hoop dat het goed gaat visje, hang in there!! hope2be hoe was het zondag gegaan? poppetje wanneer heb je volgende echo? xxx
Lessie donderdag nekplooi maar vandaag nog echo gehad! Mijn hormonen dachten ineens help!! Maar mini doet het nog! Deed mee aan de hype: legcrossing Wanneer mag jij weer?
Hi lieverds Hier ok alleen erg moe-druk met nieuw werk en last van de hormonen grrrr.. Moet morgen weer voor echo. Lijken best veel eitjes mee te groeien alleen waren maandag allen nog beneden de 10 dus meten ze het niet. Hopelijk morgen meer duidelijk. Verwacht begin volgende week de punctie. . Ohhww en daar zie ik echt vreselijk tegenop maar goed.. Ik doe alles en ook echt alles om net als jullie bij de dikke buiken club te horen! !! :-d Jullie lopen nog lekker dus dames. . Heerlijk. Hier zit eentje erg jaloers te zijn hihi En hope2bemama ben ook wel benieuwd... hoop dat alles goed gaat!
legcrossing? wat fijn dat echo goed was hier ook soms ineens stress, zeker als iets toch anders voelt. soms is hij toch wat rustiger of voelen de bewegingen anders. maar het is wel goed om hierop te blijven letten. ik heb nog een groeiecho gehad en daar was ie iets minder hard gegroeid, nog steeds groot maar niet meer boven de curve. krijg nu in principe ook geen echo's meer, maar misschien doen we nog een pretecho, maar dan meer voor het gevoel dat alles goed is, weet niet tot wanneer dit nog kan. liever heel laat pas, om te zien of ie netjes met zn beentjes omhoog ligt (; x
Legcrossing: mensen maakte foto's van benen over elkaar heen gekruist... Heb er nooit aan mee gedaan maar zag het op fb!!! Overigens is het prima als je mannetje niet boven de curve zit toch? Ene moment groeien ze harder! Bij jou gaat het echt opschieten nu!! Visje niet jaloers zijn... Jij volgt snel lief!!! Hope2be wat is het stil, alles wel ok?!
Hallo ladies, Het gaat wel goed hier hoor! Wat lief dat jullie je zorgen maken om mij! Niet nodig hoor! Druk gehad met werk en op en neer naar het ziekenhuis! Heb sinds gistermiddag wel een gevoelige buik, vandaag ook niet gaan werken...... Zondag en dinsdag stimulatie echo gehad, bij de laatste 9 follikels op schema voor de punctie. 2 à 3 bungelen er een beetje achteraan, dus hopen dat ze evt. nog meekomen. Donderdag (morgen dus) om 09.30 uur punctie!!!! Pffff vind het toch wel weer spannend, behoorlijk kriebels in de buik. Ga nu even rustig alles teruglezen en daarna reageren.....
hey visje zag niet dat we precies tegelijk hadden geschreven! ohh zo spannend, denk aan jou. XX haha poppetje begrijp het nu legcrossing. jij ben blij, hij voelt ook iets minder groot, eerst ging het zo snel, maar die echo was heel rommelig, voor het eerst niet bij het vu.. maar voelt allemaal goed liefs liefs
heyy hope2be, dat klinkt goed zeg ! heel veel sterkte morgen en dat het resultaat heel mooi mag zijn! knuffel
Even een update! Punctie was erg pijnlijk, veel erger dan de vorige keer. Zelfs gehuild, auw auw..... Er zijn 6 eitjes gevonden, gelukkig is het zaad van mijn man ook goed ontdooit. Dus nu wachten, zaterdag bellen over de bevruchtingen. En dan hopelijk zondag tp van een toppertje en een paar toppertjes in de diepvries. Ga nu even dutten!
oh goed zeg, 6 eitjes! toitoi de komende dagen visje hoop dat het goed gaat girl veel liefs van hier xx
Hier uitslag nekplooi, verhoogd risico van 1/81 op down.. Ze bellen morgen wanneer ik de vlokkentest krijg, dit kwam hard aan!!! Ok nog steeds 80 van de 81 gezond maar toch..
