Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    #1021 Susannelilian, Mar 18, 2014
    Last edited: Mar 18, 2014
    Hey meiden, wil even jullie mening. Gister aan het einde van de middag heeft onze werkster de badkamer schoongemaakt met een schonmaakmiddel met bleek (rook heel sterk) en toen ik dat rook ben ik alleen even naar boven gegaan om de ramen in de slaapkamer open te doen (hebben open gestaan totdat ik naar bed ging) en daarna ben ik weer naar beneden gegaan. Gisteravond tegen 21.30 uur heb ik mn dingetjes geraak om de badkamer en ben ik gaan slapen. Ik rook het nog wel toen ik naar bed ging, denken jullie dat dit kwaad kan voor de embryo? Maak me er toch wel zorgen over en wou dat ik de schoonmaakster gezegd had dat ik zwanger was, dan had ze vast wat anders gebruikt. Zou het mezelf nooit vergeven als ons kindje hier wat aan over gaat houden!

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik denk dat dat niet heel erg uitmaakt Susan, zolang je het niet elke keer doet.

Net de echo gehad. Die 6/7 eitjes die gister 18 waren was de grootste nu al 22mm!! Dat ene dagje helpt dus echt. Rechts zitten in totaal 12 eitjes waarvan 5 groot genoeg en links 3 eitjes waarvan 1 groot genoeg. Net bloedgeprikt. 13.15 uitslag of alles doorgaat. En dan als dat goed is vrijdag punctie, donderdag zat VU amsterdam dicht dus vandaar vrijdag. Dan vanavond minder dosis prikken dus 75 ipv 125.. en morgen pregnyl

3. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: wat goed zeg, hopelijk worden dit de toppertjes waar een kindje uit voort gaat komen! Heel veel succes met de pregnyl en natuurlijk ook alvast met de punctie!

Heb al tegen de schoonmaakster gezegd dat ze een eventuele volgende keer (ze komt nog maar af en toe) dat middel niet weer moet gebruiken en ze deed zelf al een ander voorstel, dus komt vast goed. Zal er dan maar op vertrouwen dat het voor zo even en eenmalig geen kwaad kan. Bedankt voor de geruststelling!

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Susan denk ook niet dat het kwaad kan je hebt de boel daarna goed gelucht toch! Anders zou je helemaal niks meer kunnen doen aan schoonmaken als je zwanger bent. Niet te druk maken! Vraag der even of ze volgende keer zowieso de boel ff goed doorlucht!

Tess fijn zeg hoop tuurlijk dat je bloed goed is! Dit doen ze bij ons ook nooit voor controle na hormonen spuiten!

Groetjes

5. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: jij ook bedankt voor de geruststelling. Heb inderdaad daarna de slaapkamerramen open gehad totdat ik rond 21.45u naar bed ging. Ze heeft al gezegd dat ze dat middel niet weer zal gebruiken en dat ze sowieso goed zal door luchten. Zal dus eenmalig zijn.

@iedereen: heb vanmorgen nog weer een zwangerschapstest gedaan en deze was volgens mij zo donker als mogelijk, de teststreep was (zo goed als) net zo donker als de controlestreep. Maar maak me nog steeds zorgen om alles, loslaten is na alles zo ontzettend moeilijk! Ga donderdag weer een CB test doen, die moet dan als het goed is 3+ weken aangeven (was afgelopen donderdag 2-3 weken), hoop zo dat dat in ieder geval zo is! Is nog geen garantie (had ik bij de eerste miskraam ook), maar het geeft toch wel een beetje meer vertrouwen. Pffff, wat duren 2 weken toch verschrikkelijk lang! :(

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

susanne wat super dat je zwanger bent!! (heb je een tijdje geleden af en toe gevolgd)

7. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ontzettend bedankt!

Jij zegt mij niks of hebben we elkaar ook nog nooit gesproken? Wat vreselijk dat jij een miskraam hebt, heel veel sterkte! En als je erover wilt praten dan zeg je het maar, weet hoe je je nu voelt, heb er ook 3 gehad en hoop met heel mn hart dat dit niet nummer 4 gaat worden!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Het bloed was goed!!!! Laatste keer spuiten vanavond ,morgen precies 21.00 u de pregnyl ,vrijdag 08.30 aanwezig zijn voor morfine en 09.00u punctie

9. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: wat goed, gefeliciteerd! Heel veel succes met alles!

10. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Fijn tess op naar mooie Emmy's ! Succes met de pregnyl

11. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Hey meiden, hoe gaat het met jullie?

