Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Allemaal hele fijne en gezellige kerstdagen met jullie dierbaren!

Hopelijk komt voor iedereen die het wenst haar wens uit in 2014!

@visje hopelijk kunnen jullie ,jullie niet vervulde wens een plekje gaan geven hoe moeilijk ook zodat het nieuwe jaar weer positief tegemoed gaan. !
    Ik ken jullie verhaal niet helemaal maar hoe oud is jullie zoon/dochter nu? Is je cyclus inmiddels weer terug?

Allemaal een dikke knuffel!

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Dank je Tess en Jon..
    Jon Ik ben nu net ongesteld geworden en dat na 50dgn na miskraam van een tweeling. Dat was mijn laatste poging. We hebben icsi-tese behandeling gehad, mijn man heeft een operatie moeten ondergaan voor we konden starten met icsi. Hebben ze 11 rietjes kunnen halen. Mijn man heeft azoöspermie dus op de natuurlijke manier zal het helaas nooit lukken. :(
    We hebben na de 1e icsi poging een zoontje mogen krijgen in 2010 en is 7 december dus net 3 geworden. Wat een wonder dat dat heeft mogen lukken! Dat beseften we altijd al wel maar nu des ter meer.....
    Al doet het me ontzettend verdriet dat hij altijd alleen zal blijven.
    Hoop echt dat hij dat niet teveel last van gaat krijgen later...

Wanneer mogen jullie weer van start?

@susanne, heb je een tp gehad of toch de gevreesde overstimulatie?
    Gezien we nog niks van je hebben gehoord ben ik daar bang voor.

@@allen, fijne kerstavond en laten we stil staan bij een ieder die het zwaar heeft op zijn/haar manier in deze vreselijke MMM.. Dat we mogen hopen dat een ieder die nog vecht om een kleintje te mogen krijgen, dat deze wens in vervulling mag gaan♥
    En voor diegene waarvan het niet meer mag lukken, dat we ergens een soort van berusting kunnen vinden en ermee leren leven. . Hoe moeilijk ook. Want het is een zware weg weet ik nu helaas persoonlijk.... dat gun ik echt niemand!

Liefs,
    Visje

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @visje: hopelijk kan je toch nog genieten van je gezin en we leven hier allemaal met je mee! Heel veel sterkte en een dikke knuffel...

@Jon: de terugplaatsing was een eitje hihi. Die stelt zeker na die vreselijke punctie niks meer voor. Helaas kon mijn vriend er niet bij zijn omdat hij ziek was, maar een goede vriendin is met me mee gegaan. Er is een toppertje teruggeplaatst en ik heb ook een afdrukje meegekregen van de echo nadat de embryo geplaatst was, heel bijzonder. Hoop zo dat het nou eindelijk eens goed gaat komen, we wachten al zo lang op ons wondertje en ik heb er al zoveel voor gedaan en vooral gelaten door mijn insulineresistentie... Lief trouwens dat je er naar vraagt! Hoe gaat het met jou?

@visje: gelukkig had ik geen overstimulatie en kon de terugplaatsing gewoon doorgaan. Gelukkig stelt dat niks voor (voor mij dan), dus dat was een eitje haha. Sorry dat ik niet eerder van me heb laten horen, maar gister waren we de hele dag bezig/Kerst aan het vieren en dinsdag later op de dag heb ik er niet aan gedacht. Heb ook veel buikpijn en een erg opgeblazen buik, dus ben ook niet echt met andere dingen bezig geweest. Het schijnt erbij te horen en heb ook geen verhoging en/of gewichtstoename, dus maak me ook geen zorgen. De punctie was ook zo heftig, dat het ook niet gek is dat ik er zo'n last van heb gehad en nog steeds heb. Lief dat je aan me denkt en naar me vraagt!

@allen: iedereen nog een heel fijne tweede Kerstdag en laten we allemaal dankbaar zijn voor wat me wel hebben en voor degene bij wie hun wens niet meer uit kan komen een dikke knuffel! Voor de anderen: we kunnen het samen en we gaan er samen voor, we hebben altijd elkaar nog!

