Bah leef echt met je mee.. Laat t maar snel duidelijk worden voor ons. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus herken niks eigenlijk..en dat slijm valt hier niet op met die smurrie utro bollen blehhh
Ja inderdaad, dan weten we het maar zeker... Die utro is inderdaad maar smerig, draag al de hele tijd inlegkruisjes. Had een paar keer een sliertje slijm bij het naar de wc gaan... Heb ook al 2 dagen ongipijn, laat het dan ook maar gewoon doorzetten denk ik dan altijd. Alleen is dat nu nog veel te vroeg (zeker met de utro) en dat zou natuurlijk ook niet goed zijn...
Ik denk 5 januari, is toch 2 weken na de punctie? Of 2 weken na de terugplaatsing? Maar heb altijd te vroeg bloedverlies, dus weet het altijd al eerder...
Ik loop meestal echt op 14 dagen dus zou dan 6de moeten zijn precies een week. Maar ik geloof er ook niet zo in.. Had gister ook erge kramp.. Dank je voor het duimen!!!!!
@Tess: kramp kan ook positief zijn, zijn heel veel vrouwen/meiden zwanger die toch krampen hebben gehad of juist dan...
Precies ik had ook enorme kramp hoor het hoeft niet alles te zeggen dat het mislukt is. Jullie hebben zeker ook een abonnementje haha
Daarom Tess, voor jou is er echt nog hoop! Ik herken echt dingen van mijn vorige zwangerschappen en gewoon mislukte rondes...
Meiden heel veel sterkte met deze wachtweken. Maak jezelf nog niet gek voor het definitief over is.... afleiding zoeken! ! Echt waar het zegt allemaal niks... De één voelt van alles en de ander voelt niks. Wat mij wel opviel is dat de menstruatie tekenen verdomd Veel lijken op een beginnende zwangerschap. Dus-hou moed! ! Verder een fijne alcoholooze (Ik weet dat je het niet zo schrijft maar vind dit een grappige vorm ha ha) jaarwisseling en voorzichtig het nieuwe jaar in! Dat 2014 Veel geluk, liefde en wondertjes met zich mag mee brengen Wij vieren het altijd samen met onze buurtjes en dat is altijd reuze gezellig! Had héél graag gehad dat ik geen alcohol mocht maar nu ik het toch mag, ga ik zekers wel een lekker baileysje nemen met ijsklontjes! En filet met uitjes Heerlijk zo'n protest uiting van mezelf haha.......... Het rotjaar 2013 afsluiten... M'n droom. . M'n grootste wens van een brusje achter ons moeten laten... Het is verschrikkelijk moeilijk maar het gaat me lukken!! Hoe dan ook.... Ik hoop dat ik ooit een soort van berusting kan vinden en ermee kan omgaan zonder al teveel verdriet te moeten voelen! Xxx Visje
@Visje: geniet er maar van hoor meid, doe ik ook altijd als ik weer ongesteld geworden ben. Dan neem ik altijd lekkere dingen die ik normaal niet mag vanwege mijn insulineresistentie. Waarschijnlijk wordt het dit dit keer op de eerste dag van de ongi (of als het 100% zeker is dat ik niet zwanger ben) Chinees (tenzij het op een maandag of dinsdag is, dan eet ik altijd op mijn werk samen met de kinderen). Eerder namen we altijd patat, maar Chinees is ook wel weer een keer lekker en dan natuurlijk inderdaad ook de filet american etc haha. Dan neem ik het er ook lekker van en verwen ik mezelf extra zonder na te denken over wat ik van mijn dieet wel of niet mag hebben. Dan heb ik overal even sch*t aan! Het gaat je zeker lukken om dit vreselijke jaar achter je te laten en als je toch even wilt "klagen", dan zijn wij er voor je! Voor jou een extra dikke knuffel!
Wens je toch een fijne avond Visje.. en zeker hoop ik dat het voor jou nu een fijn jaar mag worden ondanks alles.. knuffel!!!!
Hey meiden, hoe is het met jullie? Hier wel goed, alhoewel ik me nu echt geen illusies meer maak over dat ik zwanger zou kunnen zijn... Ondanks alles dat ik doe en laat (vooral ook vanwege mijn dieet om medische reden) lukt het maar niet, vind het zo super oneerlijk! Ik weet het, ik ben nog niet ongi, maar dat ga ik echt wel worden hoor. Positief wordt na bijna 5 jaar en 3 miskramen steeds moeilijker, hoe kan ik er nou nog in geloven na zoveel mislukte pogingen??? Sorry voor mijn depri gedoe, maar ik had zo gehoopt dat we zwanger 2014 in zouden gaan, dat het nou eindelijk klaar was met alle ellende en teleurstellingen, maar het is weer een jaar afsluiten zonder zwangerschap, zonder dat onze grootste wens in vervulling is gegaan. Komt het ooit nog goed?
Kan je alleen maar veel sterkte wensen!! Knuffel.. Wij gaan zo weg en wil jullie allemaal alvast een heel gelukkig & gezond nieuwjaar wensen, dat al jullie dromen hopelijk mogen uitkomen... Xxx
@susanne een hele dikke knuffel voor jou jij kent je lijf het beste en ik voel niet wat jij voelt! Vindt het enorm rot al zolang bezig met jullie grootste wens! Hoe moeilijk ook probeer toch positief naar het nieuwe jaar te kijken de aanhouder wint! @ tess nog succes we duimen nog ff door! @ visje hopelijk vinden jullie je rust in 2014 na alle moeilijke momenten in 2013 ook een hele big Hug voor jou meis Allemaal een gezellig avond en op naar een succesvol 2014!
Happy newyear meiden! Hebben jullie het gezellig gehad? Wij wel! Alleen gister steeds kramp dus weet bijna wel zeker dat ongie volgende week komt.. nu echt geen positief gevoel meer over.. Kan ik in volgende ronde gewoon zeggen dat ik hogere dosis wil en niet meer maar 5 follikels en 2 eitjes? Toch weer meer kans lijkt me dan met 100 gonal f...
Hey meiden! Hier wat het ook erg gezellig, waren bij mijn schoonouders. Het enige mindere was dat er 1 of andere idioot het nodig vond om vlak voor hun huis van die soort bommen af te steken, we schrokken ons iedere keer dood en is ook echt eng en hartstikke gevaarlijk. Stond 1 keer op de gang, werd er echt bijna doof van. Dat soort idioten zouden ze echt op moeten pakken of zo iemand zou een keer een lichaamsdeel kwijt moeten raken, maar dat gebeurt dan weer niet... Verder was het erg gezellig en hebben heerlijk gegeten! Hier vanmorgen bij het afvegen na het naar de wc gaan 2 stipjes rood bloed, hier dus echt geen hoop meer... Krampen hoeven trouwens geen ongi te betekenen hè Tess, dus duim gewoon door voor jou! Meiden, een heel gelukkig en gezond 2014 en dat onze wensen uit mogen komen!
Lieve dames op een geweldig mooi, gezond en geweldig nieuwjaar met veel positieve testen, geslaagde pogingen, mooie zwangerschappen en prachtbabies! Hopen dat ook voor degene die al zo lang (lees ver te lang)wachten eindelijk die lang gekoesterde wens in vervulling mag gaan!