Ik heb vanmorgen weer 2 testen gedaan en de KV was mooi donker en de CB gaf 3+ weken aan. Weet uit ervaring dat het absoluut geen garantie is (had het de eerste zwangerschap, nu 3 jaar geleden, ook), maar hopelijk zit het nu wel goed! Ben erg moe en heb veel last van mn buik (steekjes/krampjes), hoop echt dat het nu wel een goed teken is. Duimen jullie voor me? We wachten al zo lang en doe en laat er zoveel voor...

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ik duim voor je! Hoop t ook zo voor je..

Ik ben echt op van de zenuwen voor punctie morgen, weet je wat ik zo pijnlijk vond? Niet dat aanprikken maar dat gedruk tegen je eierstok, hield dat slecht vol zelfs met morfine. Hoop dat morgen snel voorbij is.

13. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: dankje meis en jij heel veel sterkte met de punctie morgen! Laat je weten hoe het gegaan is? Hoe laat moet je? De afgelopen 2 keer was bij mij de punctie echt een regelrechte hel, had ondanks de medicatie zoveel pijn dat ik ze smeekte om te stoppen en bijna onderuit ging. Maar was ook niet gek met 23 en 33 eitjes die weggezogen moesten worden, zijn er gewoon heel erg veel en duurt dan ook erg lang. Hopelijk is de laatste keer niet voor niks geweest en kunnen we de andere 8 cryo's voor een volgende kindje bewaren. Maar eerst maar eens heel hard duimen voor dit kindje, zou al een mega wonder zijn als dit goed komt!

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Tess heel veel succes morgen hou je taai!
    Een punctie is ook niet mijn favoriet maar hoort er helaas bij! Sterkte

Susan bij mij was moeheid een heel goed teken! Dan is je lichaam op alle fronten bezig met de zwangerschap is ook een normaal iets. Bij mijn afgelopen zwangerschap ben ik niet moe geweest dit ging ook fout dus vertrouwen hebben en houden!

15. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: helaas is dat nog steeds geen garantie en nu valt het moe zijn ook wel weer mee... En het is ook niet zo dat het misgaat als je niet moe bent. Het is heel zwaar, maar kan alleen maar afwachten en hopen... Maar heel lief dat je me probeert moed in te praten!

16. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dank jullie dames!

Morgen 08.30 eerst morfine in m'n bil ;) en 09.00 u de punctie.

17. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: wel fijn dat je de punctie zo vroeg hebt! Dan ben je er snel van af en heb je de hele dag om bij te komen. Nogmaals heel veel succes!

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    #1038 Susannelilian, Mar 21, 2014
    Last edited: Mar 21, 2014
    @Tess: hoe is de punctie gegaan en wat is de opbrengst? Denk aan je!

Ik ga trouwens voorlopig stoppen met testen, word er alleen maar onzeker en onrustig van. De KV test van vanmorgen was weer wat lichter dan de vorige keren (behalve de laatste, die was wat raar en deze was wel duidelijker en beter). Had vanmorgen ook ineens enorme ongikrampen en lage rugpijn, nu weer vooral misselijk. Ik ga alleen donderdag nog een CB test doen, in de hoop dat die nog steeds 3+ weken aangeeft.

Deze 2,5 week (nu nog 1,5 week) zijn echt 1000 keer zwaarder dan de wachtweken na de eisprong, alles is zo onzeker en ik word onzeker van de dingen die ik wel voel EN van de dingen die ik niet voel, pfffffff!

Gelukkig zondag een leuke dag voor de boeg, ga dan met mn moeder, tante en schoonmoeder naar de Jersey Boys en de week daarna ga ik vrijdag met mn moeder en schoonmoeder mn trouwjurk weer passen (ga dan wel zeggen dat ik zwanger ben, moet wel, anders past mn jurk straks niet meer, hoop ik dan tenminste) en zaterdag ga ik met mn moeder op sieradenjacht. Hoop heel erg dat Siebel dan weer open is, vond dat zo'n mooie en goede juwelier! Dan nog "maar" 2 dagen wachten en dan is het eindelijk zover! Zie er wel onwijs tegenop, ben zo bang dat we weer geen hartje gaan zien... Het lukt me gewoon niet om erin te geloven na 3 miskramen, ook al weet ik dat het nu anders kan zijn. Mn vriend heeft er wel alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, hij zong vanmorgen nog 'everything's gonna be allright' en 'have a little faith in me', moest er erg om lachen. Hoop zo dat hij gelijk heeft...

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Opbrengt ga ik nog horen vriend is in Amsterdam.

Is zoo meegevallen vergeleken met vorige keer. Wel pijn maar was te doen. Morfine werkt al uit geloof ik..

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: je bedoeld toch niet dat je alleen naar de punctie bent geweest? Fijn dat het zo meegevallen is! Bedoel je met dat de morfine al uit begint te werken dat je meer napijn hebt? Wanneer hoor je de opbrengst? Heel veel succes, zal voor je duimen!

Share This Page