Dinsdag is mijn terugplaatsing 2 weken geleden, maar ga morgen al testen. Ik moet het echt weten, maak mezelf helemaal gek! Het bloedverlies is anders dan de andere rondes, verder is alles eigenlijk wel hetzelfde. Heb wel wat gevoelige borsten, maar niet erg en ze zijn ook niet groter dan normaal. Daarom denk ik echt niet dat ik zwanger ben. Had vanmorgen nog wel een hoge temp, maar dat zegt natuurlijk ook weer niks. Gadver, die onzekerheid is zoooooo moeilijk!
Jon, dat is inderdaad zo.. dat lange wachten doet het hem dan ook, dan baal ik zo!! Probeer echt wel wat van te maken lukt ook goed maar toch.. Spannend Susan, laat je t weten Hier niks gebeurd verder qua bloed.. Toch raar gister dat roze gebeuren... Testen durf ik pas zondag denk ik mocht ik niet ongesteld zijn meer omdat ik dan zelf vast weet hoe en wat.
@Tess: klinkt toch goed hoor dat je nog steeds geen bloedverlies weer gehad hebt gehad en ook dat het roze wat. Wil je echt geen valse hoop geven, maar klinkt toch als een innestelingsbloeding. Blijf voor je duimen! Ik laat zeker weten wat er uit de test gekomen is, maar bereid me alweer voor op teleurstelling nummer veel teveel. Ik zou ook niet nu al testen als ik niet de auto's gebruikte, moet daar namelijk zo snel mogelijk mee stoppen als ik weet dat ik zwanger ben. Vind het toch zo spannend allemaal, hoop dat ik een beetje kan slapen...
Hier slecht nieuws: niet zwanger. Heb een clear blue gedaan, kan tot 4 dagen van tevoren en dat is nu. Ben zo teleurgesteld, had toch hoop gekregen. Had voordat ik moest plassen ook een dikke sliert slijm en daarna kwam het hulsje van de utrogestan er uit. Ben heel erg verdrietig, mn vriend is nuchterder, maar natuurlijk ook teleurgesteld. Wat een kutzooi! Laat het maar snel doorzetten dan.
Bah Susan... helaas niet leuk.. Hier ook feest... had aardig gelekt vannacht en heb nu lage buikpijn dus ook hier is t voorbij.. maar ik wist t al zei mn gevoel... nu stop ik ook met utro denk ik anders zet het nooit door..
Lieve dames wat jammer zeg dat het niet gelukt is! Je blijft de hele tijd tussen hoop en vrees zitten nu wel duidelijkheid hoe vervelend ook maar die kan ook heel hard aankomen .Teleurstelling nummer zoveel weer. Dikke knuffel! @susan aan de ene kant goed dat je man zo nuchter is dat is de mijne namelijk ook maar soms begrijpende hun daar dan ook weer minder door. Hoe zit het precies met het gebruik van de auto's ?
Idd jammer maar voor mij was dit de 1ste terug plaatsing maar natuurlijk teleurgesteld maar ben wel erg positief over een 2de ronde! Scheelt wel dat ik zo kan denken denk ik
Oh meiden wat enorm jammer en teleurstellend!!! Hele dikke knuffel! ! Ik heb even een tijdje niet op zp gezeten. . Erg druk etc.. Maar voor mij even goed nieuws het begin van het jaar-Ik heb een nieuwe baan en de functie die ik altijd graag wilde! ! Gastouder consulent! Dus mij eigen uren inplannen en mijn kleine niet veel weg hoeven brengen! ! Maar lieve meiden-voor jullie heel veel sterkte nu en hopelijk gauw positieve berichten van hier!
@tess goed dat je zo kan denken! Hopelijk kunnen jullie snel weer door met de volgende behandeling jammer dat je geen cryo's heb. Igg aankaarten dat je een verhoging wil. Zag elders dat hè ooit begon met 150 toen terug naar 75 dan is wellicht 112. 5 de oplossing die heb ik ook als dosering gehad helaas was dit voor mij te weinig. Wel rot klaarmaken hoor die menopur. @visje wat fijn dat je een nieuwe baan hebt en ook degene die je wilt. Gefeliciteerd meis! Moet je dan gastouders selecteren en controleren?
Gefeliciteerd met je nieuwe functie Visje!! Hoe is het dames? En Susan, is je menstruatie er? Mijne vol op helaas.. Morgen moest ik zoizo bloed prikken maar ga gelijk afspraak maken voor evaluatie en kijken of bloed prikken nu niet hoeft..
@Tess: hier ook hoor, is vandaag echt doorgezet. Hoef nu ook niet meer bloed te prikken. Moet nu eerst een ronde overslaan (is altijd zo na een punctie omdat je lijf dan moet herstellen) en als ik ergens komende week de uitslag van de punctie krijg (hoeveel cryo's en van welke kwaliteit) dan moet ik weer bellen voor het vervolg van de IVF. Pffff, wat is dit zwaar zeg! Het is iedere keer weer zo'n teleurstelling en heb er steeds minder vertrouwen in dat het nog goed komt.
Tess en Susan blijft balen en verdrietig maar de onzekerheid is weg! Hopen dat snel duidelijk is wanneer jullie verder kunnen door middel van een nieuwe behandeling of cryo terugplaatsingen!
