Inderdaad, een paar jaar geleden kon ik daar nog iets beter mee omgaan, maar nu echt niet meer... Dankje voor het hopen, hielp het maar. De datum zeg ik liever niet, is toch een openbaar topic. Sorry... Gelukkig maar dat jullie nog meer kansen hebben, hoop voor je dat jullie die niet nodig hebben! Mijn puncties waren echt een hel, dus hoop zo ontzettend dat we geen nieuwe punctie nodig zijn, in ieder geval niet voor ons eerste kindje...
Hallo lieve dames! Spannend voor je Susan!! Duim mee voor jullie. En voor jullie cryo duim ik ook Jon!! Ik ben gister ongesteld geworden. Vandaag gebeld , vrijdag start gonal f 125 en week er op vrijdag 1e echo. Ik hou jullie op de hoogte!!!
Susan groot gelijk ik zet ook niet alles hier neer hoor! Nee een punctie is ook niet mijn hobby! Tess fijn dat je weer begonnen bent! Succes! Fijn dat jullie meedeinen voor een goede ontdooiing!
Nou meiden, hier is de hoop alweer weg. Had vanmorgen een inlegkruisje aardig vol met roze bloed en net zat er aan het einde van de inbrenghuls van de utro ook een heeeeel klein beetje roze bloed. Ondanks dat je tegen beter weten in toch altijd blijft hopen weet ik dat het weer mislukt is. Waarom nou en waarom steeds zo vroeg? Mn eisprong is 9 dagen geleden en de tp 5 dagen. Waarom mag het nou niet gewoon een keer lukken??? Weet echt niet hoe lang ik deze teleurstelling steeds nog volhoud...
Lieve Susan nee toch wat inzettend balen dat je bijna zeker weet dat het niet gelukt is. Een hele dikke knuffel! Sterkte Misschien kan je met het ziekenhuis nog een gesprek aanvragen en al je onzekerheden bespreken in dit traject misschien kunnen ze iets aanpassen in jullie traject. Snap je verdriet jullie wachten al zolang!!
Vreselijk voor je Susan! Hier al 5 dagen vol op hoofdpijn , geen migraine maar kan ook weinig. Wel 1e gonal gehad!
Bedankt meiden, zit er echt even helemaal doorheen! Ga morgen inderdaad het ziekenhuis bellen, er moet iets zijn waardoor ik steeds te vroeg bloedverlies heb! Geloof gewoon niet meer dat het toeval is, gebruik 3x per dag utro, dan zou het helemaal niet moeten kunnen om bloedverlies te hebben...
Susan goed dat je het ziekenhuis heb gebeld hopelijk heb je snel een gesprek voor al je vragen! Tess balen al die bijwerkingen van de decapeptyl dat rot spul! Wanneer mag je voor de eerste follikel meting? Hoop dat er veel eitjes groeien! Wij donderdag ook een tp gehad zit nu ook in de vreselijke wachtweken!
Pfff lastig hé die wachtweken!! Duim mee voor je. Susan, hoe gaat t nu met je? Hier gelukkig goed sinds 1e gonal vrijdag. Morgen de 4e alweer. Vrijdag 1e FM om 08.10!
@iedereen: heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan omdat ondanks alle kwaaltjes toch nog niet weer bloedverlies had gehad na vrijdag en..... hij was positief! Zat echt te shaken en half te huilen toen ik het tweede streepje zag, ben zo bang dat het weer misgaat... De test was wel heel duidelijk (er kwam vrijwel meteen een tweede streepje in beeld, eerst vaag en aan het einde van de wachttijd erg duidelijk) en ook de ovutest was vrijwel meteen knal positief. Heb vergeten de clear blue test te doen, maar dat kan vanavond of morgenochtend nog wel. Heb het ziekenhuis gebeld en daar werd er door de gyn niet echt enthousiast op gereageerd, maar snap het wel. Het is natuurlijk al 3 keer eerder mis gegaan, dus bij mij zegt een positieve test nog niet zoveel. Durf ook nog niet blij te zijn. Heb net bloed geprikt, kan vanmiddag vanaf 15.00 uur bellen voor de uitslag, worden 3 zenuwslopende uurtjes dus. Ben zo bang dat de uitslag toch weer twijfelachtig is zoals altijd en dat we dan toch weer geen hartje gaan zien op de eerste echo over een week of 2 a 3. Word echt gek van deze onzekerheid, laat deze embryo ajb blijven zitten! Had/heb dus wel allerlei kwaaltjes: ontstoken tandvlees, misselijk (komt waarschijnlijk ook van de utro), gevoelige borsten, steekjes/krampen in mn buik en rugpijn. Verging gisteravond bijna van de buik- en rugpijn, het voelde echt alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Heb al -tig foto's van de testen gemaakt, kan het nog steeds niet echt geloven en ben zo bang...
