@ iedereen, allereerst een dikke knuffel voor jullie allemaal! De MMM is ontzettend klote, Jullie zijn sterke vrouwen, ongeacht de uitkomst van alle pogingen.... Nog steeds niet ongesteld, dag 41 al! Pffff cryo in december gaat dus niet meer lukken...... Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik bellen met Nijmegen. Want dit is toch niet normaal??
Hope2be.. wachten we samen op onze menstruatie. Mijn cryo wordt niet eerder dan januari.. of zelfs februari. Moet eerst goedkeuring van mijn prof hebben om verder te mogen volgende week. En ja van de MMM wordt je een ander mens. Mensen onderschatten wat we allemaal door moeten maken. Voor de meesten is een kindje krijgen iets vanzelfsprekends, wij moeten er voor vechten Heel oneerlijk, iedereen zou eigenlijk gewoon 1 gezond kindje moeten kunnen krijgen...
@visje: heel veel sterkte deze tijd meis, is rond deze dagen toch extra zwaar allemaal! @hope2bmama: is inderdaad erg lang die cyclus van jou en heel vervelend, maar helaas komt het vaker voor. Mijn vorige cyclus was ook 37 dagen en heb ook wel cycli van meer dan 40 dagen gehad. Hopelijk word je snel ongesteld zodat je snel verder kan gaan met je cryo! @poppetje: hopelijk kan je in januari weer een nieuwe poging wagen met een cryo, hoop voor je dat je dan snel goedkeuring krijgt van je prof! De MMM wordt inderdaad vaak onderschat, gelukkig hebben we hier steun aan elkaar! Is inderdaad heel oneerlijk dat sommige wel een (gezond) kindje krijgen en anderen niet. Hopelijk komt het voor ons allemaal ook goed! Hier vandaag weer de punctie gehad, was weer een regelrechte hel! Heb weer heel veel pijn gehad, viel bijna flauw van de pijn en de hyperventilatie. Mijn handen stonden helemaal krom van het hyperventileren en ik kreeg mijn ademhaling gewoon niet onder controle. Tussendoor zijn ze nog even gestopt zodat ik een heel klein beetje bij kon komen, maar het moest toch afgemaakt worden. Ik dacht echt dat ik het niet meer trok, ik smeekte ze om te stoppen en dacht echt dat ik onderuit zou gaan van de pijn. Ze hielden me goed onder controle, ik kreeg een nat washandje in mjn gezicht en ze bleven tegen me praten. Wat was ik blij toen ze zeiden dat de punctie klaar was, toen kon ik langzaam mijn ademhaling weer onder controle krijgen en zakte de pijn ook vrij snel. Na 45 minuten kon mijn vriend naar het lab om het resultaat van de punctie te gaan halen en dat was echt fantastisch! Ze hadden maar liefst 33(!) geschikte eicellen weggehaald, dat is echt heel erg veel! Morgen horen we hoeveel hiervan bevrucht zijn geraakt, hopelijk net als de vorige keer ongeveer de helft (of meer natuurlijk hihi). Toen hadden we 23 eitjes, waarvan er 12 bevrucht waren. Nu dus echt een stuk meer, dat verklaard dat het zo'n zware punctie was, het waren gewoon waanzinnig veel eitjes. Ze hadden het tegen mijn vriend bij het lab ook over de grote punctie haha. Nu lekker rustig aan doen thuis en goed herstellen, hopelijk ben ik morgen weer de oude. Vanavond ook weer beginnen met de utrogestan, morgen 2x per dag 2 en vanaf maandag 3x per dag 2. Dinsdag is de terugplaatsing, zullen morgen wel horen hoe laat we dan in het ziekenhuis moeten zijn. Hoop zo dat het nou eindelijk een keer goed komt, we zijn al zo lang bezig... Iedereen alvast heel fijne feestdagen gewenst en een heel gelukkig en vruchtbaar 2014!