Goed dat ik gegaan ben want je moet zoizo bloed prikken voordat je groen licht krijgt voor 2e poging.. mn situatie uitgelegd bij t prikken (nu deden ze t op afdeling zelf normaal beneden bij prikpost) en gezegd dat ik toch hier om thuis zit en daar was ze wel gevoelig voor zei ze ivm wachtijden.. alles zat al vol deze week dus mag vanmiddag bellen uitslag die ik al weet natuurlijk maar ging ze dr best doen dat ik deze week mag komen op een lege plek van punctie en eventueel ook planning. Want maart was leeg nog met ivf/icsi.. erg lief van die vrouw
Test negatief maar dat wist ik al.. Maar goed nieuws mag woensdag al komen voor evaluatie gesprek en donderdag planning, zooo blij mee ipv nog maand wachten daar op.. Ze had zelfs al punctie in agenda gezet op 19 maart (kan natuurlijk afwijken) maar dan heb ik dus zoizo een plekje want ze doen maar 2 icsi's per week ivm samen werkende ziekenhuizen. Toch weer dat doel nu voor ogen dat helpt al goed!
Hey tess goed dat je voor jezelf bent opgekomen hoor zo zie je maar je mag woensdag alweer komen beter! Igg al weer iets om naar uit te kijken!
Zeker weten goed Jon!! Hoe is het met iedereen??? Susan? Gaat t beetje met je? Ik heb vanmorgen mn evaluatie + planning gehad , eigenlijk morgen plannen maar zat met 4 dokters in kamertje.. haha , was rustig! Mag komende menstruatie starten met pil rond 31-1 dus , 27-2 stop pil 20-2 deca en rond 7-3 gonal f , ga van 100 naar 125 dus hoop dat ik echt meer eitjes ccrer dan 2.. (waren wel 5 aangeprikt maar zat niks in.. Zo fijn snelle datum nu!
Het gaat wel, de ongi is weer bijna over. Maar moet deze ronde overslaan. Gaat dus weer een lange ronde worden, vorige keer 37 dagen. Mijn vriend geloofd echt dat we deze ronde een kans gaan krijgen, maar zonder de utro hebben we voor mijn gevoel sowieso geen kans. Hebben gister gehoord hoeveel cryo's er waren en helaas zijn maar 10 embryo's geschikt bevonden om in te vriezen. Was echt ontzettend teleurgesteld! Hetzelfde aantal cryo's als de vorige keer, terwijl we nu 10 eitjes meer hadden. De vorige keer is maar ongeveer de helft goed ontdooit, dus als dat nu weer zo is, dan moet ik straks over een half jaar alweer een punctie als ook deze cryo's niet voor een (goede) zwangerschap gaan zorgen. Zit echt een beetje in de put, had zo gehoopt op zo'n 15 cryo's, voor die helse pijn die ik gehad heb is 10 stuks toch echt wel teleurstellend. @Tess: fijn dat jij al zo snel weer door kan, hopelijk levert de volgende punctie meer eitjes op!
Lieve dames Tess fijn dat je al weer een start datum hebt zeg toch best snel gegaan! @ susanne kan me je teleurstelling wel een beetje voorstellen het is zo dat je niet zeker bent van een goede ontdooiing en dat is ook een onzekerheid maar jullie hebben igg cryo's en 10 is toch echt een mooi aantal hoor! Sommige dames hebben helemaal niks soms geen bevruchting dus probeer nog wat vertrouwen te hebben hierin. Ik ben afgelopen jaar ook zwanger geraakt van een cryo dus het is heel goed mogelijk. Kan me ook voorstellen dat je van over deze situatie verdrietig bent maar je moet blijven vechten de aanhouder wint! Zo even wat peptalk sterkte
@Jon: ik ben ook al 2 keer zwanger geweest van een cryo, maar beide keren ging het al heel snel mis... Ze zeggen in het ziekenhuis ook dat de aanhouder wint, maar ik moet het nog maar zien, soms geloof ik er gewoon niet meer in. Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Het is hier erg stil de laatste tijd... Maar soms vind ik dat ook wel fijn, even met andere dingen bezig zijn. Staan nu voorlopig toch stil. De ongi is wel over, maar heb nog steeds buikpijn... Hopelijk komt dat door het groeien van de eitjes, maar verwacht mijn eisprong pas over een week of 2 (als het meezit), vanuit mezelf heb ik altijd een hele lange cyclus. Vorige keer 37 dagen, afwachten wat het nu gaat worden.
Ik heb ook een poosje afstand genomen van ZP. Even alles op een rijtje zetten voor mezelf. Mijn laatste menstruatie is 1 nov begonnen en daarna nog niet weer. Al een paar keer test gedaan, maar nee, niet zwanger! Ben 16 dec naar nijmegen geweest voor echo, waar niks leuks/verontrustend te zien was. Dus receptje meegekregen voor 10 dagen Provera. Nu 2,5 week na Provera nog steeds geen menstruatie, wel een paar dagen beetje bruinverlies, toen paar dagen niets en nu ook alweer 3 dagen beetje bruinverlies,maar het zet niet door! Vanmorgen weer gebeld met nijmegen. Ze willen woensdag toch weer een echo doen.... Pfff ik word hier zo wanhopig van!!! Het vervelende zeurende gevoel van er tegenaan hangen (nu al 2,5 wk) en het komt maar niet. Zit inmiddels al op dag 73 Iemand die dit ook eens heeft gehad?