Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    ik zei altijd, wil vooraf testen.. maar twijfel nu. Je innestelling kan later zijn geweest en dan test je later pas goed.. En idd bang om van het wachtbankje in teleurstelling te vallen!

2. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heyy heb zelf altijd de bloedtesten afgewacht, maar dat is volgens mij voor iedereen weer anders.

hier alles goed, soms nog misselijk, begin er nu van te genieten, 13 weken vandaag :)

ik had ook geen steken met de innestelling trouwens.

hope2bmama het hoeft nog niets te betekenen, sterkte de komende dagen! en toitoi!

poppetje jij ook!

X

3. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Lessie, heerlijk zeg 13 weken alweer! Geniet ervan ondanks de misselijkheid!

Weet dat het nog niets hoeft te betekenen, zat er gewoon ff doorheen denk. Nu wel weer wat rustiger.

Ik krijg geen bloedtest, moet zondag zelf thuis testen. Net kruidvat testen gekocht, mmmmmh zal ik er stiekem vast eentje gebruiken??? Oh ik moet me zelf zo in bedwang houden. Ik wil het nog niet, hoop dat het volhoud......

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi lieverds
    Hier ikke Nog niet maar Bijna op vakantie :)
    Heb druk met de voorbereidingen. . Moest vanmorgen nog met m'n zoontje naar kno controle en is sinds vorige week al naar de peuterspeelzaal. Mag morgenvroeg weer heen haha zo leuk!

Maar wat lees ik allemaal al weer spannende berichten.
    Ik heb ook nooit eerder getest hoor, het heeft ook weinig zin. Want zelfs, wil nu niet pessimistisch zijn maar realistisch, na een knaltest is het nog spannend tot aan de eerste echo met een kloppend hartje...
    Maar snap de drang erg goed hoor :d het is vreselijk zenuwslopend deze weken!!!
    Ik ga heel hard voor jullie duimen ♥♡♥

En lessie jij alweer 13wk... Kun je nagaan hoe snel de tijd is gegaan! Zo lang geleden alweer dat we samen op het wachtbankje zaten! !
    Fijn dat alles zo goed met je gaat!

Ik heb hier vandaag ook de progynova opgehaald. Ik kan namelijk in onze 2e week van de vakantie ongesteld worden en dan moet ik al beginnen.
    Ik heb vandaag erge hoofdpijn dus zit er niet ver vanaf denk ik; )

Nou meiden ik probeer jullie te volgen vanaf de vakantie hoor!!
    Succes en sterkte nog even...

Knuffel,
    Visje

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief Visje, heb veel liever dat jij geniet van je vakantie.. wij lopen niet weg ;) Geniet, doe allemaal leuke dingen en zorg dat je helemaal relaxed bent voor de cryo straks! dikke knuf voor jou

6. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey visje, ben ik nog op tijd?
    fijne vakantie !!

liefs

7. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Fijne vakantie! Geniet ervan en van je mooie buikie!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gent smste, we hebben twee cryo's!!!! Zijn zo blij, hopen alleen dat we ze nu niet nodig hebben natuurlijk. ;)

9. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    oh wat goed en wat had het emc het mis!
    je hebt het echt goed aangepakt girl!
    maar vooral echt super voor jullie!

x

10. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Joehoe, 2 cryo's!!! Hopelijk ben je ze pas nodig voor een brusje!!

Hier al 2 dagen bruin bloedverlies! maakt me giga onzeker, nog steeds geen duidelijkheid! Hoop dat het snel zondag is! PFFFFFFF......

11. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Wauw poppetje wat een goed bericht zeg!!!♡♡
    En inderdaad dat was ook wat ik direct dacht; wat had het EMC het bij het verkeerde eind zeg pfffffff... Te belachelijk eigenlijk!
    Ik hoop dat je ze niet nodig hebt inderdaad maar wat een geruststelling die 2 toppertjes in de vriezer! En ik had er maar 1! Kun je nagaan wat een goede opbrengst!
    En bedankt meiden voor de lieve woorden voor m'n vakantie, morgen gaan we weg dus ben druk met wassen, inpakken en voorbereiden dat ik niks vergeet! Stress haha. ..
    En dan 2wk even proberen tot rust te komen om vervolgens onze cryo te verwelkomen in mijn buikje ♥.... Ik hoop zo dat het mag lukken!
    Dikke knuffel van mij,
    Visje.
    Xxx

12. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey girls

hope2bmama weet je al iets? sterkte girl met deze spannende dag.

visje je bent nu onderweg of op vakantie-locactie :cool:
    en daarna de cryo :):)

poppetje how are you?

xx

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hope2bemama, jij zou vandaag testen.. En???

Hier aan het wachten op niet weten wat te verwachten.. Zou graag ff in mijn buik loeren nu ;)

14. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Lieve Meiden,

Helaas is het hier mislukt!! Vandaag jankdag dus, maar gelukkig gaat het nu wat beter! Op naar onze enige, echte cryo!
    Morgen belllen naar Nijmegen, wanneer we kunnen starten voor de cryo???

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Meis, een hele dikke knuf voor jou!!! Wat een rotnieuws, had anders gehoopt!

16. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ...sterkte hope2bmama! knuffel van hier!
    XXX

17. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Spierwitte test.. Manlief hoopt dat het bloed anders uit wijst maar ben bang van niet

18. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Poppetje, dikke knuffel! Hoop dat de bloedtest goed is, nog geen ongi verschijnselen? Dat geeft hoop!

Ik begin rond 16 juli met de Progynova en dan krijgen we hopelijk rond 2 aug ons eskimootje terug geplaatst!

Iemand ervaring met Progynova?

19. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    o nee poppetje het leek zo goed te gaan.
    het is nog even afwachten op de bloedtest. hoop natuurlijk stilletjes nog op een mooi resultaat! en duim nog voor je.
    De enige ervaring die hiermee heb is dat ik een keer getest ben met een lage hcg waarde, als ik die ochtend zelf had getest was deze ook wit geweest, ik had een hcg van 8 maar dat was echt te laag voor een zwangerschap.
    Misschien dat je wel hcg in je bloed hebt, maar een lage waarde, maar ze zullen je dan gelijk vertellen of dat nog iets kan betekenen.
    veel sterkte vandaag poppetje! denk aan jou!

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Definitief over nu, duimen dat ze in augustus een cryo tp. Ze zijn los ingevroren..Op dag vijf dus Gent zegt meer dan 90% kans dat ze goed ontdooien! Horen 5 juli of de cryo helemaal in eigen cyclus is of met pilletje en utro.

Deel Deze Pagina