stopt! Spannend weer die chemo, heel veel sterkte voor je mams en jullie!

De punctie is goed gegaan, het is me meegevallen! Nu nog het gevoel van een hele hevige menstruatiepijn. Het resultaat is 5 eitjes en het zaad van mijn man is bewegelijk na het ontdooien, dus nu afwachten tot er bevruchting heeft plaatsgevonden. Zaterdag is hopelijk de terugplaatsing.

Hoop ook dat we Lessie allemaal achterna gaan....

10. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy meiden,
    goedhope2bemama dat is achter de rug! en 5 eitjes!
    goed gedaan girl en nu afwachten.. spannend! ik ga voor je duimen.
    Heb je bij jouw ziekenhuis een gevulde blaas nodig voor tp?
    poppetje hoe gaat het met jou?
    visje sterkte he, knuffel van hier! ga je binnenkort al op vakantie?
    veel liefs

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, hoop dat het bloeden snel stopt.. en heel veel succes morgen voor jou en mama, denk aan je. Je weet dat ik als geen ander weet hoe dat soort momenten zijn. Laat jouw mama de jaren krijgen die die van mij niet heeft gekregen..

@Lessie hoeveel weken ben je nu precies? Wanneer is de spannende 20 weken echo?

@hope2be, mooi aantal, hoop dat je niet te veel napijnen krijgt.. Je houdt ons op de hoogte hoor van de bevruchtingen..

We zijn bij Gent bij onze arts geweest en hij maakte zich niet druk. Baarmoederslijmvlies was dik genoeg 8, hij zag 9 eitjes tussen de 14 en 19 en 2 kleinere van 9 dus nu zaterdag 07.50u de waarschijnlijk laatste echo en dan maandag of dinsdag als alles goed doorgroeit de punctie. Hij is wel super vriendelijk, hij is vrij, maar degene die mijn echo maakt moet hem wel bellen, al is hij vrij. Hoe betrokken is dat?! Dat ben ik hier bij het EMC niet gewend geweest hoor.

Zo opgelucht dat hij zich niet druk maakte, hij doet al 30 jaar IVF dus als hij rustig is en zich geen zorgen maakt, wie ben ik dan om dat wel te doen.. dus spannend!!!

12. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    :)hey poppetje goed nieuws zeg, wat fijn dat bs dikker is!
    en wat een betrokken arts, nu weer een beetje relaxen:cool:

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Noem dat maar relaxen, morgen voor 06.00u wegrijden voor een echo ;) maar ok, we hebben het er wel voor over. Hoop deze poging minimaal toch wel een bevruchting en tp te hebben maar kan eerlijk zijn, vind het doodeng!!!

Visje, hoe is het met mama gegaan?

14. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Even snel ego berichtje!

Net gebeld 3 bevruchtingen en morgen om 12.00 uur de tp
    Spannend!!!

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mama2be gefeliciteerd!!!!

16. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    jeej wat goed!! veel succes/ plezier morgen met tp.
    als je gevulde blaas moet hebben dan is dat echt zo! (maak niet dezelfde fout als ik een keer heb gedaan) lekker veel drinken, ik had 1uur15min vantevoren, in een kwartier 1 liter gedronken en daarna nog een flesje water mee. Sorry even ongevraagd advies (;
    poppetje sterkte nog he die laatste dagen! gelukkig gaat het plaatje er steeds beter uitzien :):)
    ik ga voor jullie duimen dames!

ben even een weekje er tussenuit

liefs!

17. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    met ruim 1 liter water ging het dus wel goed (gevulde blaas) hihi ja moet wel duidelijk zijn natuurlijk x

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Geniet van je weekje weg!!! Xx

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hier maandag weer terug naar Gent voor een echo, de grootste folikel zal wel gesprongen zijn maar dan is er nog genoeg over. In totaal zag ze er vanochtend 12. Als alles dan Ok is maandag laat de pregnyl en woensdag de punctie.

20. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Even een snelle update!

Er is vandaag 1 toppertje teruggeplaatst en 1 toppertje in de vriezer gegaan. Een geweldig resultaat met 3 bevruchtingen en 5 eitjes.

Helemaal happy nu! Hebben zelfs al een fotootje van de beeb :)

Share This Page