jeetje ik schrik van je berichtje! Dit had ik ook niet verwacht, vooral niet bij zo'n goede opbrengst na je punctie ..wat slikken zeg kan me voorstellen dat je enorm boos, verdrietig en teleurgesteld bent..dit is vast verre van alles van wat je er van had voorgesteld.. Pffff... Weet even niks te zeggen behalve; sterkte meissie en geef de moed niet op!!!!!! Hopelijk kunnen ze morgen meer helderheid geven. Knuffje, Visje.
@ poppetje wat vervelend voor je, vind het echt erg voor je maar geef niet je hoop op , kijk naar mij wij zijn al 5 jaar bezig, maar nog steeds niets hoop wel dat het deze keer positief zal zijn maar verheug me er niet om. Had jij ook menopur?
Nee gonal f vanwege een proef van het academische ziekenhuis een hoge dosis van 450 per dag. Ik wilde er aan deelnemen en ben ingeloot.
pfff wat is het moeilijk om zolang te wachten.... ik kan niet meer. Offieciel mag ik zondag testen maar wil eigelijk eerder heeft iemand hier ervaring mee.
Lieve muk... Als alles nog steeds goed voelt, zou je eventueel donderdag al wel iets kunnen zien misschien.......... Morgen is nog iets te vroeg, donderdag kan ook nog te vroeg zijn maar is 3dgn eerder en ik had toen ook positief getest (ook al ging het toen mis, maar dat is gewoon domme pech geweest)... Hou je sterk meis en ik duim voor'n mooie test!!
Hoi muk, ik was even nieuwsgierig hoe het met je gaat, en met de kleine uk in jouw buik !! Besef je het nu al meer dat je echt zwanger bent? Ik zit nog steeds te wachten op ongesteldheid..... En ik weet dat het ergens rond de 24e zal zijn, maar het duurt voor m'n gevoel'n eeuwigheid! En dan kan ik nig niet beginnen, maar niet dam bellen en word ik direct ingepland voor'n volgende poging.. Pfff en dan nog'n maand eerst spuiten tot de punctie en voor ik dan in jouw positie zit ben ik gewoon 2mnd verder Ik verneem ongeduld nu na 2 mislukte pogingen. Ben zo jaloers op de zwangere dames, ik wil ook zo graag!! ... Pffff heb't even moeilijk als ik daaraan denk. Moet nog even doorzetten!! Liefs xxx visje.
Visje, je bent niet alleen.. wij zitten samen nog het wachtbankje. Mijn intake is pas februari dus ik zal wel pas mei/juni op zijn vroegst weer aan de beurt zijn.. en word in september al 36!!! En Muk, gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Het wachten is beloond... lekker gevoel zeker?!
Ja poppetje..je hebt gelijk.. Maar soms voel je je de enige die nog niet zwanger is hè.. Mijn vriendin zwanger (later zwanger geraakt dan ik begonnen ben met icsi) , collega's..buren..en dan lijkt alsof hier ook iedereen al zwanger is.. Ik weet dat het niet zo is, maar dan kriebelt het zo en word ik zo vreselijk ongeduldig rn tevens verdrietig over het feit dat het nog steeds onzeker blijft of ik ooit nog'n keer zwanger mag zijn......... Maar ja.... Heb nu gewoon even zin om te "zeuren" en medelijden te hebben met mezelf..en even niet sterk te hoeven zijn. Gewoon even lekker balen van alles..is ook wel eens fijn Morgen weer'n dag, misschien kijk ik dan weer wat positiever naar de situatie Wat dat betreft zou de ongie er aan kunnen komen, wat m'n sombere gevoelens betreft Heerlijk hè, vrouw zijn en alle hormoon schommelingen die erbij horen hihi!! Mannen hebben eigenlijk ook wel gelijk dat er niks van'n vrouw te snappen valt Liefs xxxx
Je omschrijft precies hoe ik me nu voel.. en ja morgen weer een dag! Maar eh.. deze dip duurt ff.. hoop dat Gent me een beter gevoel gaat geven. En eh, ik snap nu ook niets van mezelf. Wil weer zo graag mezelf worden.. ben mezelf al kwijt sinds het nieuws van het EMC. Ook al hebben ze dingen gezegd die ze niet kunnen zeggen zonder onderzoek, toch bang 'stel dat ze gelijk hebben' Ben ff niet de geduldige, aardige, altijd voor iedereen klaar staande, positieve ik. Ben op dit moment een soort van draak!!!
