Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hope2be wat een super resultaat!!!!

Visje hoe is je echo gegaan??

Vlokkentest was niet fijn maar te doen. Helaas wel twee keer moeten prikken omgaat hij bang was dat er de eerste keer te weinig vlokken waren. Vrijdag de uitslag...

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Oh spannend poppetje maar ik heb een gevoel dat het wel goed komt! Laat m'n gevoel juist zijn! !!!

Mijn echo was super!
    Echt alle eitjes waren bijna dezelfde grote en keurig 19mm! En voorbeeld echo zeize nog haha. Laat dit een voorteken zijn! !!
    Vanavond om 23.15u de pregnyl inspuiten. . Wordt even een latertje voor me hihi-nu ik zo moe ben van de hormonen! ! Gaap. ..
    En dan woensdag om 11.15u de punctie!
    Spannend maar gek genoeg heb ik er wel zin in!

Liefs

3. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    oh poppetje jeetje zeg, maar je kleine beeb heeft gelukkig weinig gemerkt van de test, anders hadden ze dat gelijk wel gemerkt toch? had het gisteravond voor je uitgerekend op de bank 1% gaat het om (toch?). Nou sterkte en nog een paar dagen, fijn dat de test achter de rug is!

Hey visje wat groeien ze netjes! goed zeg! vanavond de pregnyl, ohh bijzonder meis, ik ga voor je duimen!! sterkte met de spuit vanavond, toitoi XXX

hop2be wij hebben precies dezelfde aantallen qua cryo's/ bevruchtingen/ eitjes! toevallig! nou girl dat A toppertje lekker bij jou blijft. Heel veel succes de komende wachtweken!!

Hier gaat het goed!

xxx

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje wat goed!! Het komt gewoon helemaal goed bij je! Spannend weer woensdag en snap dat je er zin in hebt!
    Duim voor je!!
    Normaal zou 0,5% zijn en wij hebben 1,24% kans.. Spannend tot vrijdag.. Gek genoeg heeft iedereen, zelfs de vk, het gevoel dat het goed is..

5. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    #705 hope2Bmama, Oct 22, 2013
    Last edited: Oct 22, 2013
    Hallo Meiden,

@ Visje, Heel veel succes! Knuf

@Poppetje, sterkte met afwachten! Knuf

@ Lessie, ik heb ook zeer goede hoop dat dit hem gaat worden! We kregen een foto van de embryo en het lijkt net een bloemetje! Heel apart en mooi! Zie mijn foto-album voor de foto.....

Even een vraagje: Ik heb donderdag de punctie gehad, deze was erg pijnlijk! Nu heb ik nog steeds last van gevoelige eierstokken bij opstaan en lang lopen of staan. Dus heb nog niet weer gewerkt, helaas! Werk namelijk in een winkel, dus de hele dag staan en lopen. Zie ik echt niet zitten. Gisteren even met manlief boodschappen gedaan en daarna weer meer last, terwijl het eerst een stuk beter leek te gaan.

Meer mensen, waarbij het zo lang gevoelig bleef?

6. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hope2be heb zelf geen last gehad achteraf maar denk dat het goed is dat je het iets rustiger aandoet.
    mooi bloemetje :)

visje denk aan jou girl, morgen denk ik de punctie. knuffel!
    duim duim duim

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, duim morgen voor je!!!

Hope2be zelf geen last van gehad.. Maar idd goed je rust pakken hoor!!

8. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hoi lieve allemaal. Even korte update vanuit m'n bed- heb punctie achter de rug en gelukkig verliep alles mooi soepel! Wat een verschil met de vorige keer!
    Er zijn 7 goede eitjes gevonden. Nu hopen op mooie bevruchtingen!
    Heb nu wel veel pijn dus ga even lekker verder slapen. .
    Heb dit weer achter de rug!
    Laat maar komen m'n mooie embryo!!!!
    Ik hoop het zo. .
    Vrijdag worden we gebeld tussen 9-10 over een eventuele terug plaatsing.