Hallio dames.. Heb dit beetje gelezen omdat het precies op ons sloeg.. Vrijdag punctie gehad 5 aangeprikt en had maar 2 mooie eitjes. Dus mocht net bellen en er was bevruchting!!! Morgen 14.15 terug plaatsing. Had het echt niet verwacht met naar 2 eitjes dus wou hier ook even mijn positieve verhaal melden. Dit was 3e poging icsi 1. Eindelijk na een jaar!
Dames breek even in wou toch even reageren op jullie @tess eindelijk jullie lang verwachte tp heel veel succes! @poppetje de molen is idd helemaal niet eerlijk en idd zou iedereen igg 1 kindje moeten kunnen krijgen! En dan ben je eindelijk zwanger en dan loopt het zo bij jullie wat zou dat moeilijk zijn! Hopelijk likt het snel in 2014 voor jullie houdt hoop! @hope to mom als eindelijk de menstruatie doorkomt begin dan met teunisbloem olie tabletten. Bij mij was mijn cyclus na een maand weer netjes 30 dagen! Daarvoor was het ook een ramp met uitschieters van 45 dagen! @ Susan jeetje wat een punctie heb jij gehad meis vind het niet gek dat je zo'n pijn hebt gehad hopelijk veel mooie embryo's! Groetjes
@Tess: heb je het alweer achter de rug? Hoe is het gegaan? Hoop voor je dat het raak is! Ik heb dinsdag de terugplaatsing, dan lopen we maar 2 dagen achter op elkaar, spannend! @Jon: dankje voor je lieve reactie, heb vandaag de uitslag gekregen van het aantal bevruchtingen. @iedereen: vandaag de uitslag van de punctie gekregen, er zijn 19 eitjes bevrucht! Dinsdag is de terugplaatsing en dan horen we ook hoeveel eitjes er door gedeeld zijn, van welke kwaliteit ze zijn en hoeveel er ingevroren kunnen worden. Super spannend!
@visje Jou wil ik nog even heel veel sterkte wensen meis! Als de wens er is of voor een eerste of 2de dan komt dat beide heel hard aan als het dan niet lukt. Wij knokken ook al ruim 15 mnd voor een brusje en voor ons is het nog geen einde verhaal maar wordt al intens verdrietig als die dag ooit komen gaat! Sterkte Gr. Jon1978
Dank jullie wel. wow Susanlillian wat een resultaat!!! Ik mag morgen komen en ben benieuwd naar die 2de. Wij hebben terug plaatsing in t VU. 1e keer had ik 11 mooie grote eitjes maar mn bloed waardes die hormonen hoorde max 12.500 te zijn en dat was voor punctie 21.000 , te gevaarlijk en afgebroken , dat was erg jammer. En 2e keer helft minder menopur en maar 1 ei. Nu mocht ik over op gonal f 100 en dat was iets beter. Mocht er volgende keer zijn word die ook verhoogd. Maar ach ben al zo blij met resultaat van maar 2 eitjes!!!! Iedereen heel veel succes en sterkte in dit traject! En ik blijf het volgen en mee kletsen als dat oke is
@susanne wauw wat een super opbrengst! Hopen dat ze allemaal doorgroeien zodat je ook nog mooie cryo's hebt!
@Tess: dacht dat jij vandaag de terugplaatsing had... Heel veel succes morgen, laat je weten hoe het gegaan is? Hopelijk heb je dat tweede eitje voor deze poging niet meer nodig! Natuurlijk mag je mee kletsen, gezellig. @Jon: dankje, dat hopen wij ook!
