Net Gent kort gesproken maar bellen terug, hcg waarde moest minimaal 50 zijn, liever 100 en was 159 dus echt echt zwanger!!!!
Wauw! Poppetje! Gefeliciteerd!Geniet ervan, dikke knuffel. Hopen dat deze modus even aan blijft, zodat ik de volgende mag zijn.... Ben gisteren weer met de pil begonnen, dus op naar ronde 2. Van het weekend te horen gekregen dat een vriendin en mijn schoonzus allebei zwanger zijn van de 2e. We zijn alle drie zo beetje rond dezelfde tijd gestopt met de pil. Zij zijn al zwanger van de 2e en wij hebben nog steeds niets...... Dus dat was janken! Het raakt me echt zo diep! Zit nu ik dit typ alweer te janken.... Ben zo klaar met het wachten! Ik wil het NU!
Snap jouw emotie heel goed, schoonzus was bevallen van nr één toen wij stopte een zij heeft er al drie! Mijn nichtje stopte later, ze is bijna negen jaar jonger, nu al twee! Vriendinnen ongepland zwanger en ga zo maar door. Je gunt het iedereen maar emoties horen erbij, heb ook letterlijk gejankt hoor!! Nu zijn jij een visje! Moet van mij!
Oké lieve meiden, Heb me even tijdje afzijdig gehouden van de zw maar gisteren zijn we weer in het zh geweest en weer gaan nu officieel voor poging 4. Ik krijg menopur 225eh dus dat is het enige wat veranderd straks. Verder wacht ik nu op m'n ongesteldheid wat hoogstwaarschijnlijk tussen nu en dit weekend zal komen en dan moet ik de pil slikken... En dan 26 september de eerste spuit erin en 8 oktober uitgangsecho waarnaar ik kan starten met menopur. Pfff zo spannend en het gekke is dat ik helemaal niet zo enthousiast kan zijn als dat ik met de allereerste poging was En dat vind ik wel gek maar hoop niet dat dit echt invloed heeft. Wie weet komt m'n enthousiasme om weer te starten straks wel als ik straks echt ga beginnen. Poppetje en lessie.. Jullie zijn nu zwanger en ik wil ook zo graag jullie volgen. Ik wil zo graag nog 'n broertje of zusje voor m'n ventje ♥ Ik ben alleen zo bang..... Zal het ooit nog werkelijkheid worden?
Snap jouw angst zo goed!! Had dat ook hoor, lukt het ooit wel, wordt het me wel gegund.. Hoe dichter bij eind september, hoe meer het weer gaat leven voor je!! Ik hoop zo dat je de volgende op rij bent!!
Allereerst: Poppetje gefeliciteerd! Geweldig nieuws! Ook ik ben hier even niet geweest. Deels door vakantie, deels door geen zin... Visje: ga jij nu ook deze poging zelf betalen? Ben benieuwd. Ik ben nu nog bezig met acupunctuur en dat wil ik even zo houden. Voel me er goed bij en wil dit ook een kans geven ofzo. IVF zit natuurlijk nog steeds in mijn achterhoofd hoor... maar ik neem er maar geen beslissging over... stom he?
Niets is stom, jouw gevoel is jouw gevoel!! In dit proces met je je eigen hart volgen! Snap soms heel goed dat je even geen behoefte hebt aan zp. Wel een fijne vakantie gehad? En thanks!!!!
Hey visje! denk nog steeds aan jou en leef met je mee. Het gaat nu weer beginnen, sterk hoor girl. Denk dat je geen zorgen hoeft te maken dat je je niet zo enthousiast voelt. Misschien is het een soort rustig gevoel en helpt het je hier doorheen. Je maakt in ieder geval echt kans. zh is positief en wij ook! Nou lief visje een knuffel van hier x
@ Lessie & Poppetje, hoe gaat het met jullie buikies? @ Visje en Poema, hoe is het met jullie? In welke fase zitten jullie nu? Ik ben 21/8 weer begonnen met de pil, 22/9 beginnen met decapeptyl, 5/10 beginnen met gonal en dan 13/10 1e echo. Krijg nu gelukkig meer eenheden gonal, de vorige keer had ik maar 5 eitjes met 100, nu krijg ik 200, dus ben benieuwd! Merk dat ik er steeds meer moeite mee krijg dat we in de medische molen zitten. Ik word afstandelijker naar kinderen en dat wil ik helemaal niet......Maar het zal wel zelfbescherming zijn???
Is zelfbescherming, ik wilde niet meer naar kinderverjaardagen, kraamvisite, babyshowers etc. Ging wel maar met lood in mijn schoenen!! Hoop zo voor je dat het nu raak zal zijn!
Dag lieve meiden, Ik ben even een tijdje niet zo actief geweest en blijf ook wat minder actief heb ik mezelf voor genomen .. niet om jullie of wat ook maar meer om met beide benen op de grond te blijven staan. Ik ben nu in therapie bij het zh in het UMCG. Om te leren ontspannen en zo positief mogelijk de laatste behandeling in te gaan. Ik heb het momenteel erg zwaar om overeind te blijven.... Maar hopelijk kom ik straks weer iets sterker terug! Ik heb in elk geval bloeduitslag binnen een dank aan poppetje heb ik veel onderzoeken laten uitvoeren wat jij ook hebt gehad en alles was prima-zoals het moet zijn. Geen vitamine tekort- schildklier is goed- hormoonhuishouding is perfect etc... Dus het ligt echt niet aan mij... voor wat je kunt onderzoeken dan... Voor mij weer iets uit de wereld om het beter te kunnen verwerken allemaal. Ik ben afgelopen weekend ongesteld geworden precies zoals verwacht... Ben dus gestart met de pil! Moet 25e starten met decapeptyl en 8 oktober heb ik de eerste uitgangs echo. Dan starten met menopur- 225eh per keer. Dus hoogste dosering...van wat het UMCG als gezond ervaart. Erg spannend allemaal weer.... Maar dames- Hoe is het hier? En poema wat leuk om ook van jou te horen! Ik hoef deze poging niet zelf te betalen gelukkig.. Wat ga jij doen? Kus van mij Xxx
Graag gedaan visje ik ga zo voor je duimen dat dit nu raak is!!! Soms heb je het nodig iets minder actief te zijn hier. Een beetje de mmm los laten want het beheerst je leven al zo veel! Merk dat ik te veel Google, neen zo bang dat het misgaat! Zijn zoveel miskramen om me heen.. Vind dit maar eng, blij als het kindje er eenmaal is!!! Nu eerst nog ff 34 weken door worstelen! Pfff
Ja poppetje en toch als je het hartje hebt zien kloppen gaan er in theorie nog weinig zwangerschappen fout.. probeer vanaf dan maar echt te genieten! Want wie zegt dat je dit nog eens mag mee maken? Ik verlang ernaar om weer getrappel in m'n buik te voelen!!! 10 september...dan zul je kunnen genieten van zo'n bijzonder knipperlichtje in je buik ♥!!!! Of misschien morgen al hihi.. Ik heb het al wel gezien bij 6 wk hoor dus het kan wel! Jij had al snel een hoog hcg dus betekent vaak ook een vroege innesteling en denk dus dat het hartje al wel actief is!! Had ik ook namelijk, precies hetzelfde met MVM dat ik ook een hele hoge hcg had.. hoge hcg betekent vaak goede zwangerschap.... En hope2be lees nu pas jouw berichtje-dan lopen wij bijna gelijk op! Jij 22e decapeptyl en ik 25e haha! Knuff van hier xxxxx