@hope2Bmama: wat vervelend zeg! Ben wel veel onregelmatiger geweest, bij mij kwam het door de PCO. Met medicatie was dat gelukkig goed op te lossen. Als ik nu een eigen ronde heb zit ik ook tussen de 35 en 40 dagen. Hopelijk kunnen ze toch een oorzaak vinden en word je snel ongesteld zodat je verder kan. Kan 16 december niet gewoon te vroeg geweest zijn als je wel zwanger zou zijn?
Hi hope, Ja ikke.... Heb ook eens een keer gehad dat ik zomaar 2mnd niet ongesteld werd. Had vanuit het zh toen advies gekregen om het lichaam z'n tijd te geven en m'n temperatuur in de gaten te houden. Dit om eventuele ontstekingen en dergelijke. Ik voelde me op een gegeven moment echt vreselijk opgeblazen en was na bij3mnd ook blij dat ik uiteindelijk flink ongesteld werd. Voelde me meteen 10 kilo lichter haha. Naast het feit dat je dan eindelijk weer verder kunt! Maar je lichaam kan gewoon helemaal in de war raken van alle hormonen. Goed naar je lichaam blijven luisteren meissie ♥ Succes! ! Xxx visje
Hope to be wat rot dat het zolang duurt zeg hopelijk is er snel een doorbraak! Heb zelf wel ervaring met onregelmatige cyclus mijn langste cyclus was 42 dagen. Kreeg de tip om trunisbloemolie tabletten te gaan slikken op de eerste dag van de menstruatie . Na 2 maanden heb ik alleen nog maar regelmatige cyclussen gehad! Het werkte als een tierelier! Ik ben ook ooit naar een shiatsu therapeut gegaan die zorgde ervoor dat ik binnen een dag ongesteld werd. Het kost even wat geld maar probleem was opgelost? Susanne hopelijk wordt de komende tp gewoon de juiste! Idd rustig we zijn allemaal in afwachting van.
Hope2be ik niet dus kan je weinig raad geven hotel het na. Mia wel een week of vijf heeft geduurd maar daarvoor altijd regelmatig. Veel gelezen over teunisbloemolie dus valt te proberen!! Hoop dat je snel door kan meis!!!
Teunisbloemolie hielp bij mij geen zak, ben er uiteindelijk mee gestopt. Alleen maar weer extra troep in mn lijf...
Ik kan je ook geen raad geven.. sorry. Bij ons is mn vriend zn zaad slecht en bij mij alles oke, word meestal na een behandeling ook netjes optijd ongesteld. Hoop nu weer. Wel jammer geen verdere bevruchting bij ons daar baal ik dan wel van.. Nu beginnen weer bijna aan icsi 4 (1 echte poging gehad maar wel alle keren volop hormonen en echo's) Visje, hoe gaat ie met je? En met de rest van jullie?
Thanx meiden voor de reacties! Heb morgen een afspraak voor een echo, dus die wacht ik eerst even af. @Tess, Normaal heb ik een regelmatige cyclus. Bij mij is ook alles goed. Mijn man heeft een Pesa ondergaan om zaad te verkrijgen. Denk dat mijn lichaam van slag na al die hormonen inspuiten. Ben benieuwd wat de arts gaat doen/zeggen.
@ tess jij voelt je wel vereerd zeker door als populairste naam van 2013 gekozen te zijn @Susan jammer dat het bij jou niet hielp je bent echt de eerste die ik er negatief over hoor! @hope morgen gelukkig afspraak duim voor duidelijkheid dat afwachten wordt je ook niet goed van
Ik heb er juist al veel meer negatieve verhalen over gehoord, het is toch weer extra zooi in je lichaam.
Ik ben het niet met je eens het is gewoon een voedingssupplement als het zo slecht was zou het niet verkocht mogen worden.Indien je lichaam het niet nodig heeft scheidt het vanzelf af en plas je het uit. En weet niet hou jij het gebruikt hebt maar ik het het maar een paar keer 7 tot 14 dagen gebruikt . Ik gebruik het niet dagelijks of altijd .
Ik gebruikte het eerst altijd en later alleen tot mijn eisprong. Maar als het bij jou wel werkt dan is dat alleen maar mooi.
Gelukkig goed nieuws gekregen vandaag! Er was niets vreemds te zien op de inwendige echo. Baarmoederslijmvlies was alweer aan het opbouwen, dus al begonnen aan een nieuwe cyclus. Dus ben vandaag alweer begonnen met progynova om cryo klaar te worden. Eigenlijk is er een cryo aanmeldstop tot 24 jan ivm de winterstop, maar omdat ik al zo lang aan het klungelen/wachten ben, mocht ik van het lab toch al beginnen
Fijn hope2Bmama! Gelukkig alles normaal... Idd Tess stond op 1 haha.. maar heet Tessa haha alleen hier gewoon Tess27 omdat Tessa niet kon..
Hope fijn dat het allemaal weer aan het opbouwen is, gelukkig dat je nu weer verder kan! En niet weer hoeft te wachten! Haha tes de naam die ik wou was ook niet meer beschikbaar ook al wordt die verder niet gebruikt.
Hier nog steeds de rustronde, geen idee waar ik zit in deze cyclus. Wel als een tijd veel slijm en regelmatig buikpijn, toch morgen maar even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs kan komen voor een echo. Hopelijk is er niks bijzonders... Wil er nu ook niet mee bezig zijn waar ik zit in de cyclus, blijf ook niet liggen na de seks, gewoon even een ronde niks. Volgende ronde zien we wel weer, dan gaan we een terugplaatsing in eigen cyclus doen, zonder medicijnen, maar wel met utrogestan na de eisprong. Krijg dan echo's om te zien waar ik zit in de cyclus, zodat ik wel weet hoe de eigroei verloopt. Heel fijn! En met mijn eigen ei hebben we dan toch een kansje extra de volgende ronde. En hoe gaat het met jou? @andere dames: en hoe gaat het met jullie?
Nog voor een echo geweest Susan?? Hier alles goed.. Wacht deze week op mn menstruatie, zit nu op dag 27, wanneer het komt ga ik weer aan de pil en 20 febr weer helemaal opnieuw starten met een poging.
Hoeft niet meer, heb vanmorgen mijn temperatuur gemeten en mij eisprong is geweest. Denk begin deze week. Nu de ongi afwachten en dan beginnen aan de eerste cryo tp van IVF 2, hopelijk wordt dit onze geluksronde! Fijn dat jij ook bijna weer verder kan, hopelijk word je snel ongi!