Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Spannend Jon!

Vanmorgen echo gehad
    Rechter eierstok: 1 van 13, 2 van 12, 2 kleiner dan 10.. Linker: 1 van 12 , 2 kleiner dan 10. Maandag 08.40 terug. Als die kleintjes mee gaan heb ik er 8. Dus hoop dat dat lukt!

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Mooi tess hoop ook dat ze mee gaan doen voor je! Ziet er igg al vrij goed uit! Succes

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: hoop heel erg voor je dat de kleintjes ook mee gaan doen, 8 is een mooi aantal!

@iedereen: vanmorgen weer een Kruidvat test gedaan en hij was donkerder dan donderdag. Helaas is het geen garantie op een kloppend hartje, maar het geeft wel iets meer vertrouwen dan wanneer de testen ook niet meewerken. Vind het wel super spannend en ben er natuurlijk de hele dag mee bezig. Heb vannacht gedroomd dat ik een miskraam had op de wc. :(

Heb het gister aan mn moeder, oma en tante verteld (ze waren natuurlijk erg blij, maar ook net als wij bang dat het toch weer fout gaat) en vandaag gaan we het aan mn schoonouders vertellen. Heb het ook al aan mijn beste vriendin en vriend verteld en verder wachten we tot na de goede echo (hopelijk gaat die er komen) of de 12 weken. Pffff, wat een emotionele achtbaan dit! Dacht dat de wachtweken zwaar waren, maar dit is nog veel zwaarder!

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Blijft ook spannend Susan zeker met wat je al hebt meegemaakt de afgelopen jaren! Toch vertrouwen proberen te krijgen in je lichaam anders worden het hele lange weken nog voor je! Wij duimen en deze keer moet het goed gaan!

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: is erg moeilijk om na alles nog vertrouwen te hebben in mn lijf, het heeft me al zo vaak in de steek gelaten... Dankje voor het duimen!

@iedereen: wat ook heel bijzonder is, is dat ik op 1 dag na op dezelfde dag ben uitgerekend als mijn moeder. Zij op 18 november en ik op de 20ste, hopelijk is het een goed teken! Had net even gelegen voor de urto en ben nog steeds behoorlijk van de wereld. Heb even geslapen (word er altijd moe van) en voel me echt een beetje raar. Werd wakker en moest eruit omdat ik zo weer moet eten, maar was er eigenlijk helemaal niet aan toe. Een heel raar (en nieuw) gevoel!

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Helaas was mijn test negatief! Wel ff flink balen nu. Straks ook weer helemaal overnieuw beginnen!

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Kan het niet zijn dat het nog te vroeg is geweest? Hopelijk kan je snel weer van start met een nieuwe poging en is het dan snel raak!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat balen zeg Jon! Knuffel!

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Dank jullie wel tess en Susan!

Succes morgen tess!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: heel veel succes morgen met de echo, laat je weten hoe het gegaan is? Zal voor je duimen!

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Thnx lieve dames. Ik update jullie daarna. Heb wel last van buik en vorige keer niet. Ben benieuwd. In ons zkh prikken ze ook bloed voor punctie en dat moet ook goed zijn.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: ik had een paar jaar geleden ook ineens last van mn buik (alsof ik ongesteld moest worden), bleek later groeiende eitjes/een groeiend eitje te zijn. :D Hopelijk is dat bij jou ook het geval! Waar prikken ze op dan? Doen ze bij ons nooit...

13. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bij ons op de waarde die bij de eitjes horen? T beeld van waarde moet dan kloppen, daarom braken ze de 1ste keer af maar had 11 grote eitjes pffff zo jammer van mn bloed. Was mooie score

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: wat ontzettend balen zeg van die ene keer, hopelijk gebeurt dat niet nog een keer en heb je nou een goede opbrengst met een goede bloedwaarde! Toch gek hè dat ieder ziekenhuis weer andere regels en richtlijnen heeft, snap dat nooit zo goed. Wat als ze die poging toen toch door hadden laten gaan, wat zou er dan gebeurt zijn?

15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hallo dames.. had vanmorgen echo , rechts 2 van ongeveer 18 , dan weer 1 van 17 en 2 van rond 14/15.

Links 1 van 18 en 2 kleintjes doen niks. Rechts ook nog wat kleintjes maar na hun overleg met fertiliteitsarts zelf zou ik 6 kandidaat eitjes hebben. Mag morgen weer terug om 8.30 en ze gokt vrijdag de punctie. Dan maar blij met 6 want teveel hormonen kan mn lichaam gezien de 1e keer ook niet aan.

Susan, toen zou ik die avond eigenlijk pregnyl moeten prikken maar moest direct stoppen. Als ik niet rustig aan ging doen belande ik in het ziekenhuis met die hoge waardes volgens hun, maar had ook echt heel erg pijn in mn buik maarja ik dacht dat dat hoorde. Ik had gevraagd hoe dat zat wat je waarde mag zijn en t was max 12.500 voor punctie en ik had 21.000 dus heeeel hoog. Maar ook 11 grote eitjes en meer dan 20 kleintjes.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: spannend meis, maar een mooie opbrengst toch? Hopelijk veel bevruchtingen! Hoor je dat op de dag van de punctie? Laat je het morgen weer weten? Veel succes en dan hopelijk inderdaad vrijdag de punctie!

Maar goed dan dat ze toen gestopt zijn, maar heb er echt nog nooit van gehoord. Bij mij zijn er dit keer 33 weggehaald (helaas maar 11 bevrucht geraakt) en de punctie was een hel, maar daarvoor had ik weinig last. Zo zie je maar weer, ieder ziekenhuis doet het anders.

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Voel me eigenlijk helemaal niet zwanger (meer) en heb ook ongi buikpijn en dezelfde pijn in mn borsten als wanneer ik ongesteld moet worden, word er echt onrustig van. Ben zo bang dat het weer misgaat, was het maar over 2 weken. Ga misschien morgen nog een zwangerschapstest doen, hopelijk is ie nog donkerder dan die van zaterdag. Voor een nieuwe cb is het denk ik nog te vroeg, doe die donderdag weer. Moet dan als het goed is 3+ weken aangeven. Pffff, wat een zenuwslopende periode dit! Blijf het moeilijk vinden om hoop te houden na alles dat we meegemaakt hebben, kan gewoon niet geloven dat het nu wel goed gaat. Had de eerste zwangerschap hetzelfde, toen voelde ik me ook ineens niet zwanger meer en toen ging het mis...

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Tess mooi aantal 6 is prima toch hopelijk allemaal bevrucht en mooie cryo's!

Susan lastig hoor probeer hoop houden/krijgen. Ik had ook niet de bekende zwangerschapskwaaltjes het hoeft echt niks te betekenen als hè niet misselijk bent. Sommige vrouwen voelen echt weinig. Ik hoorde daar ook bij! Kop op meid het moet deze keer goed gaan!

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: ik hoop het zo... Was donderdag en vrijdag wel misselijk en vanaf zaterdag niet meer. Alleen nog wat ongi-achtige buikpijn en af en toe licht gevoelige borsten (had ik juist ook als ongi werd). Trek nog een miskraam echt niet! Mooi dat het bij jou geen slecht teken was en dat je nu een zoontje hebt. Hoop dat gelukmakende gevoel ooit ook nog mee te maken...

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ik hoop het ook Susan! Ik gun iedereen zijn kindje(s)!

Deel Deze Pagina