heyy visje, wat een fijne berichtjes! ben zo blij voor je dat je nu met 2 kleine embryo's samen bent. Mooi liedje, ben echt blij jullie te hebben leren kennen, zo dat moest ik even kwijt! ik ga zo voor jullie duimen, visje & hope2bmama! poppetje hoe is het nu? zo fijn dat het allemaal goed was. veel liefs xxxx
Ahh lieve lessie.. Ik ben ook blij dat ik jou ontmoet heb hoor! ♥ Veel steun aan elkaar (gehad)... Bij jou heb ik altijd nog het idee dat we even ver hadden kunnen zijn.. en nu zit ik wederom in dit rottige wachtweken! ! Maar ja. . Het is niet anders. Deze keer gaat het me/ons gewoon lukken!!! Deze mooie embryo's moeten blijven plakken ♥♡♥♡♥♡ Kusssss
Lieve dames.. we hebben gewoon een geweldig forum! Ben blij met jullie allemaal!!! visje, mijn duimen draaien nog zo hard voor je.. heb je al een voorgevoel?
Ja hè poppetje zo denk ik er ook over! Had je m'n andere berichtje wel gelezen over dat ene mooie nummer? En voorgevoel. . Ik weet het niet. . Soms Ja. . Soms nee. . Maar ook in teleurstelling te voorkomen. Al heb ik de hele tijd een positief gevoel gehad. En zondag avond ineens vanuit het niets even misselijk en gloeiend heet gezicht alsof ik koorts had. En vanaf het eind van die dag ook pijnlijke borsten. . Maar nu is het weer rustig. . Af en toe opgeblazen gevoel maar dat kan volgens mij ook door utrogestan. Ook harde poep. . Haha lekker hè? We zullen nog even moeten wachten... Kusjes
ha dames, ik lees nog steeds met jullie mee hoor! At een goede berichten allemaal! Ben echt blij voor jullie. Visje: weer een spannende tijd he? Wanneer kun je testen? en Poppetje; wat goed dat alles goed is. Enne... meisjes zijn super! Hier neig ik steeds meer naar nog een ivf poging... Zo direct is het te laat en krijg ik er spijt van...
Hoi dames natuurlijk kan mijn poging niet zonder teleurstellingen verlopen... Kregen net post dat het invriezen niet gelukt is. Dus geen cryo's deze keer. Nu maar hopen dat deze in m'n buik nu Verdikke flink hun best doen en 9 maanden lang bij me blijven! !! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hai poema wat leuk je even te horen! Ja ik snap je gevoel erg goed. Doen wat je gevoel je ingeeft! Dat je later nooit het gevoel hebt dat je niet alles eraan hebt gedaan.... Kus!
Visje, wat een &%$nieuws.. ik duim dat ze blijven plakken!!!! En je had er nog wel zo'n mooi aantal, had echt gehoopt dat je min. 1 cryo zou hebben.. Poema, ik snap je gevoel.. en kun je anders je wens loslaten zonder het gevoel te hebben deze poging nog gedaan te hebben? Die vraag moet je jezelf stellen.. alleen jij kan daarop antwoord geven!!!
Poppetje, je hebt zo gelijk. Ik denk dat als ik nog een poging doe ik het beter kan afsluiten dat we met zijn drietjes blijven. Zeker na mijn laatste ivf poging. Dus ik denk dat het op alle fronten beter is om het nogmaals te proberen. Ik denk dat ik anders altijd blijf denken; wat als... @Visje: he wat een shit nieuws zeg... Maar inderdaad, hopen dat deze blijven plakken!!! *duimduimduimduimduim*
visje knuffel van hier! ben ook hard aan het duimen voor de 2 lieve embryootjes XX Hope2bemama voor jou ook! wanneer weten jullie meer? liefs
@visje: even wat anders: ben jij verzekerd bij PNO dat je daar een vierde van vergoed krijgt? Ik ben aan het nadenken om over te stappen namelijk...
Ging dat makkelijk dat overstappen? Want als ik nu in het nieuwe jaar mijn 4e poging doe, dan word ie toch gewoon vergoed?
Ja ging zonder problemen. Kreeg direct contract en alles verloopt echt perfect! Je bent wel duurder uit maar ze zijn ook erg gemaksvriendelijk... Ik stap volgend jaar weer over naar goedkoper maar niet omdat ik ontevreden ben. Ik zou zeggen-direct ff regelen! !! Knuff
Ook ik ben naar pno gedaan, wij hadden het achteraf niet nodig, maar gaf mij rust. Als ik zie hoe snel ze alles afhandelen, echt super. Vanwege de kosten ha ik volgens jaar ook over...
Vanmiddag bij het inbrengen van de utro bolletjes beetje rood aan mijn vinger Mijn hoop is behoorlijk geslonken. Pffff ben zo bang dat het al voorbij is............. Ik ga ook maar eens kijken naar pno verzekering
Ahhh Nee hope2bemama!!!! Ik hoop dat het niet waar is.... Had je verder al symptomen of iets dergelijks? Knuff Knuff Knuff... Denk aan je!