Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Dames was hier even afwezig er gebeurde toch weinig iedereen was in de wachtstand.

Als het goed is kan ik komend weekeinde weer aanmelden voor de cryo!

Tess inmiddels weer aan de pil?

Susan al iets bekend bij jou?

Hope hoe is het bij jou?

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    whoehoe jon! Goed nieuws!! :)

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Haha thanks voor de leuke reactie visje 😃

Lieve visje hoe is het met jou?
    Leuke nieuwe baan en hoe gaat het emotioneel?

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Goed nieuws zeg Jon!

Nee nog niet ongesteld , dag 33 morgen en 20ste al prikken pfff mag nu wel komen

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ja ik spiek af en toe mee maar heb jullie al verteld hè waarom ik er minder ben ;)

Met mij gaat het wat beter sinds ik m'n nieuwe uitdaging gevonden heb in m'n werk! Heb het super naar m'n zin en tot nu toe kan ik best zeggen dat ik de leukste baan ooit heb gevonden :) haha. . Krijg zelfs binnenkort een auto van de zaak. .

Verder loop ik nog steeds bij de psycholoog hoor. . En door de zwangerschappen om me heen word ik nog steeds getrickerd in m'n emoties.
    Ik heb nog steeds niks weg gegaan qua baby spullen. Dat kan ik dan nog niet...

Verder lees ik hopelijk snel nieuws hier van jullie! !
    .xxx

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Tess balen dat je cyclus zo lang duurt! Zal je altijd zien als je het verwacht loopt het anders. Zou het nog consequenties kunnen hebben voor je start of moet je dan langer prikken?

Visje fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt! Wow een auto van de zaak klinkt goed!
    Begrijpelijk dat je hier minder bent het is ook allemaal niet niks om afscheid te nemen van je wens. Hopelijk heb je veel aan je gesprekken bij de psycholoog!
    Ik pb je binnenkort wel ff!

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Fijn dat t zo goed bevalt je baan Visje!!

Eindelijk ongesteld.. dag 35 vandaag. Moet tussen 1ste pil en 1ste deca 14 dagen zitten.. dus moest wel ongesteld worden vandaag dus vandaag aan de pil!!!

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Gelukkig tess eindelijk en precies op tijd. Nooit gedacht dat je ooit nog eens zo blij van je ongi kan worden hè ;)

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Dames hoe is het hier ? Wordt hier nog geschreven?

Zag dat hope en poppetje op het wacht bankje zitten dames heel spannend en veel succes hopelijk straks een positieve test!

Hier aangemeld voor hopelijk een cryo poging! Eind volgende week de eerste echo!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je Jon!!!!

11. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Spannend jon!! Thnx voor je lieve pb. PB je later even uitgebreider terug ;)

En tess jij ook bedankt!

Hier gisteren weer even behoorlijke domper gehad- naast dat ik 3 vriendinnen zwanger om me heen heb. . Heeft gisteren m'n andere vriendinnetje geappt dat ze zijn gestopt met de pil en ook voor een brusje gaan.
    Pfoehhh deze zag ik even niet aankomen en was er behoorlijk van van slag ineens. Toen merkte ik hoeveel verdriet Ik eigenlijk nog heb. En boosheid en mijn grote drang om nog eens mama te willen worden. Soort oergevoelens komen er dan boven.
    Natuurlijk ben ik blij voor haar hoor. . Zo niet. .

Heb me beetje verstopt achter m'n nieuwe baan-gaat Veel energie en tijd in zitten uiteraard. . En daarom "voelde" Ik het even niet. . Het verdriet. Dat was wel even fijn.

Wordt trouwens ook opgeroepen Door gynaecoloog binnenkort want heb inmiddels m'n derde eisprong gehad en heb vreselijk pijn ineens rond eisprong. Dus moet naar gekeken worden. .. hopelijk niks geks.

Nou dames-
    Heel veel succes! !!
    Ik duim en hoop dat dit gauw een baby topic wordt! ♡

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Vanmorgen heel verhaal getypt maar niet op enter......

Visje, lastig hoor van je vriendinnen maar begrijp je heel goed.. Knuffel!!!

Jon, ik duim voor jou cryo.. Spannend weer.

Ik mag over een week van start met deca, eindelijk weer!!!!!!

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Dames,

Tess niet op enter drukken schiet niet echt op altijd zonde van je tijd. Fijn datje komende week weer kan beginnen mag aannemen dat je het lange protocol hebt?

Lieve visje dat soort nieuws komt altijd hard aan zeker met het geweten dat ze waarschijnlijk ook snel zwanger zullen zijn. Ik probeer me er altijd voor te behoeden door van te voren te vragen aan goede bekenden dan of ze al bezig zijn voor een eerste of 2de kindje. Moet wel zeggen dat de meeste van mijn vrienden wel klaar zijn met de gezinswens. Maar op werk kan het ook nog weleens zeer hard aankomen zulk nieuws. Zeer lastig visje! Knuffel!

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Tess hoe gaat het? Je bent alweer met de deca bezig toch dus bijna de gonal erbij?

Susan hoe is het met jou?

Hier nog steeds aan het wachten op een eisprong voor een hopelijk cryo tp. Het schiet niet op normaal rond dag 19 zeker de eisprong zit nu op dag 21 ben al 3 keer voor een echo geweest maar ei had er weinig zin in. Mag morgen weer tenzij ik dan wel een positieve ovulatietest heb.

Visje alles goed meis?

15. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hi lieve jon zat toevallig even weer es te kijken! Hihi.
    Zag op een andere topic dat je goed nieuws hebt! ! Whoehoe eindelijk! Hoop zo dat ie goed ontdooit! ! Ik duim voor je meissie! !
    Hier met mij redelijk met z'n ups en downs. Ben voornamelijk erg moe.
    Gelukkig Veel voldoening uit m'n werk.
    Maar blijf de zwangere om me heen erg lastig vinden :(
    Ik heb besloten dat het er nog niet bij blijft. Maar hoe we het ooit in gaan vullen heb geenidee. Niet direct nu maar over een jaar ofzo maar weer eens kijken. Mijn wens blijft te sterk en omdat er nog 3 rietjes zijn wil ik denk ik nog wel es een gesprek in dusseldorf.. Mijn man ook. . Hij heeft ook nog een sterke wens.
    Verder loop ik weer met een bijwerking van de puncties bij de gynaecoloog. Heb nu verkleving aan één eierstok waardoor ik Veel pijn heb rond eisprong en menstruatie. . Aankomende vrijdag overleg met gynaecoloog en dan weet ik meer wat ze willen doen hopelijk.
    Verder alles goed hier dames? ?
    Liefs visje xxxxx

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Lieve visje

Wat fijn om te horen dat de deur naar een brusje toch weer op een kier staat bij jullie en dat hè man er toch ook nog niet klaar mee is! Hopelijk kan dd jullie helpen hiermee. Schrijf wel bijtijds in voor een intake dit kan geloof ik wel ff een paar maanden duren voordat hè terecht kan ! Ik vind het wel positief klinken.
    Ja al die zwangeren om je heen blijft lastig . Ik herken het ook zo. Laatste een heel gesprek gehad hierover met een paar vriendinnen maar ze zitten hier zo anders in. Voel me bijna niet begrepen door ze laat staan dat ze weten hoe ik me voel. Hun gezinnetje compleet. Het is zo een ver van hun bedshow voor ze. Mijn collega is ook zwanger nou dat vind ik ook lastig hoor en dat heeft niks met misgunnen te maken maar we moeten er mee dealen en de ene keer is dat makkelijker dan de andere keer!

Meis leuk om van je te horen duim je mee voor een goede ontdooiing?

Knuffel!

17. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: wat fijn dat jij weer op kan voor een cryo tp, gefeliciteerd!

@Visje: fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe baan! En hoop voor je dat er toch nog opties zijn om zwanger te kunnen worden, laat je weten wat ze gezegd hebben in het ziekenhuis? Hopelijk is de pijn bij je eisprong niks ergs!

@Tess: wat fijn dat je eindelijk ongi geworden bent en weer verder kunt!

@Hope en Poppetje: heel veel succes op het wachtbankje, ik kom jullie gezellig gezelschap houden. :)

Ben ik nog iemand vergeten? Hopelijk niet!

@All: hier gister weer een cryo tp gehad, dus zit weer op het wachtbankje. Gisteravond op de verjaardag van mijn ene zwager van de tante van mijn vriend en zijn broertjes gehoord dat nu ook hun zoon en zijn aanstaande (ze gaan 17 april trouwen) zwanger zijn. Hun dochter had al een kindje en over 4,5 maand dus ook hun zoon... Die klap kwam echt heel erg hard aan en zie nu heel erg op tegen hun bruiloft, ze is dan al 6 maanden zwanger en ook kijk ik er nu niet bepaald naar uit dat ze op onze bruiloft komen. Ze is dan al 8 maanden zwanger en dan kan ik er natuurlijk echt niet meer omheen. Is zo pijnlijk om ermee geconfronteerd te worden, moest nu ik ze nog niet eens gezien heb al huilen. Vind het zo oneerlijk, ik had met een dikke buik moeten trouwen! Gelukkig waren Bart en mijn schoonmoeder er voor me en kan er met meer mensen over praten. Vind het steeds moeilijker om hoop te houden dat het goed komt, hopelijk doen ons huwelijk en de huwelijksreis me goed en kan ik dan eindelijk alle ellende even vergeten...

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Susan wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad nu goed broeden hopelijk blijft dit embryo plakken en gaat dit goed komen dat heb je wel verdient na zo'n lange tijd!
    Lastig voor je al die zwangeren in je omgeving kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is voor je hopelijk kan je het hier van je afschrijven en kan je er goed over praten met vrienden?
    Wel leuk dat jullie gaan trouwen hoor is iets om naar uit te kijken. De jurk al gekozen?

Poppetje en hope ook op het wachtbankje?

Als het doorgaat heb ik donderdag een tp het wordt spannend omdat het onze laatste is!

19. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: lief van je om te zeggen dat we dat nu wel verdient hebben, vind ik eigenlijk ook. ;) Van me afschrijven lukt eigenlijk niet echt, went nooit totdat ik zelf zwanger ben... Het trouwen verheug me ook heel erg op! :D De jurk had ik 1 november al uitgezocht, heb de 28ste de doorpasafspraak!

Wat fijn dat jij ook weer een cryo tp in het vooruitzicht hebt, spannend! De laatste cryo van deze IVF of helemaal de laatste cryo?

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Nee het went nooit zeker niet na zo'n lange tijd! Ik hoop echt dat het gelukt is en dat het nu wel goed zal gaan hoor! Tja het blijft een lastig iets die emoties van de Mmm. Ik kan er de ene keer ook beter mee omgaan dan de andere keer hoor!

Klinkt goed die pasafspraak welke datum trouwen jullie precies?

Het is de laatste cryo van deze icsi. Nee niet de allerlaatste we gaan gewoon nog verder mocht dit niet lukken!

Share This Page