Succes meid! Nee ik had geen kwaliteit verlies.. Maar kwaliteit zegt niks hoor nu na al mijn ervaringen ... Het kan zomaar zijn dat de slechtere het beter doen dan de goede! Sterkte deze vreselijke weken...
Ja het kost inderdaad even tijd. . Maar houd me best flink al zeg ik het zelf Daardoor gaat m'n mannetje er ook goed mee om. Dat zei hij ook nog tegen me : 'T is dat jij er zo goed mee om gaat daardoor heb ik er zelf ook minder last van. .. Ik kreeg vandaag al brief van zh over nieuwe poging! Ze hebben goedgekeurd dat ik een 4e poging mag! ! Waahhh Ik vind dit te eng. Maandag maar ff bellen dat ik sowieso een maand extra rust wil. Ook een extra kilo's er af nog een wil gewoon topfit zijn de laatste poging. De allerlaatste poging. ... pfff Ook nog eerst gesprek met arts.. want zit te overwegen om punctie onder roesje te doen nu . Heb beetje trauma van laatste keer Weet jij al meer poppetje? Xxxvisje Ps Ik ben echt hevig ongie.. buikkramp en alles erbij pffff
ja met een roesje! vind ook dat je sterk ermee omgaat, ondanks verdriet. sterkte girl de komende tijd !! fijn dat zh positief is, had niet anders verwacht! XX
Ouch Visje... Ik ben op vakantie en moest aan je denken en dus even dit topic checken. Wat ontzettend balen zeg.... Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Volgens mij zitten wij nu een beetje in hetzelfde schuitje wat betreft een eventuele vierde poging. Kan je wel uit ervaring zeggen dat even rust van de mmm goed is en het voor mij ook behoorlijk relativeert ofzo. Ik wil je in ieder geval veel sterkte en wijsheid wensen voor de komende tijd... Xxx
Hi meiden- Lieve les wat ben je toch weer lief♡ je wordt/bent een fantastisch mama! Die kleine mag straks super blij zijn met jou als mama♥ En poema wat leuk van je te horen! Fijn vakantie vieren nu dus. . Heerlijk! Even lekker ontspannen.... En ja ik zit in hetzelfde schuitje nu. . Ik heb al wel toestemming van het ziekenhuis om een 4e poging te mogen doen. Het is zo dubbel want wil eigenlijk er heel graag nog eens voor gaan-maar vind het tegelijkertijd ook super eng. Bang voor teleurstelling verdriet en ook bang dat ik de stress teveel ga vinden nu na alle klappen die we te voortduren hebben gehad .. Maar ik vind me wonder boven wonder vrij rustig nu. . Vlak na de zoveelste klap.. Dat vind ik wel gek opzich-misschien positief dat ik er nuchterder in sta Of dat ik wederom struisvogelpolitiek uitvoer om zo m'n overlevingstactiek in te zetten... Gelukkig loop ik nog bij een psycholoog-dus moet dat maar even uitzoeken. Anders kom ik mezelf uiteindelijk weer tegen....in een put waar ik liever niet in gevonden wil worden Heb daar al eens ingezeten mede doordat ik een ster ben om m'n gevoelens te blokken. . Soms goed om 'te overleven'maar niet als die modus niet weer uitschakelt! Ik voelde op Den duur geen emoties meer en dat was niet fijn! Dus ik weet waar m'n valkuil ligt en moet dat nu dus goed in de gaten houden. .. Nou ineens weer een heel verhaal vanuit mijn kant. Ook wel eens fijn om zo even je gevoelens/onzekerheden te ventileren bij jullie hihi. . .xxx visje♡
Visje, Poema, snap jullie kant maar snap jullie wens ook.. benieuwd hoe jullie verder gaan. Gun jullie zo erg dat het raak is!!! Visje, herken jouw verhaal.. ik doe dat ook. Daar al voor bij de psycholoog geweest.. Maar lukt wel iets.. maar nog niet helemaal hoor om alles te voelen. Stop nog steeds veel weg maar het muurtje is wel lager dan het was, en manlief komt er redelijk door heen.. Hier verder zit op dag 12 van mijn cyclus en had vanochtend een positieve ovulatietest dus volgende week maandag een cryo tp, als het goed ontdooit. Had al tegen het Gent gezegd dat ik vaker een vroege eisprong heb, en dat klopte dus. Mijn cyclus is 27/28 dagen en meestal rond dag 13 mijn eisprong al. Dus ik ben blij, hebben we een datum om naar uit te kijken! Nu duimen dat het goed ontdooit!!!
