Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Geniet ervan hope2bemama

2. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Poppetje, Oehw wat spannend! Ben je precies een weekje achter me aan, hoop dat we snel allebei een positieve test in handen hebben!

Succes woensdag en laat je ook even hoeveel het er zijn?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ego hier.. woensdag eindelijk de punctie!!!!!! Hij heeft de folikels niet geteld, maar degene die nu al groot genoeg waren, waren er minimaal 10! Met nog een aantal die tot woensdag hebben om bij te groeien. Vanavond de pregnyl. Nu duimen maar dat het beter wordt, dan vorige keer.

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi lieve poppetje,
    Wat lees ik nu? :-D wat goed dat je morgen al de punctie hebt meis♡♡ Ik hoop dat alles goed mag gaan en ik denk aan je morgen! !!!!!! Kus van mij!

En hope2bmama, wat fijn een mooie embryo in je buikje... hopelijk blijft hij goed plakken! Gefeliciteerd met het goede resultaat:)
    Wanneer is dan je testdatum?

Ik ben even niet actief geweest meiden, het ging even erg slecht hier. We hebben bepaalde besluiten moeten nemen voor mama en dat was erg zwaar en emotioneel. Ze is nu wel even weer thuis maar de situatie voor de toekomst is erg onzeker geworden. Moet even weer plek krijgen voor ons allen. Maar psychische ondersteuning is nu geregeld.
    Over 2 weekjes even op vakantie (vlakbij dat wel).. Maar even proberen te ontspannen. ..

Jij less dus ook even lekker op vakantie? Heerlijk! Geniet ervan mama in spé ;)

Poppetje en hope2bmama; jullie heel veel succes en geluk lieverds♥
    Ik duim voor jullie op een goede afloop!!!

Knuffel,
    Visje

5. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @Poppetje, ohw wat spannend! Heel veel succes morgen x

@Lessie, geniet van je welverdiende vakantie!

@Visje, mijn testdatum is 16 juni, hoop zo een prachtige 1e vaderdagkadootje voor mijn mannetje (en mezelf natuurlijk)

Dikke knuffel voor jou, wat 'n gedoe met je mams, heel veel sterkte!x

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief Visje, heel veel sterkte met mama!! Emotioneel sloopt het je, al is mama degene die ziek is.
    een dikke knuffel van mij voor jou

Ook voor de rest trouwens ;)

Hier net terug uit Gent, punctie viel 200% mee behalve dat ik er 08.00u moest zijn en pas na 10.00u de punctie kreeg. Uiteindelijk zijn er 11 eitjes uit gehaald en morgen bellen ze hoeveel er goed waren en hoeveel eventueel bevrucht. Die hele grote was er nog, de arts zei, voor die alleen heb ik twee buisjes nodig als grapje. Ze dachten dat die zou springen vooraf.. is dit een teken? Wordt dit het winnende lot? Ik hoop het..

7. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ohhh poppetje wat een goed resultaat zeg! !! Super en fijn dat het je is meegevallen. Wanneer zou je dan de terugplaatsing hebben?
    Ik duim voor je!
    ♡Liefs visje

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hier.. van de 11 waren er 8 goed en zijn er 6 bevrucht!!!!! Zaterdagochtend, als ze goed delen, een terugplaatsing! Het EMC heeft dus ongelijk gehad, mijn eitjes zijn niet slecht en ik kan wel normale bevruchtingen krijgen!!

9. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Wauwww whoopwhoop :d wat fantastisch nieuws poppetje!
    Dit gaat hem ook gewoon worden lieverd, of een van deze cryo's... want die ga je ook nog krijgen denk ik ;)...
    Jouw meisje ;) is onderweg!!! Hihi...
    Ik blijf heel hard duimen...
    Dikke knuffel en op naar zaterdag voor het volgende goede bericht!
    Xxx visje

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De bekende professor de Sutter die door heel europa andere artsen scholing bij geeft heeft ons geholpen. Ze was super tevreden met ons resultaat. Drie toppers van acht cellen, waarvan één in mijn buik, één van zeven cellen, ook een topper, en van zes cellen die ook goed was en nog één van vier cellen maar die redt de inrichting sowieso niet. Volgende wel horen we hoeveel er ingevroren zijn maar zij vond het er goed uit zien. Zei dat we 40% kans hebben. Zo blij nu!! X

11. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Super! !!!
    Mijn duimen draaien voor je!
    Knuffel Visje

12. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy ben er weer!
    wat super te lezen de berichten
    poppetje, wow, wat is het goed gegaan!!
    en supertobemama ohh bedoel hope2bemama (hihi) goed zeg!!
    heel veel succes meiden en hoe voelen jullie je?
    veel lfs!!

lief visje wat ontzettend moeilijk moet dit voor je zijn, heel veel sterkte girl, knuffel van hier!
    x

13. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Poppetje, gebruik jij ook die ''fijne'' bolletjes?
    Krijg al last van kwaaltjes, pijnlijke borsten, moe en sjaggie, en jij?
    Nu maar hopen dat het komt van de zwangeschap en niet van die bolletjes. Wanneer is jouw testdag? 23 juni? Die van mij 16 juni, pffff zo spannend!

Had gehoopt dat ik een mooi cadeau kreeg voor mijn verjaardag(13 juni) maar dat wordt em nog niet helaas. Dan maar verlaat cadeau en een super vaderdag met positieve test voor aanstaande papa, das ook goed!!

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Op 21 juni bloed laten prikken en mag dan denk ik ook testen. Begin van de zomer, zou toch mooi zijn. Op de verjaardag van manlief hoorde we dat weer bevruchtingen waren en op mijn levensverhaal hadden we de tp van een 8 cellig topembryo. En ja die fijne bolletjes utrogestan moet ik ook gebruiken. Ranzig maar als het helpt!! Ik ben ontzettend moe, wil ieder moment slapen!!

15. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hope2bmama hoe gaat het? het duurt niet lang meer.
    poppetje jij nog een week! spannend meiden!
    xx

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    hope2bemama, jouw datum is echt heel snel.. heb je een voorgevoel??

Lessie, hoe voel jij je zelf??

Visje, nu op vakantie toch? of ben ik het spoor bijster?

Hier nog anderhalve week.. :D volgende week vrijdag pas.. Door de utrogestan gekke klachten.. had de eerste dagen menstruatiepijn, sinds gisteren vage steekjes af en toe, borsten die als je er aan komt pijn doen en op een zit een blauwe ader en vooral ontzettend moe, oh en een tikkeltje kribbig..

Nu maakte ik me weer zorgen, lees overal dat je de innesteling voelt en het heftige steken zijn.. Maar is toch niet dat iedereen het voelt? Denk nml. dat alles wat ik nu heb gewoon door de utro komt..

17. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ik weet eigenlijk niet hoe het hier gaat! Vanmorgen heel klein beetje rood slijmerige draadjes, dus geen idee of dit een goed of slecht teken is. Word er helemaal gek van!!! Net even ''lekker'' gejankt......

Merk dat ik er echt sjaggie van wordt, morgen ook nog jarig, helemaal geen zin in...... Durf ook niet te testen, ben bang van het wachtbankje af te vallen! Laat het maar snel zondag worden! Bah ben er helemaal klaar mee, die *** wachtweken

18. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    We reageerden bijna tegelijk poppetje! hihi

Mijn gevoel zei dat het goed zat, maar die slijmerige rode draadjes maken me heel onzeker. Verder ook ongi pijn, dus ben er bang voor...

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Kunnen die rode draadjes geen innestellingsbloed zijn????

20. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Heb geen idee.....

Heb internet ook al afgestruind, de meesten zeggen dat het nog niets zegt. Zelfs verhalen van helder rood bloed en toch zwanger!

Dus helaas nog steeds wachten! :(

Ga jij op de testdatum testen of eerder? Ik zit in twijfel....

Share This Page