Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ah shit zeg! Sterkte Poppetje!

Ik dacht het goed met me ging en dat ik er goed mee kon dealen dat we nu door moeten met de cryo. Vandaag te horen gekregen dat een collega zwanger is, heb de hele terugweg naar huis zitten janken!

2. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ajj poppetje nou girl heel veel sterkte, veel liefs van hier!
    hope2bmama jij ook!

xx

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hope2bemama, herken je gevoel hoor... Het mag er uit. Anderen snappen het soms niet, maar ik snap het als geen ander. Iedereen in de mmm denk ik wel.

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ah lieverds toch...
    Ik lees even snel jullie berichtjes maar wat'n rotnieuws allemaal zeg :(...
    En poppetje wat vind ik dat verdrietig voor jullie, ik had een compleet ander gevoel lievie. .. Ik had het jullie zo gegund. ..
    Heel veel sterkte meiden ♡ Ik kan niets anders zeggen.
    En hope2bmama het gevoel van verdriet snap ik ook volledig. Schaam je er niet voor, het mag er zijn!
    Dikke knuffel,
    Visje.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief visje, ik gun het ons allemaal zo... We gaan allemaal nu voor een cryo toch, jij eerder dan ik in ieder geval. Ik moet een cyclus wachten... Nu eerst wachten tot de menstruatie door komt.

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    och meiden, hier ben ik ook weer eens. Wat een rotbericht poppetje... ik leef met je mee. En Hop2Bmama; ik ken het. Hier op de dag dat ik de laatste keer een miskraam had, had een vriendinnetje/collega een positieve test... En ook nog eens haar derde kind... Dat kon ik ook even niet handelen. En nog steeds vind ik het lastig hoor... Bah.

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Poema, weet je al hoe jullie verder gaan?
    Ik was vrijdag heel verdrietig maar nu heb ik zoiets van.. die cryo (een van de twee) moet het gewoon worden!!! Helaas een cyclus overslaan en nu echt meer last dan normaal van mijn menstruatie.. buikje doet AUWWWWWWWWWWW..

8. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @poppetje: ik heb nu even ivf-rust genomen. We hebben ervoor gekozen om eerst acupunctuur te doen. Ik heb in mijn omgeving veel goede verhalen gehoord daarover en ik voel me er goed bij. Twee vriendinnen zijn zwanger geworden terwijl ze bij haar onder behandeling waren dus het proberen waard.
    Ik kreeg ook al helemaal stress van het plannen als we nu direct weer een betaalde ivf zouden doen. Vriend zit volgende week in buitenland en dan vakantie. Leek me geen goed uitgangspunt. Dus nu eerst even acupunctuur en daarna kan ivf altijd nog. Maar niet te lang wachten natuurlijk, want ik word er niet jonger op (41 volgende week....). Maar die stress die ik voelde leek me ook niet ok om mee te starten dus ja...

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je hebt groot gelijk!!! Stress werkt alleen maar tegen.. Wat doet de accupunctuur precies voor je??? Heeft het ook baat voor mij met de cryo?

En 41, dan snap ik wel dat je geen jaren meer wil wachten.. bovendien is het voor je dochter ook wel leuk als er niet te veel tussen zit.. helaas hebben wij in de MMM niet veel te kiezen :(

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    jazeker, acupinctuur kan daar zeker bij helpen. Ik heb het ook gedaan tijdens mijn laatste ivf. Helaas geen bevruchtingen maar dat had niets met acupunctuur te maken.
    Op dit moment maakt ze me eerst in balans. Daarna gaat ze specifiek hormonaal prikken voor de eisprong. Twee vriendinnen van mij zijn zo bij haar zwanger geworden. Bizar.
    Bij IVF of terugplaatsing kan ze ervoor zorgen dat je lichaam optimaal is voor de terugplaatsing. Je moet dan voor de tp bij haar komen en dan prikt ze om je baarmoeder helemaal klaar te maken. En vlak na de tp prikt ze nog een keer om ervoor te zorgen dat de kans groter is dat het goed gaat. Is normaal gesproken de kans op een zwangerschap bij ivf 20 procent, zij zegt dat ze dit kan verdubbelen.
    Ik staar me er niet blind op, maar ik voel me er wel heel goed bij. Relaxed en lekker in mijn vel. Als je meer wilt weten, stuur me maar een pb!

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb ooit om af te vallen acupunctuur gehad.. en dat werkte.. dus misschien doe ik dit ook wel bij de cryo!

