Hope2bemama heel herkenbaar jouw verdriet. Heb dat zelf ook zo vaak gehad dat ik zo verdrietig was of ben... Het is ook een emotioneel traject. En je moet je verdriet niet opkroppen hè! Hoop dat het ons allemaal mag lukken dit jaar ♥♥♥ En dat van die urinetest had ik ook.. Maar toch schijnt na 15dgn het echt niet meer te gaan gebeuren. Toen ik stopte met de medicijnen was ik ook meteen na 2dgn ongesteld! Precies volgens schema. Xxxx
Weet je les en poppetje- Even een bijgeloof momentje schiet me te binnen. . Wij drieën. . De drie musketiers hihi. . Jij poppetje nu zwanger. . IK dan als derde op rij.. 3 is namelijk al jaren mijn geluksgetal... #zomaar iets wat misschien nergens op slaat hihi#
Lief visje, ik hoop het zo! Ik durf niet vroeger te testen! Angsthaas me!!!! Maar al zou ik Nummer drie zijn, ALS HET maar lukt! Hoop dat ik het niet nodig heb maar nog één cryo in de vriezer! Nu alleen lage rugpijn, moe en lichte menstruatiekrampen, darmen die extra goed werken.. Af en toe een trekkerig gevoel richting mijn liezen ohja en heb het zo warm!!!
Mijn gevoel zei ja maar denkt nu, zal wel niet... Bang dat ik anders teleurgesteld wordt donderdag... Voelt heel anders dan vorige x maar toen had ik hormonen en utro natuurlijk!
heyyy ja ik hoop het zo! poppetje ik moet zeggen, het klinkt wel goed. begrijp dat je een slag om de arm houdt. altijd handig. visje begrijp zo dat het moeilijk is omdat het je 4e poging is, ik zou dat ook hebben. soms beeld ik mij in dit soort situatie's dan in dan het niet echt de laatste hoeft te zijn, om de druk eraf te halen. heel stoer dat je het gaat doen, die behandelingen zijn echt niet niets. Hope2bemama sterkte herken je verdriet.. liefs x
Hoe voel jij je lessie, al leuke jongenskleertjes gekocht??? Vast wel.. Zou ik ook al gedaan hebben, denk de dag van de echo al
hi, ja voel me goed, had in het begin kleertjes gekocht, voor toevallig een jongetje! ik dacht voor een meisje ook stoer. Voor de rest nog niet zoveel, ik heb er wel zin in om het te gaan doen! Wel bezig met allerlei andere dingen, probeer mn leven een beetje op orde te krijgen en alle klussen thuis aan te pakken (of man aan het werk zetten) hoezo nesteldrang ik had zelf trouwens de keer dat het lukte ongikrampen, twee dagen voor nod, maar dat was dus blijkbaar niet zo. Heb ook krampen gehad met de andere pogingen en toen was het niet goed, maar andersom kan dus ook! ben aan het duimen voor je! xx
Spannend! ! Even kort berichtje van mij. . Beetje emo.. Vandaag precies n jaar geleden dat ik de miskraam heb gehad. .. Verder leuk nieuws- m'n kleine grote ventje (2.5jr) is compleet zindelijk en ligt gewoon al op bed zonder luier! ! Vandaag dus even een zeiltje gekocht voor op z'n peuterbed voor het geval dat ♡ trots! !
Dus een dag met uitersten! Logisch van je verdriet maar zeker ook logisch dat je trots bent! Wat is hij al snel zinnelijk voor een knul!!!
Oh lieve poppetje! Ik denk ook aan jou meissie!! Laat je weten als je iets weet hè? Knuffeltje visje <3
Uiteraard laat ik iets weten! Stomme is dat alles wat 'standaard' lijkt heb ik niet.. Weinig afscheiding, eerder droog, wel de wc wat lastiger en honger!!! Niet de normale chocotrek, dat heb ik wel rond mijn menstruatie!
Deze had ik vanochtend!!! Twee testen gedaan.. In het echt zijn ze nog donkerder! Nu bloed afwachten... Maar het lijkt echt zo te zijn, voel me zo onwerkelijk!
Ja zie je! ! Ik had al zo'n vermoeden! Jouw # meisje?# baby is onderweg bij jullie te komen! ! Gefeliciteerd! ! Gadver .. en nu zit ik te janken Dikke knuffel voor jullie lieve meiden. . Geniet van jullie bijzondere zwangerschap. . En poppetje zo'n knaltest beloofd Veel goeds hoor.. Hoe meer hcg Hoe beter de zwangerschap dus het komt goed deze keer met jullie! ! Heb je nog tips voor mij wat je anders hebt gedaan-geslikt etc? Hihi Love you♥
jaaaaaaa!!! poppetje wat een goed nieuws!! gefeliciteerd meid! krijg helemaal kippenvel. oh wat super voor je!! veel veel liefs en wat ziet die test er mooi uit