Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Och neeeeee poppetje. . Wat verschrikkelijk erg.
    Wat een rotdag :(
    Ik wou dat ik je in knuffelen lieverd dan kreeg je een hele dikke knuffel van mij. Meer kan ik niet voor je doen schat...
    Ik denk aan je lief topic vriendinnetje♥♥♥
    Dat alles goed mag aflopen-daar ga ik heel hard voor bidden en duimen!

2. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ohw Nee poppetje! Wat verschrikkelijk! Dikke knuffel

Hier is het helaas wéér mislukt! : ( Vanaf vrijdag al bloed, vandaag al bijna weer over. Nog wel getest vandaag, maar helaas zo wit als sneeuw: (

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ah lieve hope2be.. dikke knuffel! !

Hier ook verdriet. .
    Eeuwige verdriet helaas. .
    We moeten onze grootste droom loslaten.....
    Er zal nooit meer een kindje van ons tweetjes kunnen komen... nooit meer een broertje of zusje...
    Nooit meer .. het is zo verschrikkelijk definitief :(

Vannacht is het bloeden door gezet..
    Het voelt zo oneerlijk :(:( ben er echt kapot van.

En tegelijktijd voel ik me schuldig naar jou poppetje... want ik ben verdrietig en moet eens kijken wat jullie nu moeten mee maken..
    Het spijt me zo. .

Kus
    Visje.

En ook ik zal hier mee te zijner tijd uit deze pagina terug trekken. .
    Te confronterend en ik moet het leren los te laten op den duur. . Al voelt dat nu als een onmogelijke opgave.

Misschien idee om privé email te delen poppetje en lessie want zou heel graag op de hoogte willen blijven van jullie ♡

Xxx

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    He getverdemme... wat een rotnieuws allemaal hier op de vroege morgen... @Visje en Poppetje: weet niet wat ik moet zeggen... leef zo met jullie mee. En @Visje: van jou kan ik me het verdriet zo goed voorstellen... en daar ben ik ook zo bang voor...
    Maar koester wat je hebt... dikke knuffels voor jullie!

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Dank je poema. .
    Jij hebt nog een poging-ga ervoor! Dan heb je er alles aan gedaan en kun je jezelf nog de vraag stellen-wat als?
    Tenzij je de pijn en onzekerheid niet aankunt ten opzichte van je gezinnetje natuurlijk.
    Merk wel dat ons kleine mannetje er nu wel onder te lijden heeft hoor. Ik kan er ook niks aan doen want mijn tranen blijven stromen. Maar blijf hem vertellen hoeveel ik van hem houd en dat het niet aan hem ligt dat mama zo verdrietig is.
    Of papa en mama zo verdrietig zijn. . Want ook mijn liefste heeft het er super zwaar mee en we hebben vannacht samen flink gehuild. .
    Hij komt zo weer thuis want op het werk lukt het nu niet.
    Ik had vanavond ehbo cursus maar heb gevraagd of er een mogelijkheid was dat ik op een andere avond deze kon doen. Ik kreeg direct lief antwoord dat er voor mij een passende oplossing gevonden wordt. Heel fijn want moet er nu niet aan denken om vanavond-ook nog kinderehbo te moeten volgen. .
    Pfff wat een nachtmerrie. . Ik wou dat ik dit niet mee hoefde te maken. . Wilt dat ik nooit zo'n sterke wens had gehad. . En dan te bedenken dat sommigen er niet op zitten te wachten. .

Heb zh net al gebeld en hebben vrijdag gesprek
    Moeten we ook nog beslissen wat er met die 4 rietjes moet gebeuren
    Bah :(

En dan ons mooie babykamertje die we moeten verkopen. .
    De mooie kinderwagen en maxi cosi..
    De kleertjes ..
    Tranen en met pijn in m'n hart. .
    Dit is echt een verschrikkelijk gevoel. .

6. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Oh, arme Visje... wat een ellende he? Dit is precies waarom ik die vierde poging voor me uit schuif... ik wil hier, niet als jij, zo NIET mee bezig zijn... Ik leef echt heel erg met je mee. Laat je verdriet komen... dat lucht op. Ik weet hoe verschrikkelijk het is...
    (misschien een tip voor als je wat verder bent: een haptonoom... heeft mij voor mijn eerste zwangerschap erg geholpen....) X

7. Miss76

Miss76 Bekend lid

Jan 24, 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Dames, ik breek even in voor Poppetje:

Lieverd, wat een vreselijk verdrietig bericht! Ik was zo blij voor je en nu dit. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst. Ik denk aan je! Hele dikke knuffel, Miss.

De andere dames ook veel sterkte gewenst, ik lees dat veel meiden door een diep dal gaan. Wat is het toch een loodzwaar traject.. :(

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje en hope2be jullie ook heel veel sterkte! Wij laten de zwangerschap afbreken. Veel gelezen maar is niet menswaardig haar te laten komen.. Enige wat ik hoop is dat we het een plekje kunnen hebben en out zwanger worden van een gezond kindje!
    Overigens zal ik gewoon moeten bevallen... En dan het idee weg gaan zonder kindje, het breekt me! Ze zal waarschijnlijk mia gaan heten.. Betekenis is bedroefd..

Miss bedankt..

9. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ach lieverdje toch... M'n hart breekt bij het lezen van je berichtje...
    Als ik dichtbij had gewoond had ik je geknuffeld en getroost...
    Ik hoop op afstand er ook voor je te kunnen zijn.
    Je voelt als een vriendinnetje van me ♥
    Je zo gewenste meisje.. waar je nu al zoveel van houdt.. Dit is het ergste wat een moeder kan meemaken. Prachtig dat ze Mia gaat heten ♡
    Alle kracht, wijsheid en liefde voor jullie lieverd......neem de tijd...
    Verder heb ik er geen woorden voor behalve dat ik aan jullie denk ♥♥♥

10. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heel veel sterkte poppetje, wat ontzettend moeilijk moet dit voor je zijn. Vind het zo erg voor je dat je dit moet meemaken.
    veel liefs

11. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Dikke knuffel voor Poppetje! Weet niet goed wat te zeggen......
    Behalve wat verschrikkelijk! Mia, mooie naam en betekenis...

@Visje, echt %*$ dat jullie pogingen op zijn! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, dikke knuffel!

12. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    @poppetje wat een vreselijk bericht. Ik zit met tranen in mijn ogen hier... Weet je echt zeker dat dat is wat je gaat doen? Kun je niet nog een second opinion vragen ergens.... Wat verschrikkelijk... Ik leef zo met je mee....

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    A.s. maandag ga ik bevallen van onze dochter.. zij zal Mia gaan heten.. betekenis is bedroefd en verbitterd.. piep wat doet dit pijn.. 20 december gelukkig naar Gent, hoop dat we door kunnen en zo weer vooruit kunnen kijken naar een nieuwe poging.. stilstaan laat me het verdriet nog meer beseffen..

14. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Poppetje.. stil en leeg... kippenvel... verdriet...
    Ik denk aan je ♥ xxxxxxxxxx
    Knuffels en ongelofelijk veel sterkte..
    Denk erom dat je dit wel goed gaat verwerken meis. . Ik snap dat je direct door wilt maar geef de kans om dit heftige verlies en plek te geven. De klap komt sowieso. .
    Och meis wat doet het mij al pijn als ik hierover na denk. . Laat staan voor jou/jullie ♥♥♥♥

15. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ahw Poppetje! Wat vreselijk, zit hier met tranen in mijn ogen.
    Dikke knuffel voor jou! Hoop dat je het een plekje kan geven en hopelijk snel weer verder mag met de volgende poging. Pas op dat je niet te snel gaat, wat Visje ook al zegt. Je moet dit wel verwerken.

Nogmaals dikke knuffel en ben in gedachten bij je......

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Heb psychologische ondersteuning gevraagd en krijg ik vanuit het zh.. een verpleegkundige die ook gediplomeerd psychologe is. Zij is verpleegkundige voor de afdeling en is ook bij zulke bevallingen dus weet waarover ze praat..

Tevens oxazepam.. om de nachten straks door te komen.. Vanwege mijn leeftijd (36) wil ik door.. is mijn eerste kindje dus kan ook niet te lang wachten.. in theorie is het nu dus mijn tweede waar we voor gaan. Maar de eerste in huis.. Voor mij zal het enorm schelen.. is het weer raak is het eng, maar zal het de scherpte van dit verzachten.. vergeten doen we ons eerste kindje nooit!

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Goed van je lieverd dat je ondersteuning krijgt. ..
    En ja ik snap ook wel dat je je stort op een volgende poging. .
    Ik ben ook in van alles en nog wat afleiding aan het zoeken.
    Het is je overlevingsmechanisme.. dat heb je nodig om nu sterk te blijven..
    Hoop ook voor je dat je dan snel verder kunt. . Maar bedenk wel dat je lichaam en bevalling ondergaat straks hè lieverd. Waarschijnlijk moet je eerst herstellen voor je verder mag. .
    Denk aan je! !!

18. lessie

lessie Actief lid

Dec 3, 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey poppetje, ik vind het zo erg voor je. Heel veel sterkte.
    knuffel van hier.. veel veel liefs

19. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hmmm :( ..
    Net terug van ons laatste ziekenhuis gesprek....
    Ik voelde me vreselijk toen we er heen moesten maar voel me nu nog ellendiger nu ik weer thuis ben. :(:(
    Het eind gesprek is nu ook al geweest...

Voel me leeg... intens verdrietig.. definitief nooit meer

Kwam de lieve verpleegkundige nog tegen die me heel toevallig echt alle trajecten heeft begeleid.... janken natuurlijk. Bah!!

Heb de test aan m'n beste vriendinnetje gegeven die nu ook bezig zijn voor een tweede. Vond ik best stoer van mezelf!
    Ze had volgens mij niet door hoe zeer dat me deed..maar wilde die rottest ook niet meer in de la hebben liggen!

Nou dit weekend alles maar even laten bezinken..

Poppetje weet dat ik ook aan jou denk!

Knuff,
    Visje

20. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

Jun 20, 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    @ Poppetje, ik denk aan je vandaag! En wens je alle kracht toe die je nodig bent vandaag en de komende tijd. Dikke knuffel........
    Als je van je wilt schrijven, schelden staan we hier voor je klaar xxx

@ Visje, Ik vind het echt @%&&# voor jullie dat er nooit een 2e kindje zal komen! Veel sterkte de komende tijd om dit verlies een plekje te geven. Dikke knuffel voor jou!

Vind het idd echt super stoer, dat je test hebt weggegeven! Dat zal idd heel moeilijk zijn....

Blijf wel meeschrijven hier of is dat te confronterend?

Share This Page