Ik slik nu tarwekiemolie, mag dit ook met een cryo? Is voor een goede doorbloeding van de baarmoeder.

12. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Tja, mijn idee is: baadt het niet dan schaadt het niet (hoop ik...). En ik voel me er wel echt goed bij.

13. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    tarwekiemolie weet ik niet... heb ik nooit gebruikt. Maar ik heb ook nog nooit een cryo gehad

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Dag lieve meiden,
    Het is alweer even geleden dat ik heb geschreven... we zijn wee terug van vakantie en m'n mannetje en ik zijn alweer aan die arbeit helaas -nu ben ik gelukkig met dit mooie weer nog vrij veel thuis ;))..
    Op 29 juni werd ik keurig ongesteld, 3 dgn later dan ik had uitgerekend dus keurig op schema! 30 juni ben ik gestart met progynova- 2 tabletten op een dag. Een aanstaande donderdag heb ik mijn 1e echo en dan kan het zijn dat de dosering naar 4 tabletten per dag moet. We zullen zien.. En volgens mij moet ik dan ook starten met Lutinus maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Hoe is het verder met jullie?

En lessie ben je lekker aan het genieten van je groeiende buik? Hoeveel weken ben je nu? En nog even dan kun je het voelen bewegen ♡

Poppetje denk ook aan jou! !!
    Nog gesprekken met de paragnost gehad?

En poema, hoe is het nu met jou meid? Weet je al wat je gaat doen?

Liefs
    Visje

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, ik heb nog aan je gedacht.. spannend dat het allemaal weer loopt. Waarom hebben ze bij jou in het ziekenhuis gekozen voor hormonen met een cryo? Vroeg het me af want Gent wil mijn cryo in mijn volgende cyclus in natuurlijke cyclus doen. Zonder utro of wat dan ook..

Lessie, ik neem aan dat je het al voelt, je bent nu toch wel rond de 20 weken? De echo al gehad en is alles goed?

En idd Poema hoe is het met jou??

16. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ik kon eventueel ook in eigen cyclus maar aangezien ik zolang in de hormonen zit kan ik niet zo goed vertrouwen op m'n eigen ritme zeg maar ( al was deze de laatste keer best aardig op schema! )
    Dus door de hormonen hebben ze meer grip op m'n cyclus zodat ze zeker weten dat het op het juiste moment wordt terug geplaatst.
    Vandaar...

Knuff ♡

17. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ha meiden, ben ik weer. Tja, ik heb het even on hold gezet lijkt het wel. Ook ivm vakantie. Loop nu echt even bij de acupunctuur; volgende week weer en daarna ga ik op vakantie. Ik had er al stress van als ik er aan dacht hoe ik de ivf er nu weer in moest passen. Geen goed vertrekpunt leek me.
    Was wel vorige week jarig en heb van mijn vriend gewoon een ivf kado gekregen in geld.... Bizar kado hè? Dus dat is in principe al geregeld.
    Ik denk wel dat als het niet met de acupunctuur lukt ik het nog een keer ga proberen. Maar dan dus na de vakantie. Augustus, september denk ik.
    Maar denk veel aan jullie en lees ook nog steeds mee hoor!!!

18. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey lieve dames,

Visje je bent weer begonnen! en vandaag de eerste echo :) ik leef echt met je mee girl. knuffel !! voor de komende spannende tijd !! Hoe was je vakantie? beetje kunnen uitrusten?
    Poppetje jij begint met de volgende cyclus toch? gaat het wachten je nu iets beter af? je zit wel goed he in Gent. Nu nog een plakkertje !!
    Poema wat een lief kado van je vriend en dat hij er ook zo achter staat :)

veel liefs van hier!! hier trouwens idd de baby voor het eerst gevoeld een paar dagen terug, fladderdefladder :) ben nu 17 weken.

xxxx

19. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ps poppetje ik had ook de tp in eigen cylcus.
    wat je uitlegt klinkt goed visje, hoop zo dat een plakkertje wordt!
    ik ga voor je duimen! x x

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, hoe is het gegaan??

Lessie, weet je al wat de kleine qua geslacht wordt???

En ik hoop dat mijn blasto goed wil blijven zitten.. Word denk ik volgend weekend ongesteld, dus verwacht 8/9 augustus de tp.. als mijn cyclus loopt zoals normaal..

Share This Page