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mooi aantal visje!!! Duimen we vrijdag samen op een mooi telefoontje! Ga nu lekker slapen en neem je rust hè xx

10. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    jeej wat fijn dat het achter de rug is, nu maar even lekker uitrusten, heb je verdiend, laat je maar lekker verwennen! mooi aantal girl liefs!

11. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Wauw! Mooi aantal Visje, nu hopen op mooie bevruchtingen! En ik hoop dat de napijn niet te lang blijft hangen, knuf en rust lekker uit...

Hier gaat het vandaag eindelijk weer goed! Net een ommetje gemaakt en dat ging goed. Dus ik ga morgen weer een korte dienst (4 uurtjes) draaien op het werk.

12. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ahh ben beetje zenuwachtig. ..
    Straks even lekker douchen en hopen dat het gauw 9u is. .
    Xx

13. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Succes Visje!! Zet 'm op! Knuffel

Hier gaat het gelukkig weer goed! De napijn is over, gisteren alweer gewerkt! Vandaag ook nog even werken en dan heerlijk weekend!!

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Yes! ! Om 13.15u krijgen we 2 mooie embryo's terug geplaatst! !
    En over de rest horen we vanmiddag nog. ..
    Zo blij! !!

Fijn dat het met jou weer goed gaat hope2be!! Knufff

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje.. gefeliciteerd.. goed broeden hoor!!! Dit moet een mooie dag voor ons allebei worden.. helaas heeft het kut emc tot vier uur de tijd de resultaten naar mijn ziekenhuis te faxen dus kan ook nog gewoon eind van de middag pas worden! grrrrrrrrrrrrrrrrrr

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Alles is goed en het is een meid!!!!!!!!!!

17. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ohhhh wat een goed nieuws!! en een meisje! wat fijn poppetje, nu weer terug naar de relaxte modus en weer verder genieten van je zwangerschap. Leuk een meisje!
    en jij ook visje! wat goed, 2 lieve embryootjes :) :)
    hope2be succes he en fijn dat je weer op de been bent.

xxx

18. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ahhh zie je wel poppetje♥ toch een meisje!! Wel eng dat dat bij jou voorspelt is hè hihi! Gefeliciteerd lieverd!

Dank jullie wel en ik zit nu op de bank met 2mooie embryo's. . Er waren zelfs 6 van de 7 bevrucht! Ik heb nog een droom gehad dat we 6 cryo's hadden maar blijken 6 embryo's te zijn hihi ;)
    2 toppers terug en 1 geschikt om in te vriezen maar daarover krijgen we per post bericht volgende week..
    Die andere 3 waren wel goed genoeg om nu terug te plaatsen maar door kerndeling ofzo niet goed genoeg om in te vriezen....
    Maar hé. . Ik ben super blij met dit resultaat!
    Heb ik als dit uitloopt op een zwangerschap toch nog een kans misschien op een derde hihi.. Dat wilde ik graag voor we wisten dat we geen kinderen konden krijgen op een normale manier. .
    Maar goed. .eerst deze 9 maanden voltooien! :D haha
    Ja ik sta er positief in hoor haha.. wil op en top genieten van deze laatste poging!

Dikke knuffel

19. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ga zo hard voor je duimen!!! En nog één cryo geeft meer rust... Hebben er ook nog één hierna..

20. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Lief poppetje Ik moest dit even met je delen-je kent het nummer vast wel maar dit is zo mooi- take your time girl ...♥
    Ik heb nu even een momentje voor mezelf op bed en probeer m'n lieve embryo's de liefde te geven zodat ze bij me blijven en kreeg ineens de ingeving om deze te willen luisteren. . Dus ik op mijn mobiel deze opgezocht en vervolgens lig ik nu met tranen in bed hihi. . M'n hand op m'n buik gehouden en ze het gevoel gegeven dat ze meer dan welkom zijn. Meer kan ik nu niet doen.

Maar na het liedje moest ik ook even aan jou denken poppetje daar dit nu het ultieme perfecte nummer is voor jullie en jullie dochtertje ♥♥♥
    En jij lessie... moet daar even gewoon even boy van maken hihi ;))
    Kus visje

Share This Page