Muk gefelicteeerd wowie! Hier ook eentje aan het wachten, eind januari waarsch ongi en mag me dan melden! Hoop dat er dan een plekje is. Visje en poppetje ook een knuffel van hier! volg jullie een beetje. Mijn man heeft trouwens koorts vandaag over de 38 graden.. gelukkig kunnen we nog even verder met de cryo's, maar ja je weet ook niet hoe dat gaat lopen.. Is toch ook wat he als het dan door een dagje flink ziek zijn je 3 maanden moet wachten.. Ondanks zorgzaam waken werd de koorts ineens heel hoog. Houden jullie je kerels in de gaten. Wel lang poppetje, misschien mei pas, hadden ze dat gezegd? of sla je alvast wat tijd om de arm zodat het alleen maar kan meevallen (; je slaat je er sterk doorheen hoor meid. veel liefs meiden, hou je taai x
Hallo Lessie, Wat lief van je.. en ik hou een slag om de arm, half februari een eerste intake, dan willen ze vast weer dingen onderzoeken in mijn bloed en verder als de uitslagen er zijn.. daarom denk ik dat we pas later kunnen starten Vandaag gaat het iets beter, maar had gisteren een echte depri bui!!!! x
Kunnen we elkaar weee de hand schudden poppetje! Ook iets voel me weer iets rustiger.. Soms heb je van die "kriebel"dagen hè.. Geeft niks hoor, we moeten ons er maar aan toegeven.. Tegen verzetten heeft toch geen zin! Fijn dat jij je ook iets beter voelt..depri zijn is voor jou (en omgeving hihi) niet leuk. We slepen elkaar er wel door heen! En hopelijk wordt alles beloond strakjes!! Knuff En dank je wel Lessie, wat lief van je idd.. Ja koh zo'n mmm is vreselijk vermoeiend, je moet er ontzettend veel geduld voor hebben. Maar goed..'t is niet anders! Hoe is't nu met je mannetje, alweer koortsvrij? En idd fijn dat je dan nog eerst'n cryo poging hebt! Hoeveel heb je nog dan? Ik heb helaas nooit cryo's gehad... En welk zh lopen jullie? Valt me wel op dat alle zh eeer andere methodes hebben! Snap niet waarom dat zo verschillend moet zijn. Liefs visje.
Alle zh hebben andere methodes maar gebruiken ook andere medicatie. Over twee weken komt er een paragnost hier thuis. Ze is al bij familie geweest. Hoop dat dat rust gaat geven... Kon je maar garantie krijgen dat het ooit zou lukken, dan zou ik het beter trekken.