Wauw Susan, toch voorzichtig gefeliciteerd! Hoop van harte dat het blijft zitten. Sterkte met wachten. Hier gaat alles oke, voel denk ik wel iets.. soort druk maat verder niks, morgen 1e FM om 08.10 , super spannend en zenuwachtig voor. Hoop dat we wat zien.
Wow eindelijk weer Susan zal slopend voor je zijn meis! Het beste nieuws van vandaag deze moet blijven! Succes tess ook spannend!
@Tess: dankje Tess, maar als zelfs de gyn negatief is, hoe moet ik dan positief zijn??? Gelukkig straks de bloeduitslag, hoop dat die duidelijk is en dan natuurlijk het liefst heel hoog! Voor jou ook spannend, zal voor je duimen! @Jon: is zeker super slopend, ben bloed nerveus voor de bloeduitslag en daarna ook natuurlijk nog voor de eerste echo, hebben in de 3 zwangerschappen hiervoor nog nooit een kloppend hartje gezien... Worden erg lange weken wachten tot die tijd! Hoe gaat het met jou? @iedereen: nog ruim 30 minuten, dan kan ik bellen voor de bloeduitslag, ben echt bloednerveus! Ben zo bang dat het weer niet goed of twijfelachtig is... Nog een miskraam ga ik echt niet trekken! Gelukkig morgen een leuke dag voor de boeg, ga dan kleding shoppen met mijn moeder, oma en tante in Groningen voor hun voor onze bruiloft. Schijnt een hele happening te zijn in een enorme winkel met allemaal verschillende afdelingen en ze krijgen zelfs een shoppingassistent! Ook is er eerst een modeshow, heb er onwijs veel zin in! Mn moeder haalt me morgen op vanaf het station in Groningen, dan doe ik eerst de utro bollen (wel vroeg, maar moeten op tijd weg) en daarna gaan we weg (moeten al om 12.45u weg en wil een uurtje liggen). Ben erg benieuwd! Hopelijk kan ik er in ieder geval met een goed gevoel naar toe door een goede bloeduitslag. Ook al weet ik dat het niet alles zegt, zei de gyn ook...
Huh? Waar is mn net getypte verhaal gebleven???? Nou ja, dan maar opnieuw. Mn hcg was maar liefst 249, ben zo opgelucht! Ook heb ik net een CB test gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Hopelijk is dit een goed voorteken voor de echo van 31 maart. Was echt super zenuwachtig voor de uitslag, zat te shaken en met klotsende oksels toen ik belde haha. Dacht door hoe ze begon eerst dat het weer niet goed was, dacht dat ik dood ging! Gelukkig was het dus juist wel goed! Nou super spannende 2,5 week te gaan, hoop zo dat de tijd een beetje snel gaat! En natuurlijk dat we na 3 miskramen eindelijk eens een kloppend hartje gaan zien...
@Tess: dankje meis, hoop zo dat de echo ook goed is over 2,5 week... Denk niet dat ik nog een vierde miskraam trek!
Gelukkig Sudan een mooi hcg! Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan! Veel plezier morgen in Groningen klinkt zeker leuk! Hier alles goed ook afwachten indien geen ongi gespot wordt ga ik zondag testen! Fijne avond!
@Jon: dat hopen wij ook heel erg en morgen wordt zeker erg gezellig! En Bart vindt het ook niet erg, die heeft lekker een avondje voor zichzelf. Bij jou is het ook spannend zeg, hopelijk bij jou ook een positieve test zondag!