Succes susanne. . Het is ook verschrikkelijk zwaar de mmm Je leeft zo lang naar het moment-de tp.. en dan kan het dromen zo ineens hard afgebroken worden. . Of juist niet! Ik weet wel dat een beginnend zwangerschap ook kan lijken op een beginnende menstruatie dus het kan echt nog alle kanten op. En je kunt het dan pas ook voelen na 7-8dgn na tp.. Vanaf dan zal het hcg pas écht gaan stijgen als het is gelukt. Hou Nog even vol meis. ... Ik duim in elk geval verder. En inderdaad lessie is niet meer op zp actief hoor. . Ik zal jullie laten weten als iets weet ok? Verder hier- de ongesteldheid neemt in hevigheid af gelukkig. Met kerst stroomde Ik letterlijk leeg. Echt vreselijk. Maar ja na 50dgn kon het ook haast niet anders. Xxxx
Dat ben ik met je eens het is geestelijk zo ontzettend zwaar vooral die onzekerheid en die wachtweken pfffff dikke knuffel susanne!
@visje wel een leuke 2de kerstdag gehad meis lekker met je gezinnetje? Tja vervelend de rode duivels hopelijk komt er nu weer wat regelmaat in. Was je normaal wel regelmatig?
@visje en Jon: bedankt meiden, jullie zijn schatten! Zodra het zeker is dan laat ik het natuurlijk weten. Het is ook dat ik op internet heb gekeken (stom, ik weet het) en daar las ik veelal dat meiden wel zwanger waren als de opgezette buik bleef en niet zwanger waren als de opgezette buik verdween en bij mij is ie dus alweer (bijna) net zo plat als normaal... @visje: fijn dat de ongi eindelijk wat minder aan het worden is, is vervelend/lastig hè als je zo leegloopt! Wel een beetje kunnen genieten van de kerst en je gezinnetje?
Hi lieve meiden Ja 2e kerstdag heerlijk met z'n drietjes gehad. Even weg geweest Nog en daarna lekkere varkenshaas-sla-zelfgemaakte stoofpeertjes-patatjes en ijs na. . Kerstmuziek en kaarsjes. . Gewoon intiem en gezellig. Had ik wel nodig na die opmerking van 1e kerstdag grrrrr Lief dat jullie erna vragen.. Kerstavond werd ik al verwend door m'n mannetje met een enorm lieve kaart waarbij ik natuurlijk vreselijk moest huilen en een Pandora bedeltje met 3 vlindertjes symbolisch aan onze onvervulde gezinswens.. Heel erg lief. Ik heb het trouwens nu even weer wat moeilijker nu de ongesteldheid is Door gebroken. .weer even zo'n definitief momentje.. ook al wist ik dit al. . Gisteren met m'n beste vriendinnetje naar de film Soof geweest-dat was wel even fijn. Zij is overigens nu ook zwanger en heeft dinsdag haar 1e echo. Gelukkig kan ik goed m'n gevoelens delen. .. gelukkig. . Wat ik ook mooi vond aan de film dat min of meer ik herkenning had in- het elkaar verliezen in de relatie. Want dat hadden m'n mannetje en ik nu wel een beetje doordat we beiden anders verwerken etc. We praten nu veel en heb gisteren dus ook het liedje aan hen laten horen van Marco borsato van- de weg terug. . Zo mooi en even zo passend voor ons♥ ... We vechten om ons verdriet en moeten daar samen veel over blijven praten om dicht bij elkaar te blijven qua gevoelens. . De weg terug naar jou. . Omdat ik zo vreselijk veel van hem hou. ... Nou lieve meiden en nu in het speciaal susanne-zet m op meissie en probeer afleiding te zoeken. Thuis een mooi boek oid... dwing jezelf Tot iets anders. . Ik blijf voor je duimen♥
@visje: wat fijn dat tweede kerstdag zo fijn was! Volgens mij heb ik iets gemist, wat is er eerste kerstdag gezegd dan en door wie? Wat ontzettend lief dat cadeautje van je mannetje! Snap wat je bedoeld met als het echt definitief is, blijft toch moeilijk ook al weet je het van tevoren. Lijkt me wel moeilijk van die zwangere vriendin, wel heel fijn dat je je gevoelens kan delen! Uit elkaar groeien hoor je inderdaad wel vaker, soms begrijpen wij elkaar ook niet. Gelukkig is hij er wel voor me als ik hem echt nodig heb en als het weer eens niet gelukt is zijn we daar allebei kapot van. Klinkt erg mooi dat liedje van Marco Borsato, zal het eens luisteren. Ik zal inderdaad proberen afleiding te zoeken, gelukkig morgen nog even met vrienden afspreken en mijn mannetjes verjaardag, s avonds weer op tijd naar bed en maandag werken. Dinsdag heb ik overdag nog niks staan, maar 's avonds hebben we in ieder geval oud&nieuw bij mn schoonouders. Daarna nog geen plannen, maar even wat dingen proberen te bedenken dan. Jullie nog suggesties?
Een week winterslaap lijkt me wel wat. Sla me er met jullie vast wel doorheen, bedankt meiden! Vooral die tweede week is zo moeilijk...
