Dank je lieve dames! We zijn er weer. Alleen vervroegd omdat ons mannetje erg ziek werd. Nu nog steeds erge Hoe koortsen. Zo sneu. Inmiddels ben ik ook begonnen met spuiten! Was even wennen en de nodige tranen zijn gevloeid maar ik ben weer gestart! En inderdaad poppetje hoop jullie te ontmoeten in een zwangerschapsclubje ♥ Zou de geweldigste droom zijn die uit zou komen! !! Hoe is het verder met jullie? Kusjes van hier
Logisch dat het weer spannend is de eerste spuit te zetten maar dit moet het gewoon worden!!! Je arme kleine man, hoop dat hij snel op knapt! Zielig altijd die kleintjes zo ziek! Hope2bmama hoe is het bij jou? Jij bent ook druk aan het spuiten toch? Hier alles goed, maandag al tien weken! Gaat best hard ineens
Ja zeg 10weken alweer!! Super man... valt het mee met de klachtjes? En binnenkort de 10/12wk echo zeker? Kun je je mini-mensje zien bewegen ♥♡ dat vond ik de meest ontroerende echo! Genieten meissie! De zwangerschap heb ik als heel bijzonder en prachtig ervaren.. Vooral rond de tijd dat je het gaat voelen... Xxxknufff
Heb donderdag nog een echo gehad, zie mijn foto album! Mini is compleet met armen, benen, handen en voeten praktisch toch wel en bewoog de voetjes ook! Zondag de eerste echo ivm nekplooi en 17/10 de echte nekplooi zelf! Week daarop vk om hartje te luisteren! 11/11 geslachtbepaling en 12/12 de ufo ivm 20 weken voorlopig dus al aardig vol, dacht snel te zijn voor de guo, dien ze hier alleen donderdag ochtend, hadden ze nog maar één plekje de week dat ik moet!!! Klachten behalve moeheid prima te doen, wel echt iets tegen chocolade, daar ben ik normaal dol op!
heyy nou visje goed bezig hoor! veel sterkte en ga aan je denken de komende tijd ! duim duim duim for you ! de 10 weken echo vond ik ook het meest ontroerend, ik ga ook even je album checken poppetje super dat de 10 weken goed is gegaan jeeeej. hier ook alles goed ciao girls veel liefs
Een clubje zijn we al.. maar een zwangerschapsclub, ik hoop echt zo enorm dat we dat met zijn viertjes dit jaar kunnen opstarten!
Ik ook lieve meiden ♥ Ik doe heel hard mijn best! ! Ik heb een mooie tekst gevonden ik ga kijken of ik het in m'n album kan krijgen ook? Kus kus
Hoe is het hier lieve meiden? En hope2bemama? Hoe is het nu met jou? Hier rustig-decapeptyl en bloeding en dinsdag echo. .. dan starten met stimuleren! Kus
Hallo Meiden, Hier ben ik wel! Het gaat redelijk hier..... Vrijdag behoorlijk ziek geweest van de deca Ook gaan mijn zenuwen weer parten spelen, zondag hebben we de 1e FM, dus heel spannend weer. De vorige keer had ik 'maar' 5 Follikels, dus nu dubbele dosis Gonal, hoop dus dat het 10 zijn en natuurlijk 10 eitjes!!! Komende weken heeeel veel werken, goede afleiding, maar ook wel heftig met die fijne hormonen in mijn lijf.... Nou ja we zien wel hoe het loopt! Enne dat zwangeschapsclubje kom ik ook bij begin november!! (Hoop ik) Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Visje spannend morgen!!! Ook voor jou hope2bmama.. maar geloof me, liever 5 goede eitjes dan 10 slechte hoor Hier vrijdag gebeld (in de avond) dat mijn suiker 8 was, dit is gemeten in oud bloed en de avond.. maar toch accuut moest ik vandaag een drietest laten doen.. nu sprak ik mijn huisartsassistente, suiker was vrijdag overdag na mijn ontbijt ook gemeten en was een prima waarde (uit vers bloed gemeten). De assistente was echt een beetje boos om de paniek die mijn vk bij mij had gezaaid.. nu maar hopen dat de waarde van vrijdag terug komt bij de uitslag van het drie keer prikken vandaag. Ze was overigens vrijdag niet echt concreet wat het voor mini voor gevolgen had.. en had het er zelfs over dat ik misschien als het zo bleef insuline moest spuiten. Mijn huisartsassistente was in ieder geval not amused.. Dus mientje hier heeft het weekend in stress gezeten Lessie, hoe voel jij je?
Ah poppetje wat een spanning weer pfff.. hoop dat ze het mis hebben! Voel je je verder wel goed lieverd? En dank je.. morgen meer nieuws van mijn zijde! Xxx
Ohhh dames ( wat valt me dit even zwaar... Nee geen slecht nieuws-Ik mag beginnen en heb in het ziekenhuis m'n eerste spuit gezet net. . Alleen wat is het een ramp om 225 menopur te moeten mengen en dan in te spuiten... snif snif Heb net vreselijk zitten huilen in de auto op de terug weg! En lachen door m'n tranen heen-want dit is immers waar ik zelf om heb gevraagd! Maar ja ik word even vreselijk geconfronteerd met m'n prikangst!! En het idee om dit elke morgen weer te moeten doen. Pfff alles komt nu even binnen qua emoties denk ik Spanning verdriet en ook woede waarom het verdorie niet op een normale manier kan. . Snif :'( :'( Zo het is eruit. . Nu weer schop onder m'n kont en er voor gaan! Het is toch weer een poging om zo'n lief kleintje te mogen krijgen. . Een kans. . En kleine kans maar toch een kans. . Ik wil het nog zoooo graag 1 keer meemaken♥
is het een soort pregnyl spuit, qua mengen dan? ik hou er ook niet van hoor, je bent echt een bikkel, onthoud dat maar heel veel sterkte girl!! en hou vol!! wij zijn aan het duimen voor jou xxx krijg je trouwens een roesje? voor de punctie? hope2be ik ga ook voor jou duimen girl! voor aanstaande zondag, sterkte met de behandeling, het is allemaal niet niks helaas. Dat het meer follikels mogen zijn! spannend he. In dit topic zijn er gelukkig best veel die ondanks niet grote aantallen toch zwanger raken. veel liefs en sterkte meiden en succes !!! hey poppetje wat schrikken zeg! gelukkig was de tweede meting beter. Laat je het ons weten hoe de derde gaat? hier gaat het goed, begin het ook wel spannend te vinden merk ik. xxx
Visje, jij bent zo sterk dat dit speeltje eitje wordt voor je hoewel ik pregnyl mengen ook een crime vond.. Maar je doet dit voor het goede doel! Heb er alle vertrouwen in!!! Gewoon omdat ik het wil
Verloskundige gesproken en mijn bloed is helemaal goed!! Ook mijn suiker en mijn ijzer was zelfs uitstekend hoog!