hey lief visje! begrijp je girl! heel veel sterkte en alleen op zp als dat goed voelt. Ik ga aan je denken de komende tijd en veel voor je duimen. veel liefs, veel sterkte en veel succes! knuffel xxx
Wauw tranen lopen hier over m'n wangen. . Prachtig ♥ Poppetje het is jullie super gegund! En lieve lieve les jij-jullie ook! Ik gun eigenlijk iedereen de zwangerschap-het moeder zijn en die moederliefde mogen voelen♥♥ Het is het mooiste wat er bestaat! En stiekem gun ik het mezelf ook nog zo erg om het alsjeblieft nog één keer te mogen beleven. . Gewoon nog één keer. .. Laat de laatste poging mij/ons meeega Veel geluk brengen!!! Snikkk...
Lief visje, ik pas al voor je!!! Ik gun het jou ook zo, je tweede wondertje! Dit jaar wil ik dat het voor allemaal ons jaar wordt!
zeker dit moet ons jaar worden meiden! voor ons allemaal! poppetje, wat een goed nieuws! echt superfijn zeg! geniet er maar lekker van. knuffel voor jullie topicmaatjes
visje ik ga stilletjes ontzettend met je meeleven, tranen prikken bijna. Op een positieve manier hoor maar blijf lekker dichtbij jezelf en breng ons de komende tijd alleen op de hoogte als je dat zelf wilt. toitoi & veel liefs
@Visje: jullie laatste poging komt eraan? Mogen jullie dan niet meer behandelingen ondergaan of willen jullie dan zelf niet meer? Vind het wel een beetje moeilijk omdat jullie toch al een kindje hebben, maar ik gun het je echt onwijs om het nog een keer mee te mogen maken, ik ga voor je duimen! Hier nog steeds veel verdriet en teleurstelling, maar morgen kunnen eindelijk bespreken hoe nu verder en welke onderzoeken er gedaan kunnen worden, hopelijk gaat daar iets uitkomen zodat onze wens alsnog in vervulling kan gaan.
Susanne- Ja dit wordt echt onze allerlaatste poging. Omdat het dan financieel te groot wordt en omdat meer dan 4 volledige icsi behandelingen niet goed voor mij zijn-zowel emotioneel als lichamelijk. En zh zou ook nooit mee gaan in nog meer behandelingen. De opmerking dat je het moeilijk vindt omdat dit onze tweede wordt raakt me behoorlijk. Je hebt geen idee wat voor emoties er ook zijn mocht een tweede -zeer gewenst - kindje uitblijven. Het maakt me bang en angstig omdat mijn kinderwens wel erg groot is om nog een broertje of zusje te mogen krijgen. Tuurlijk snap ik dat ik gezegend ben met al een kindje... daar hebben we ook enorm voor moeten knokken via icsi traject! Maar ik vind niet dat je minder verdrietig mag zijn als een tweede niet lukt!
@visje: het is zwaar en duur hè die behandelingen, merk ook steeds meer hoeveel het van me vraagt en hoe ik er langzaam aan onderdoor ga als ik niet uitkijk... Weet ook niet hoe lang ik dit nog volhoud, maar we hebben nog teveel kansen en de wens is te sterk om het nu al op te geven. Ik wil je echt geen pijn doen, maar als jij ook hebt moeten knokken voor je eerste, dan zal je de angst om nooit moeder te worden vast ook begrijpen. Ik snap echt wel dat je heel graag een broertje of zusje wilt voor jullie zoontje, maar jij weet tenminste zeker dat je moeder bent geworden, ik moet dat nog maar afwachten. Ik zeg ook niet dat je niet verdrietig mag zijn, zeker niet, maar ik vind het toch anders of je gaat voor een eerste of voor een tweede kindje. Hoop dat je me toch ergens begrijpt, de wens om moeder te worden is gewoon zo ontzettend sterk! Hoop dat die wens ooit uit mag komen... En voor jou hoop ik echt dat deze laatste ICSI een broertje of zusje voor jullie zoontje gaat opleveren, ik duim voor je!
Suzannelillian, ik snap dat je nu verdrietig bent maar wij hebben nog geen kindje dus weten niet hoe het is die wens zo naar de tweede. Die zal net zo sterk zijn als voor ons nummer één, visje voelt zich met één misschien net zo incompleet als wij zonder... Ik vind het dan ook lastig om te oordelen of het voor ons anders is.. Ik hoop echt dat jouw tijd ook nog komt.. Ik gun het iedereen waarbij de wens zo diep zit. Wat mij wel pijn doet is als kinderen en tweede of derde krijgen, mensen die er niet naar om kijken, mensen die het geld er niet voor hebben of zelfs kinderen slaan ofzo..
Alles oke hoor! Hier in afwachting tot zondag, dan weer beginnen met spuiten van decapeptyl.... En hoe is het met jou en de baby?
Spannend voor jou dus!!! Hier vooral moe, volgende week zie ik de babe weer op de echo!! Hoop dat het mooi gegroeid is!
Hi lieve meiden Hier even een kleine update van mijn kant. Ben wat minder bezig met zp en dat bevalt me goed. Ik ben met de training van mindfullness bezig en ook dat is heerlijk. Even soort van "back-to-basic" gevoel- Mijn gevoelens/gedachten mogen er zijn en leer ze zo accepteren ipv tegen te vechten wat veel energie kost. We gaan deze week lekker een weekje weg en donderdag mag ik starten met decapeptyl! En gaat 8 oktober de uitgangsecho plaatsvinden zodat ik dan mag starten met menopur. We gaan ervoor! #megeestelijkklaarstomen!!# En poppetje en lessie- Hoe is het met jullie en jullie zwangere buikjes!♥♡♥ Hope2bemama-we gaan bijna gelijk op hè? Hihi. Hoe ging je eerste spuit vandaag? ? .xxx knuffel visje
ohh donderdag al! stoer hoor meid. als ik eraan denk vind ik het wel pittig de behandeling (weet zelf dat ik er ook weer aan zal beginnen). maar als je er eenmaal in zit dan doe je het mooi toch allemaal. heb respect for you, ook hoe je het aanpakt Ik ga onwijs voor je duimen!!! hier gaat het goed, heb nu als het goed is ook een banner. sinds kort last van de hormonen, ben helemaal hyperdepieper.. veel veel liefs xx
Visje, late reactie maar veel plezier en mijn duimen draaien nu al voor je!! Ik gun jou je brusje zo enorm en ik zou het leuk vinden als we straks een zwangerschapsclubje kunnen oprichten