Succes tess @visje hopelijk komt het eindelijk door! @susanne we duimen voor mooie embryo's Meiden kan het niet laten te reageren dus als ik mee mag schrijven graag!
@jon: tuurlijk mag je mee schrijven! Hoop dat er voor mij nog een tp kan plaatsvinden, heb echt veel last van mijn buik. Ben toch bang voor overstimulatie, gelukkig morgen naar het ziekenhuis en als ik morgen een kilo of meer zwaarder ben dan vandaag dan moet ik morgenochtend bellen. Gelukkig kan ik straks naar huis, was toch aan het werk gegaan. Ben wel bang nu... Straks thuis lekker naar bed.
Hij zit! Idd verademing vergeleken met vrijdag, hij was 5 cellig (maar zat klontje op dat betekende dat ie door deelde) dus druk bezig was.. en helaas was andere niet bevrucht. Maarja t had ook niks kunnen zijn denk ik maar..Hoeveel cellig hadden jullie? Kreeg ook foto mee dat ie in baarmoeder zat (luchtbel en embryo)
@Tess: fijn dat het er weer op zit en 5 cellig is mooi! Leuk dat je een foto mee kreeg, krijg ik ook altijd als het kan. Weet niet meer hoeveel cellig de mijne waren, volgens mij ook een aantal 8 cellig. Maar helaas zegt dat dus niks... Ga voor je duimen!
Tess!! Wat fijn... Nu flink broeden op die topper van je! Ik had meestal- 2dgn na punctie- 2-4cellige embryo's. Maar meis.. Uit ervaring....wees daar maar niet mee bezig! Echt niet. Het veranderd niet en je moet gewoon vertrouwen hebben in je eigen mooie embryo. Meer kun je nu niet doen! Andere verhalen kunnen je alleen maar onzeker maken.... terwijl soms de minste mooie en minst grote juist leiden tot zwangerschap. Het zegt allemaal echt niks. Ze plaatsen altijd embryo's terug waarvan ze zeker weten dat het kan leiden tot een zwangerschap dus zo ook die van jou meissie ♡ doe je best deze 2 vreselijke weken... Om zo rustig mogelijk en gezond mogelijk deze weken te "overleven" Succes!!!
Fijn dat ik mee kan schrijven! @ tess wat fijn dat je je zolang verwachte tp hebt gekregen volgens mij is 5 cellig mooi na 2 dagen nu lekker broeden! Wat grappig van dat fotootje dat heb ik nooit gehad zal wel aan ziekenhuis liggen! @susanne rustig aan doen hè spannend voor morgen! @all nog leuke plannen met kerst? Liefs jon1978
Dat kan idd heel goed!! Hier ben ik actiever , is gezelliger naar mij mening. Wie ben je daar dan? Anders pb ff haha nieuwsgierig!
Kijk zo laten ze de echo zien. In t midden is dat je (luchtbel met embryo) echt grappig! Waarschijnlijk foto op zij kant..
Ja mooi tess!!! Zo heb ik er ook een paar mee gehad. . Toch bijzonder. . Vooral als het lukt! ! Succes meis!
Mooi om te zien zo'n echo foto van de terugplaatsing nog niet eerder gezien! Heb je dan ook een foto van het embryo? Weet dat ze dat in dd ook doen! Haha nieuwsgierig ja ben ik ook. Ik zat eerst op F.... Online maar die die site ging begin maart plat . Daarna ben ik verder gaan zoeken op andere fora me wel aangemeld maar uiteindelijk maar 1 bericht gepost zal iets met ikke78 geweest zijn denk niet dat je me zal herinneren . Ongeveer een maandje terug zat ik hier te kijken en toen herkende ik een oud forummaatje en daarom hier aangemeld en lekker meegaan schrijven idd dit forum bevalt me wel veel herkenning en lieve meiden 😃
Oooh idd daar heb ik heeel ff mee gekletst... Ben benieuwd wanneer pregnyl uit lichaam is.. checken jullie dat door testje te doen of echt niet?
Suzannelilian, bedoelde het idd positief in kansen! Ik jas minder nodig om zwanger te raken maar mijn afloop gun ik geen mens! Had liever nog een paar tp extra gehad! Hoop voor jou op veel cryo's voor een brusje. Leest voor iedereen 2014 een vruchtbaar jaar zijn waar onze wens uit mag komen!
@Tess: leuk hè die echo's, hopelijk gaat dat een mooi kindje worden! @Poppetje: dat snap ik meis, hoop dat ook nooit mee te hoeven. Zo heeft iedereen zijn eigen dingen, wij zijn alweer bijna 5 jaar bezig en hebben 3 miskramen gehad. Hopelijk komt het voor ons allemaal goed in 2014! Laten we het eerst maar over de eerste hebben voordat we over een brusje beginnen haha.
Ik kan nu een heleboel aanvullen of zeggen. . Maar voor iedereen die nog kansen hééft hoop ik op een heel mooi 2014 en dat inderdaad jullie dromen uit mogen komen. . En wat dat brusje betreft. . Ook al ben ik super vruchtbaar -want dat ben ik- er zal nooit meer een brusje mogen komen in ons leven en dus zal onze droom wat dat betreft nooit gaan uitkomen @tess de pregnyl zal ongeveer na 10 dagen uit je lichaam zijn... Succes!!!