Hier een gezellig oud en nieuw met vrienden gehad. Heb een lekker drankje gedaan en was eigenlijk prima! Ja bij ons in de buurt ook van die idiote knallen die rotdingen! Daar kan je enorm van schrikken! @bah susanne wat je al dacht wordt waarschijnlijk waarheid toch erg rot! @tess ben benieuwd voor jou wie weer meis!
@ tess dat kan je zeggen hoor hebben jullie indien het mislukt is ook een evaluatiegesprek daar kan je je vragen en gedachtes delen. Weet niet hoe het met gonal F zit maar dat kan waarschijnlijk ook opgehoogd worden. Is dat makkelijk te zetten? Ik ben bekend met puregon en menopur.
@Tess: bedankt meis! @Jon: dat hoop ik ook voor iedereen! Ik weet al wel dat het niet zo is, maar stel dat ik toch zwanger ben kan het dan nu al kwaad om zwaar te tillen? Heb net een tas met 3 stoeptegels voor het kattenluik weggesleept (was om te voorkomen dat de katten naar buiten konden afgelopen nacht) en nou maak ik me toch zorgen... Wat denken jullie?
@Tess: Gonal kan inderdaad opgehoogd worden, ik gebruik altijd 2x per dag 75 eh, 150 per dag dus. Hopelijk mag je de volgende keer meer spuiten, zodat je in ieder geval meer kansen hebt! @Jon: dankje, baal er zelf ook zo ontzettend van!
Idd niet te druk maken! Ja dat is idd zo eerst gesprek dan.. zal wel weer lang wachten worden en daar baal ik altijd t hardste van.. Maargoed.. uh gonal f was een prikpen.. echt ideaal! 2 icsi s hier voor had ik menopur maar dat werkte ene keer teveel en andere keer te weinig. Dus hoop idd op meer gonal dan..
John: hoop dat je gelijk hebt... Maak me dan overal druk om, zelfs als ik weet dat het niet gelukt is, stom hè! Zette het maar gewoon door, leuk begin van het jaar zo, bah!
@Tess: ik hoop dat je gelijk hebt, maar maak me altijd overal zorgen over... Mss is dat gesprek en een nieuwe behandeling helemaal niet nodig en ben je gewoon al zwanger!
Heb toch ook wel een beetje getild... Had ik mijn vriend maar gevraagd, dan hoefde ik me nu sowieso geen zorgen te maken. Gadver, waarom ben ik altijd zo onzeker???!!!
T is lastig Susan...onzekeheid Nou denk dat ik mee mag doen met bloedverlies 1 deze dagen.. Voelde iets lopen en moest utro bollen nog gebruiken 2de keer dus dacht ff kijken... roze beetje in inlegkruisje maar met plassen niks.. maar goed komt er dus wel aan, heb utro bollen maar wel gebruikt. Lastig ons ziekenhuis zit dicht tot 6de fertiliteit dus wacht wel af
@Tess: heel erg lastig, hoop maar dat we snel zekerheid krijgen! Roze kan ook een innestelingsbloeding zijn hè, blijf hoop houden voor je! De utrobollen inderdaad nog maar wel gebruiken totdat het zeker is dat je ongi bent/wordt. Raar dat ze bij jullie dicht zijn, bij ons blijven ze gewoon open. Hopelijk is het bij jou gewoon een innesteling, ga voor je duimen!
Susan idd raar.. nu 2 weken en zomer 3 weken.. ik vind het niet kunnen maar goed.. dag 9 innesteling kan niet toch of wel.. maar ja omdat ik ook kramp had..
@Tess: dat dacht ik ook, maar ik las een verhaal over een meisje die van 7 tot 10 dagen na de terugplaatsing bloedverlies had en dat bleek later een innesteling, ze was zwanger. Ik zit vandaag op 8 dagen na de terugplaatsing en jij op 9 dagen. Ligt erg dicht bij elkaar... Bij mij is het alleen nog nooit een goed teken gebleken (als ik al zwanger was dan werd het een miskraam), dus ik geloof er echt niet meer in (ook door de prikkende/stekende borsten, heb ik altijd voordat ik ongesteld word), al blijft er altijd hoop...
Bah dames klinkt niet goed dus maar weer afwachten. Waar ik zit tess waren ze ook dicht tussen kerst en oud en nieuw. Is er nu weer een wachtlijst voor jullie? Mag aannemen dat er igg een maand rust tussen moet zitten maar zouden jullie daarna niet meteen verder mogen? Bij ons is dat gelukkig niet zo er moet wel wat meer gepland worden dan 3 jaar terug maar volgens mij is 1 maand wachten de Max. Hoe zit dat bij jullie Susan?
@Jon: bij ons gaan ze niet dicht, maar ze doen dan alleen nieuwe IVF rondes, geen cryo's dus. Ik moet na deze ronde inderdaad ook een ronde overslaan, is bij ons ook altijd na een ronde met een punctie.
Uh bij ons evaluatie gesprek en daarna planningsgesprek.. Maar vorig jaar waren we februari/maart begonnen , daarna augustus/sept pas dus dat duurde zooo lang Hopen nu niet mocht t zo zijn..
Geen bloed meer gezien wel hoofdpijn.. maarja dat heb ik vaker dus of t voor menstruatie is weet ik niet
@Tess: dat klinkt positief (dat je geen bloedverlies meer gehad hebt), ik duim verder voor je! Vervelend van de hoofdpijn, hopelijk is het snel over of gewoon positief!
Dames toch nog spannend hoor geen bloed gezien wanneer zou jullie nod zijn? @tess pfff dat duurt dan echt lang tussen de behandelingen niet fijn je wil gewoon snel weer verder. En ook nog dicht in de zomer vind ik ook niet kunnen. De hele molen is al een achtbaan van emoties en wachten wachten wachten wachten wachten.