Liefs Susanne

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    @susanne gelukkig toch nog een terugplaatsing was even bang dat dig niet doorgegaan zou zijn omdat we niks van je hoorde! We gaan voor je duimen hoor !

@ visje heb je bericht gelezen bij ander topic wat een domper dat je schoonzus en zwager zo lomp reageren! Zij hebben makkelijk praten idd met 2 Kids maar voor het verdriet van jullie is schijnbaar geen plek hopelijk hebben jullie vandaag lekker met zijn 3 tjes een leuke dag!
    Knuffel hoor

@de rest hopelijk hebben jullie gezellige dagen !

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    O Susanne hebben jullie ook nog cryo's?

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: gaan we wel vanuit met 19 goede embryo's, maar hoeveel horen we over ongeveer 2 weken per post. Helaas dus nog even in spanning zitten.

7. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ook jammer dat jullie het niet meteen hoorden! Bij ons altijd wel meteen. Wij altijd een tp op dag 3 en jullie op dag 2 soms?
    Groetjes

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb de tp ook 3 dagen na de punctie. Is altijd zo dat we dat per post horen ongeveer 2 weken na de terugplaatsing. Vind het zelf ook vervelend, maar het is niet anders en tot die tijd kunnen we toch niks doen. Maar van de 19 goede embryo's zullen er vast een aantal goed door delen, we blijven duimen!

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lijkt me ook hoor meis ik duim voor jou en tess! Dat jullie maar beide straks een mooie positieve test mogen hebben!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje, dat hoop ik ook!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Dank je!!!

Fijne kerst avond dames!!

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, iedereen een leuke kerst gehad? Wij wel, eerste kerstdag kwamen mijn moeder, oma en tante hier en tweede kerstdag zijn we naar mijn schoonouders geweest, waar ook een oom en tante met hun ene zoon van mijn vriend waren. Hebben beide dagen gegourmet en was erg gezellig, vooral tweede kerstdag!

Morgen zitten we alweer een week na de punctie/eisprong, hopelijk gaat de tweede week net zo snel! Denk nu alweer te weten dat het weer niet gelukt is, maar is vooral zelfbescherming. Durf niet goed meer te hopen na al die teleurstellingen...

13. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Iemand nog iets gehoord van Lessie?
    Maak me een beetje zorgen of alles ok is met haar en de baby.....

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heb je haar al een pb gestuurd?

15. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ja ik heb persoonlijk contact met haar! De beeb is er nog niet naar wel ingedaald. Nu 8 dagen na uitgerekende datum. Spannend maar alles gaat tot nu toe goed! !!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Fijn voor dr!

17. hope2Bmama

hope2Bmama Actief lid

20 jun 2012
    246
    8
    18
    Noorden v/h land
    Ja, heb haar al PB gestuurd, maar geen reactie!

Visje, bedankt voor de info! Nu hopen dat de beeb zich snel meldt.....

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik denk al dat het hier weer niet gelukt is, voel me niet anders dan anders, heb alweer last van steekjes in mijn borsten en een pukkel midden op mijn voorhoofd. Had eerder ook alweer een sliertje slijm (wel wit), is meestal het begin en word bijna altijd te vroeg ongesteld. :( Wordt een erg lange week totdat ik volgende week kan testen. Als het zover komt dan, meestal weet ik het daarvoor al omdat ik weer te vroeg ongesteld word.

19. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Susanne laat je niet te snel van de wijs brengen hoor de tp was 4 dagen terug dus het kan nog alle kanten op. Maar ik voel natuurlijk niet wat jij voelt maar ik duim hier voor je hoor! Succes met komende week!

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: weet ik, maar heb er nog nooit naast gezeten met mijn gevoel en het is ook nog nooit echt gelukt (de 3 zwangerschappen gingen vrijwel meteen ook weer mis). Gadver, wat is die mmm toch ontzettend zwaar, vooral die laatste wachtweek...

Deel Deze Pagina