een blasto nestelt snel in .. een dag na de tp kan volgens mij ik had het ook een dag na de tp, bij mn lies. en dat is de enige keer dat ik iets voelde. x
Zie het nu... las gisteren op mijn foon.. soms lastig lezen.. Had je al gemist, maar heerlijk even weggeweest! Inmiddels een beetje opgeladen.. dit moet ons jaar worden Visje, moet van mij!!
Heb niet gereageerd de laatste tijd, heel veel gewerkt! Dus ga zo even bij lezen.... Hier helaas weer slecht nieuws! Vanmorgen negatief getest! Voelde me echt zwanger, zere borsten met blauwe aders en moe, dus allemaal door die *&^%# medicijnen! Ben er kapot van, zag er zo goed uit, tot nu toe geen menstruatie, dus had alle hoop nog. Pfffff, heb nu koppijn van al het gejank! Ben zo klaar met de medische molen op het moment! Bah! We hadden maar 1 cryo, dus moeten nu helemaal opnieuw beginnen met spuiten! Op naar poging 2
Hope2bmama wat ontzettend klote!!!! Had gehoopt op de tweede zwangere hier! Heb je de urinetest gedaan of krijg je nog een bloedtest??
Hai lieve dames, donderdag is de bloedtest. Ik heb van de week krampen en steken, nu nog wat moe, lichte menstruatiekrampen, laat van rommelende darmen, moet wel vijf keer per dag!!! En dan is het dunner, ben ook winderig.. Verder geen steken meer... Wel een zachte iets dikkere buik. Dus weet het niet, sinds denk ik ja maar dan weer nee, omdat ik bang ben voor een teleurstelling!
Ongesteld moet ik donderdag pas worden... Geen innestellingsbloed gezien, dan zou ik gerust zijn wel af en toe ook lichte hoofdpijn en nu pijn in mijn onderrug, maar niet misselijk, borsten doen geen pijn, reuk is nog normaal.. Dat erbij zou me gerust stellen! Maar neem zo bang dat het weer niet raak is, ik weet dat ik zeur, is pas de tweede tp!
Lieve schat er zijn genoeg vrouwen die helemaal niks voelen. . Al weet ik wel dat je driftig opzoek bent naar "tekenen"... Voorzichtig testen? Ben je dat ook van plan? Denk aan je lieverd. . Nog even volhouden!
Ik test pas donderdag, mag pas vanaf zaterdag urine maar donderdag moet ik ongesteld worden! Was het maar alvast zover... Ben jij er al achter wanneer je verder wil? Gun het je zo!!!
Ja het is vreselijk hè die onzekerheid. .. Ik gun het jou ook zo lieverd ♥ gelukkig heb je nog genoeg pogingen over dat maakt het iets "relaxter".. Al is het nog een vreselijke druk! Ik ga waarschijnlijk in oktober de volgende allerlaatste poging in. . Net menopur deze keer. . Vindt het super spannend want als dit mislukt vervliegt mijn hoop en droom voor altijd :'( ... Ik ben erg bang. ....
Dat snap ik heel goed! Je hoopt op veel eitjes en veel cryo's zodat je mee kans hebt. Ik hoop zo dat jouw droom uit komt! Zou mooi zijn als het ons allemaal dit jaar gegund wordt!
Ik heb een urinetest gedaan, ons ziekenhuis 'doet' niet aan bloed testen. Zaterdag gelijk gestopt met utrogestan en progynova, moest van het ziekenhuis. Heb er zelf niet echt een goed gevoel bij, wat nou als ik 'gewoon' een late tester ben? Dan gaat het nu sowieso mis, omdat ik de medicatie niet meer gebruik...... @ Poppetje, zo spannend! Hoop dat jij super positief test donderdag! Sterkte met de komende dagen afwachten (hel!!) @ Visje, kan me heel goed voorstellen dat je bang bent om de laatste poging in te gaan. Wordt zo definitief dan ineens. Maar je laatste poging moet gewoon lukken, je verdient het, meid! @ Les, Alles nog oké met jou? Lekker aan het genieten van je buikie? Nog even ego nieuws: vanavond bij mijn nicht (tevens vriendin) langsgeweest, deze vertelde in tranen dat ze zwanger is van de 2e, ze voelde zich zo schuldig! Dus samen gejankt...... Ik gun het ze echt van harte, maar het doet zo'n pijn Ze weten van onze situatie af en ook dat het mis gegaan is, maar ze moesten het nu wel vertellen ivm opa's, oma's, ooms en tantes die het natuurlijk al weten en omdat ze dinsdag op vakantie gaan. Ze wilde voorkomen dat we het via via hoorde..... Maar de timing is al met al nogal beroerd, maar ja het steekt altijd als ik hoor dat er weer iemand zwanger is.... Heb net zo hard moeten huilen, dat ik me bijna schuldig voel tegenover mijn mannetje, omdat ik het zielig vind voor mijn mannetje! Ben zo bang dat hij zich schuldig voelt, omdat hij me zo verdrietig ziet. Mannetje is een binnenvetter, dus laat het niet snel blijken. Ben soms best bang dat hij er aan onder door gaat door mijn zichtbare verdriet en dat van hemzelf er ook nog bij.
Hope2bmama snap je verdriet heel goed!! Natuurlijk gun je het maar je verdriet waarom jij nog niet mag er ook gewoon zijn!!