we zaten tegelijk in de wachtweken visje, eventjes eerder in dit topic. kun je gelijk weer door in de volgende cyclus? x beste wensen alvast x
Ik heb de punctie gehad, het viel met medicatie mee. Nu wel krampjes maar is te doen. Werd van de morfine wel echt superduizelig. De oogst is 9 eitjes en vriendlief zijn zaad was verbeterd. Hij had nu 0,1 miljoen zwemmers per ml dat was de laatste x 34000 per ml. Nu duimen dat er donderdag iets terug geplaatst kan worden.
lessie: ik kon 2 januari pas bellen met secretariaat en dan hoor ik meer over wanneer ik weer ingepland ga worden.. Weet niet of dat nog in het volgende cyclus kan. Afwachten... Wanneer kun jij weer beginnen? Poppetje: wat'n goed resultaat zeg!! Daar komt vast'n mooie embryo uit!! Wanneer krijg je die dan terug geplaatst? Rust nu maar goed uit, en bereid je voor op'n mooie tp! Spannend!
@visje donderdag ochtend worden we gebeld of er een embryo is en zo ja die middag terug geplaatst! Spannende dagen en zo aan het hopen dat het goed komt!!!
wow 8 eitjes! zaten er ook 2 eitjes in 1 follikel? Dat hoor je weleens. Echt goed zeg, ik ga voor je duimen! was zelf ook trouwens super duizelig door de medicatie net voor de punctie. Nou dat stukje achter de rug, ook fijn dat het zaad nu beter was.
dames ik hoop het allerbeste voor ons allemaal , ik heb zaterdag de punctie gehad en hebben 32 eitjes weggehaald, 12 ervan waren goed en 10 daarvan zijn goed bevrucht, maandag hebben ze er 2 teruggeplaatst en nu 15 dagen afwachtennnn.
Wow, 32 eitjes is echt giga veel! En mogen ze er bij jou ter terug plaatsen? Ons ziekenhuis houdt zich, gezien ik lang nog geen 39 ben aan de wettelijke één per tp. Hoop dat er van de 9 toch wel 4 mooie enge zijn, helaas kan ik niet meer dan afwachten. Zouden jullie ook niet graag ff in het lab kijken als je moet wachten of ze ontwikkelen? Ik wel nu!!!!
Ja poppetje, dat had ik ook erg sterk! Het idee dat het lab al meer info heeft dan wij!! Nog even geduld.... En muk, jeetje wat'n goed resultaat. Anders dan ik had!! En nu dus mooie emmy's terug geplaatst.spannend! Succes en sterke in de wachtweken!!
@ poppetje bij ons in het ziekenhuis mag je kijken naar de embrios was zo interesant wij waren erg onder de indruk. Ik moest wel 4 x oregnyl spuiten op een dag. het klopt dat ze maar wettelijk 1 mogen terugplaatsen hebben ze bij ons in het ziekenhuis ook gezegt, maar ik wou perse 2 terugplaatsingen omdat de kans gewoon groter word en hebben ze ook gedaan.
@visje ik weet het maar heb in dit geval ff weinig geduld, zou het liefste slapen tot donderdagochtend. Maar Ok, iedereen hier moet door, dus ik ook maar. Gek idee want weet dat ze op dag één kijken dus hebben gekeken. Jammer dat ze niet ff bellen. @muk, hoe cool is dat om te zien? Zou ik ook wel willen. Nu ofzo, dan rij ik wel ff naar Rotterdam hoor gna gna Heb jij ook mogen kijken visje?
Ik vind het vreemd dat je niet gebeld wordt . Maar ik hoop het allerbeste voor je. Laat het even weten
Ja poppetje dat gevoel van jou herken ik ook zo erg.. ik wilde ook zo graag even weten hoe en wat.. en dacht ook zo vaak van "ze kunnen me nu toch wel even vertellen hoe het ervoor staat" .. maar nee, bij ons in het zh bellen ze ook niet... en moest ik ook wachten tot de tp dag, dan werd ik tussen 9-10 gebeld of het gelukt was.. ZENUWSLOPEND!! Ik mocht ook niet kijken bij het lab, al lijkt me dat ook super interessant!! Wij zitten bij het umcg, maar die hebben dus niet het protocol dat we mogen kijken. Al zit het lab er wel naast en mogen we wel kijken (via beeldscherm) direct na de punctie als ze 'vissen' naar de eitjes en ook vlak voor de tp mogen we de embryo's zien hoe ze gedeeld zijn.. Ik heb vanmorgen gebeld naar het zh.. moet wachten tot de volgende ongie en dan moet ik weer contact opnemen of ik ingepland kan worden of dat ik nog even moet wachten. En als ik wel weer opnieuw ingepland kan worden moet ik dus starten op dag 3 van mijn ongesteldheid met de pil. pfff ellende! Ik hoop zo dat "driemaal is scheepsrecht" op ons van toepassing is!! Ik ben nu trouwens wel benieuwd of je je emmy's mag komen halen vandaag!! Laat je even weten??? Spannend!! Mijn duimen draaien nog hoor!
Mijn emmys blijven in het emc, wij mochten de eitjes niet zitten dus betwijfel of ik ze morgen mag zitten, maar kan Hey vragen natuurlijk! Wij moeten tussen 08.30 en 10.30 gebeld worden. Ik zet geen wekker, ze bellen me maar wakker. Anders trek ik het slecht. Ik hoop voor iedereen dat de volgende poging raak is!!! Zou voor ons allemaal het beste begin zijn van 2013. Zelfs alle zwangerschapskwalen nemen we voor lief, of niet dames?!
Ahhh wat spannend..hopelijk mag't alsnog morgen!!! Snap dat je moe bent, gek van die onzekerheid en spanning... Leef met je mee! En ja, hopelijk lukt't ons allen om zwanger te mogen zijn-worden dit jaar!! Ik hoop in februari ergens te kunnen beginnen met d 1e spuiten... Ben me er alweer geestelijk op aan't voorbereiden pfffff
Helaas slecht nieuws, ze hebben er 7 bevrucht, 1 is maar gaan delen maar vandaag tot 3 cellig dus plaatsen ze niet terug. Ben er zo verdrietig van! Had toch wel gehoopt dat er minimaal 1 mooie ontwikkeld was. Morgen gesprek in het ziekenhuis. Hoop dat dit niet het einde gelijk is. Ze zeggen weleens karma, nou als ik naar mijn leven kijk, ben ik in mijn vorig leven schijnbaar een enorm slecht mens geweest.
hey meid, wat een slecht nieuws en zo onverwacht! onwijs veel sterkte! morgen gesprek, dat is gelukkig snel, hopelijk geeft je dit een beetje kracht. veel liefs en veel sterkte x