Fijn dat je t zo gezellig had samen met je mannetje Visje.. Susan, naar he dat wachten?? Dit is pas mn 1ste keer tp maar wachten is denk ik t vervelendste. Mij valt het nog mee tot nu.. Vooral omdat die dagen er tussen zitten.. Ik heb nog steeds opgeblazen gevoel maar of dat goed is geen idee.. Lees liever niks.. En hele zere borsten nou nou maar dat is vanaf woensdag al... Kan misschien ook door de utro komen?! In ieder geval de 6de een bloed test, blij dat ze dat altijd doen in ons ziekenhuis.
@Tess: dat wachten is inderdaad hartstikke naar en moeilijk, die onzekerheid is killing! Ik vond trouwens de punctie verreweg het ergste, maar omdat dit maar 1 dag is, zijn de wachtweken toch moeilijker... Denk dat de klachtjes ook wel door de urto komen, maar er zijn toch bepaalde klachtjes waar je onrustig van wordt... Een aanhoudende opgeblazen buik en de zere boobs klinken wel goed hoor, hoop voor je dat het raak is! Hier nog wel gevoelige boobs, maar ze zijn we minder en anders gevoelig. Nu prikken ze ook en dat heb ik tot nu toe steeds gehad als het mislukt was of niet goed zat, word hier dus heel erg onrustig van! Een bloedtest is inderdaad heel fijn, dan weet je het maar zeker. Ik ga as zaterdag of zondag thuis testen als ik dan niet al bloedverlies heb gehad, tot nu toe had ik dat steeds al ruim voor mn nod...
Ik test lekker met je mee volgend weekend als er idd geen menstruatie komt .. Met mn escape iui werd ik op vakantie precies 14 dagen na iui ongesteld ook met utro maar dan 3x 1 per dag..
Gaan we samen testen, maar denk echt dat ik gewoon weer ongi ga worden... Hopelijk jij niet! Ik gebruik 3x per dag 2 utro bollen, anders word ik steeds veel te vroeg ongi.
Ik duim ook echt heel hard voor jou hoor!!!! Had vandaag ook hele erge kramp.. Meestal week voor menstruatie dus geloof er zelf ook niet echt in.. Ja gebruik nu ook 3x per dag 2 hoor maar toen met iui 3x per dag 1 en toen werd ik gewoon op de dag ongesteld dus nu nog week afwachten pff.. Sterkte ook met wachten♡.. Jullie nog plannen lieve dames met oud&nieuw? Ik ga keurig niks van alcohol drinken.
@Tess: hmmmm, dat is minder zeg! Maar kan ook positief zijn, dus ik duim gewoon door voor je! 2 weken wachten is lang hè! Jij ook sterkte met wachten! Ik ga natuurlijk ook geen alcohol drinken, maar doe ik sowieso al jaren niet meer vanwege het zwanger worden...
Dank je! Nou eerder voor ik samen was ging ik ieder weekend stappen maar nou eigenlijk amper.. en thuis drinken vind ik niks aan dus ook geen moeite mee
@dames lastig hoor die wachtweken vindt ze echt altijd killing. Ieder dingetje kan 2 kanten op. Genoeg afleiding is denk het beste. Ik ben ook niet zo''n drinker hoor maar af en toe een lekker wijntje zeker in goed gezelschap moet kunnen! Vieren jullie nog oud en nieuw met familie of vrienden? Wij gaan lekker naar vrienden toe. Al helemaal zin in de afgelopen jaren thuis geweest maar dan heb ik eigenlijk niet zo het idee dat er een nieuw jaar begint. Met andere vind ik het toch specialer.
@Tess: fijn dat het je geen moeite kost om niet te drinken. @Jon: genoeg afleiding is inderdaad het beste, maar vind ik erg moeilijk, juist door al die kwaaltjes die afnemen of juist toenemen en die ik altijd heb als het niet (goed) gelukt is... Gezellig oud&nieuw met vrienden! Wij vieren het altijd met mijn schoonouders en ene zwager en soms ook nog met meer familie erbij, altijd erg gezellig! Ik vind het inderdaad ook specialer met anderen erbij.
Wij vieren het bij vriendlief zn broer, vriendin en hun kleine van 5.. hun ouders komen dan ook en haar ouders maar ik kan mn et hun allemaal overweg. Super gezellig. Vandaag komt mijn ma hier en gaan we shoppen. Gezellig.
Hier weer dezelfde klachtjes als toen met de miskraam en de andere rondes waarin het niet gelukt is: minder gevoelige borsten, slijm (wel gewoon doorzichtig/wit) en kouder. Heb er dus totaal geen vertrouwen meer in... Heb vannacht ook gedroomd dat ik te vroeg op stond na het inbrengen van de avond-bollen en dat ik ongesteld geworden was, gadver! Durf ook niet te tempen, de vorige ronde werd ik hier ook alleen maar onzeker van omdat ie lager was dan ik gehoopt had... Waarom mag het nou niet gewoon een keer goed gaan??? Hopelijk kan ik de komende dagen een beetje afleiding vinden, die onzekerheid (ondanks dat ik het eigenlijk al weet, maar die verdomde hoop hè...) is echt killing!