oh lief poppetje wat schrikken zeg.. probeer je zo min mogelijk zorgen te maken girl (misschien heel moeilijk). Hoop dat ze snel de vlokkentest doen. sterkte meid, knuffel X
Oh lieve poppetje Ik hoop dat ze snel meer weten. Ik snap dat dit niet is wat je wilt horen maar geef niet op! Het komt vast goed met jullie meissie ) Ik duim! ! Hope2 be wat een goed resultaat! Nu hopen en duimen voor mooie bevruchtingen! ! ♡ Morgen terugplaatsing? Lieve les wat fijn dat alles zo goed met je gaat en met je lieve kleine ventje in je buik. Soms zegt een echo echt niks hoor, bij mij verwachtten ze een 10ponder terwijl hij keurig 7 pond was haha. Hier vandaag weer echo gehad maar gaat langzamer dan ik hoopte. Maandag weer terug en waarschijnlijk ben ik dan pas klaar voor punctie. Dus voor mij of woensdag of donderdag punctie... R liggen wel ongeveer 8follikels op schema met wat kleintjes. Dus groeien gelukkig wel genoeg... Wordt vervolgd pffffffff
@ Poppetje, dat is echt schrikken! Schoonzus en zwager hadden 1 op 60 en daar huppelt nu een gezond meisje die volgende week 2 wordt! Dus fingers crossed, dat er bij jullie ook niks aan de hand is xxx @Visje, mooi aantal! Hier waren er behoorlijke groten bij, die alweer verdwenen waren voor de punctie. Toen nog 6 kunnen oogsten, daarvan zijn er 5 ge-injecteerd en zijn net gebeld dat er 4 bevrucht zijn!!! Ze kon nog niks zeggen over de kwaliteit of er nog wat ingevroren kon worden..... Dus we wachten af, morgen 12.15 uur punctie!! Nog meer mensen aanwezig in Radboud rond die tijd?
Ik uiteraard niet, ben daar überhaupt niet Mooi aantal hoor en duimen draaien vanaf morgen voor je!!! In principe weet ik het ook wel, normaal is 1 op de 200 een wij hebben kans van 2,5 op de 200. Schoonzus hadden kans van 1/13 en ook daar een gezond mannetje! In principe was de nekplooi keurig 1,7 en hartje ook prima, maar mijn bloed was dus schijnbaar niet goed zie op tegen de vlokkentest en hoop dat ik de uitslag deze week ook al krijg...
heyy, een vriendin van mij had best een hoge score, ook een goede nekplooi maar door de combi met vragenlijst en bloed. Ze vond het achteraf heel veel stress en wilde liever een eventuele volgende keer gewoon deze meting overslaan.. kan me voorstellen dat je tegen de vlokkentest op zit.. sterkte en dat je snel weer meer geruststelling hebt poppetje! thnx visje voor geruststellende woorden mooi aantal hoor wel vervelend dat je nog even langer moet doorgaan met de hormonen.. nou girl hou vol, knuffel! hope2be heel veel succes en dat er morgen een heel mooi plakkertje wordt teruggeplaatst ! XX
Eerst even ego...... Heb net een A toppertje teruggeplaatst gekregen en 3 toppertjes in de diepvries! Zo blij nu @ visje, hoe staat het met jou ervoor? succes! @poppetje, trek je het allemaal nog? Knuffel voor jou @ lessie, hoe is het met jou en de baby?
Jeetje dat is echt top hope2bemama!!!! Gefeliciteerd!! Nu flink broeden.... Fijn ook dat je gewoon 3 cryo's hebt zeg. Echt een top-uitslag!! Nu ik nog. .......... spanning stijgt.. Morgen weer echo.. Hopelijk punctie planning! Knuffel voor jullie allemaal