Hoi allen, Jon en Susanne super lief van jullie berichtjes. Het is inderdaad vrij heftig. Heftiger dan ik had verwacht.. Maar heb goede hulp. Het gekke is alleen dat ik nog steeds niet weer ongesteld geworden ben nu 48 dagen later.... inmiddels dikke opgezette buik dus morgen even umcg bellen. Hopelijk komt er niet iets geks achter vandaan! ! @Jon jullie ook heel veel succes met de wens voor een brusje!! Ik gun niemand ons verdriet dus hopelijk brengt 2014 Veel geluk en eindelijk jullie wondertje ♥ Jullie hebben ook al het nodige mee gemaakt zo te lezen sterkte!! @Susanne wat spannend en wat een mooie opbrengst. Nu je lichaam rust geven en klaar stomen voor dinsdag! ! Hopelijk is dit de embryo die lekker blijft plakken! Succes! ! @Tess Ik ben het "levende"voorbeeld dat het met 2 embryo's is gelukt. . Bij m'n zoontje was dit de 1e poging direct raak. De behandelingen daarna. . Ook al had ik toppertjes en rond de 6/7 embryo's en zelfs één keer een cryo. . Heeft allemaal tot niets mogen leiden Dus je ziet maar. . En aantal zegt echt absoluut niks. Het geeft alleen je eigen gevoel meer rust als je er meer hebt. . Ik lees dat je morgen je tp hebt! ! Spannend! ! Succes meis! ! @hope2be Hoe is het nu met jou meissie? Xxx @poppetje Ik denk aan je ♥
Suzannelilian wow wat een resultaat!! Jaloersmakend!! Wij zullen niet eerder verder gaan dan eind februari aangezien ik 24 januari een hysteroscopie moet ondergaan.. Jon dank je! Visje jij bent een kanjer!
Jaloers hoeft je pas te zijn als ik goed zwanger ben... Had er de vorige keer ook 12, maar 0,0 resultaat. Wat is een hysteroscopie en waarom krijg je die? Dan voor jou uitkijken naar eind februari, komt dan vast goed!
Nou Susanne.. Ik denk dat poppetje het jaloersmakend bedoelde in de meest positieve zin van het woord.. Dan vind ik jouw reactie niet gepast dat ze pas jaloers hoeft te zijn als je zwanger bent... Dat zou hetzelfde zijn dat je jouw opmerking "het komt vast goed" anders kunt opvatten als "hoezo zou het dan wél goed komen" ... want je weet nu zelf-niets is vanzelfsprekend! Ik snap dat je verdrietig bent om het feit dat het tot nu toe nog niet gelukt is-maar wat poppetje bedoelt is dat het toch super is; zoveel eitjes en embryo's! Je spreekt er immers zelf ook positief over! En dat zijn toch weer kansen! ! Dus als iemand anders positief reageert kun jij ook proberen dit als positief op te vatten ipv zo'n opmerking terug. . Tenminste dat is mijn mening! Verder succes dinsdag en hopen op een mooie tp!
Het is inderdaad super dat ik zoveel bevruchtingen heb, maar tot nu toe heb ik er nog niks aan gehad. Alleen maar meer teleurstellingen... En we moeten ook nog maar afwachten hoeveel er doordelen en hoeveel er geschikt zijn om in te vriezen. Ook heb ik ook wel door een hel gemoeten om hier te komen, heb nog steeds flink last van mijn buik, krijg mijn broek niet eens dicht en ben ook behoorlijk warm, heb alleen geen thermometer bij me. Ben erg bang dat ik last van complicaties heb... Hopelijk krijgen we morgen goed nieuws... Maar gezien poppetjes situatie was mijn reactie inderdaad niet zo gepast, sorry poppetje! Hoop echt voor ons allebei dat alles goed komt! Heb alleen nog niks gehad aan alle kansen, daarom voelde ik me er een beetje rot over.
Tess Ik zal duimen! ! Nu 2 héél spannende weken ♡ Ik word geloof ik vandaag toch ongesteld.... Wacht dus nog even met bellen. . Dag 50 is toch wel erg lang...dus laat het nu maar doorbreken dan...
@Visje: fijn dat je toch weer ongesteld lijkt te worden! Dag 50 is inderdaad wel erg laat, hopelijk was het eenmalig.