hey meiden Ik herken dit zo.. het is ook mijn valkuil.. toevallig zeg. Ben ook ooit bij een psycholoog terecht gekomen hiervoor.. Daarom vind ik het zo goed van jou visje, dat je ook je verdriet kan laten gaan op sommige momenten. Misschien is dat rustige gevoel wel goed, maar ik ken dat hoor, dat je aan jezelf gaat twijfelen.. en er gebeurt nu bij jou zoveel tegelijk, misschien wat extra hulp niet verkeerd. sterkte in ieder geval girl x Poppetje succes he! moet je pregnyl zetten, of is het zonder? lekker dat dit snel gaat. xxxx
Testte maandag, dag 12 van mijn cyclus positief dus tp staat gepland voor 12-8 als het goed ontdooit.. Ik heb overigens vaker een vroege eisprong Hoe is het met jou? Heb je het al een plekje kunnen geven? En weet je al zeker of je door wil of niet?
Oh schat wat spannend! Ik zal m'n duimen flink laten draaien voor je! ! Hou je me op de hoogte? Krijg je 1 of 2 terug geplaatst? (Weet niet meer hoeveel cryo's je had-sorry) Hoop zo dat het nu weer mag lukken. . Dan sluit ik wel als 3e achter jullie aan ok? Vind ik ook prima .. Ik ben er wel achter dat ik er heel erg veel last van heb nu. Heb m'n tranen hoog zitten maar ze willen (of ik laat het niet toe) er niet uit. . En dat maakt me momenteel een kortlonterig persoon wat ik op m'n mannetje af reageer Dat moet natuurlijk niet Ook kan ik van m'n kleine ventje minder geduld op brengen in z'n peuter puberfase... Kom er vandaag toch achter dat het m'n opgekropte emotie is. Hmmfff Ik voel me dus een beetje ellendig en nu dus ook schuldig tegelijk. Kon ik maar beter met m'n emoties om gaan soms zonder m'n omgeving pijn te doen met m'n buien Maar na goede rust, en goed gesprek met het zh ga ik uiteindelijk wel de 4e poging doen. Ik kan geen rust vinden om een open poging achter me te laten die ik niet heb benut. Dan zou ik altijd de vraag hebben..... Xxx visje
yesyesyes nou meid relax en geniet nog even van de eerste wachtweek, de tweede vind ik altijd veel meer stress. xxxx
Ja scheelt dat we nu over tien dagen al voor de bloedtest mogen! Mijn blasto was ab en na ontdooing zelfs aa kwaliteit dus beter kon niet!!!
echt super girl, het kan zomaar gebeuren (mijn laatste was trouwens ook een blasto) succes, gun het je zo!! ps een nieuwsflitsje, we krijgen een zoontje! ik ga je achterna visje! en jullie mij achterna? dan blijven we elkaar zo volgen!
Lessie wat leuk!!!! Gefeliciteerd! Jongens schijnen liever te zijn dus je zit goed maar het belangrijkste is altijd om te zitten dat alles gezond is natuurlijk!
Hi lieve meiden Ik had ff een korte break- weekendjeweg.nl was geliefd hihi Maar wat lees ik voor moois- Les!!! Een zoontje ♥ wat mooi!! Heb nog genoeg spullen in de aanbieding hihi Alles was goed dus? Gefeliciteerd lieverd! En poppetje dat klinkt echt super goed die blasto eskimo van jou!!!. Zal dit'm gewoon gaan worden? Hoop het zo voor jullie ♡♡♡ Ik ga super hard duimen! En gelukkig hoef je niet echt lang te wachten voor die bloed test... Hoop dat alles goed mag gaan Je hoefde nu geen hormonen meer hè? Heerlijk! Dikke knuffels voor jullie lieve topic vriendinnetjes! !
hey lieve meiden, ja alles was goed hij is alleen aan de grote kant (; ben nog even getest op suiker, maar die was prima, krijg nu extra groeiecho's. denk aan jou visje en hoop dat het rustige gevoel dat je had, nog even bij je blijft. Ik kan mij je wens zo goed begrijpen, ik ben er net zo eentje Heb je al gehoord of een roesje een optie is? vind dat ze dat wel mogen doen. Nou poppetje hands on deck, duim duim duim dat de cryo blijft plakken! Hoe gaat het? xxx
Hier alles goed, gisteren in bed paar steken maar kan nog niets zijn, middag was de tp. Nu af en toe een licht steekje, niets geks. Maar zou ook heel snel zijn En een grote jongen belangrijkste is dat hij gezond is alleen qua bevalling kun je er tegenop zien, houweel het niets zegt of het dan moeilijker gaat! Lief visje, waar ben je?!