Ja idd dat zeg ik ook wel eens...maar ja de natuur laat zich niet sturen helaas... Anders had ik er wel 10000 voor over gehad als ze me vertelden dat het nu zou lukken! Wat gaat de paragnost doen bij je? Als't positief is wil je wel alles weten, maar als ze minder leuk nieuws te vertellen heeft..laat dan maar zitten hihi! En toch snap ik nog steeds niet waarom het zh bij jullie laat afweten. Als ik je voor geschiedenis lees, zie ik niet waarom het niet zou lukken?? Meissie, denk goed om jullie twee.. Xxx
Ik snap het ook niet, ga het niet snappen. Hoe kun je zonder onderzoek dingen roepen en na één poging stoppen. De paragnost hoop ik dat ze contact maakt met mijn mama. En of zij idd voelt of er iets bij mij fout zit en of het ons ooit gegund is.. Ik laat het je weten uiteraard.. Altijd het gevoelgehad dat ik één kindje zou krijgen, een meisje. Dat is al vaker gependeld.. En tja ik zou mijn nieuwe auto er zo voor in leveren. Blij dat we hier elkaar begrijpen en steunen. Xx
hoi dames, Allemaal bedankt voor de leuke reacties, onze zoontje is al 6 geworden en hebben nooit wat gebruikt en ook niet zwanger natuurlijk. Ik had het echt helemaal opgegeven, en zag ook allemaal zwangeren om mij heen, meeste kinderen in de klas bij onze zoontje hebben al broertejs of zusjes, maar onze zoon heeft niets. Het is voor een moeder ook moeilijk als je kind er elke dag om vraagt. Ik kwam in een speelgoedwinkel en onze zoon zei spontaan Papa mag ik een babypop? en mijn man zei jij bent een jongen wat moet jij met een babypop, waarop onze zoon antwoorde Neee papa niet om mee te spelen maar die wil ik naar de dokter brengen dan krijg ik er ook een, dan doet de dokter de baby bij mama in de buik en wordt ik een grote broer. Wat mij er raakte was met sinterklaas dat hij op zijn verlanglijstje alleen maar baby , baby baby had geschreven. Nu ben ik eindelijk zwanger maar ben erg bang om te verliezen, heb buikpijn net als of ik ieder moment kan menstrueren. Ik begrijp jullie volkomen maar geef het niet op het kan dus wel.
Hoi Muk, Ik las je berichtje over je zoontje, jeetje dat was nog confronterender he.. pffff Ik heb ook een zoontje van inmiddels 2jaar, en hoop jouw situatie ook niet mee te maken. Alleen mijn wens en drang om nog eens mama te mogen worden is zo sterk, ik zou er des te meer verdrietig van zijn als mijn zoontje ook nog eens graag grote broer zou willen worden! Dat wil hij uiteraard vast wel, alleen heeft hij het besef gelukkig nu nog niet Verder ben ik nog steeds niet ongesteld.... De tijd gaat langzaam als je wacht.... En des te snel als het positief is (in de zin van dat mijn zoontje nu alweer 2jr is!!! ) Hoe zijn jouw stemmingen nu poppetje? Liefs, Visje.
hoihoi Las net goed bericht poppetje op andere topic, hihi, en toen weer terug naar deze topic. pompelipomp. Hey meid deze heb je alvast in the pocket! een goede fsh waarde goed zeg succes bij paragnost! @muk ik duim voor je girl dat het allemaal goed blijft! X wat lief dat je zoontje zo meeleeft. @visje ik zit bij het VU en ik heb 17 stimulatiedagen gehad met gonal-f dosering 225 (dat is de maximale dosering bij het vu). Ze hebben mij iets langer doorgestimuleerd zodat de wat kleinere follikels ook mee konden komen. Ik had niet zoveel follikels. De grootste follikel was bijna 23 mm op de dag van pregnyl dus ze hebben het een beetje gerekt. Heb nu nog 3 cryo's in 2 rietjes (waarom 1 rietje met 2 embryo's moet ik nog navragen.. ze gaan er volgens mij geen 2 terugplaatsen). Volgens mij is dit ook per ziekenhuis afhankelijk, hoeveel embryo's ze in een rietje doen.. Bij welk zkh zit jij visje? ps koorts van vriend is gezakt, maar hij heeft wel 38,7 gehad.. weet niet of het vu je dan 3 maanden laat wachten hoor, heb dat alleen gelezen dat het een tijdje duurt voordat de zaadjes zich weer hebben hersteld/ of vernieuwd zijn.. hou vol meiden veel liefs xx
@visje, gaat beter, maar soms complimentjes en bij jou? @muk wat is jouw zoontje schattig!! @lessie ik hoop dat er een plakcryo tussen zit. Wel beter dat je mannetje koortsvrij is. Wat ben jij lang gestimuleerd, heb maar 7 dagen gonal f gespoten. Zouden ze daarom minder van kwaliteit zijn geweest? Overigens heb ik gelezen dat menopur beter is voor de kwaliteit. Één van jullie dat ervaring mee?