Ach nee toch Susan wat ontzettend balen zeg van het bloedverlies zet het ook door? Snap dat je enorm bang bent toch hoop ik dat het niks is en dat je zwanger blijft! Ik kan ook meiden met wat bloedverlies due wel zwanger bleven maar kan me je angst ook goed voorstellen! Sterkte Tess fijn klinkt goed! Hoop dat die andere ingevroren kunnen worden
Nog geen nieuw bloedverlies gehad, maar wel steeds een zeurende buik en zo begint het altijd. Net als ik weer wat hoop ga krijgen, krijg ik nieuw bloedverlies...
@iedereen: als mn hcg 12 dagen geleden 249 was, dan moet het nu toch rond de 15936 zitten? Zou dan 6 keer verdubbeld moeten zijn... Maar lees bij andere zwangere vrouwen heel andere waarden, rond de 2000. Of geldt dat verdubbelen niet tot een week of 6?
Oh ik zie nu dat jij op dezelfde dag een posi test had als ik! Dit was mijn hcg schema. Elke keer op de dinsdag geprikt: 76-236-488-70. Misschien heb je er wat aan.. Maar bij mij is het dus niet goed he, dat dat duidelijk is. Vanaf het begin af aan al te laag zeggen ze. Hou vol! En denk aan je bruiloft! Wanneer?? Me Love bruiloften!!
Ik had 12 dagen geleden een hcg van 249, was op 15 dpo/11 dagen na de tp. Zou dan nu toch 6 keer verdubbeld moeten zijn en dus 15936? Die 249 was toen goed zeiden ze, maar is maar iets hoger dan de jouwe was... Of heb jij later voor het eerst geprikt? Was even in de war, jouw eerste keer prikken was natuurlijk wel een stuk lager dan mijn eerste keer, maar is dan wel afhankelijk van dag hoeveel jij begonnen bent met prikken. Zie net dat we niet op dezelfde dag positief getest hebben, bij mij is dan pas 12 dagen geleden en bij jou alweer 23 dagen geleden. 2 maart begon mijn cryo cyclus... Zet de datum van de bruiloft liever niet hier neer ivm onze privacy, is toch een openbaar forum. Ik houd ook van bruiloften en zeker mn eigen hihi. Hopelijk wordt het helemaal fantastisch, alleen zwanger trouwen zal wel te mooi zijn om waar te zijn...
Ja je hebt ook gelijk. Maakt eigenlijk niet uit wanneer het is. Lekker ge niet en van de voorbereidingen en denken aan het romantische ipv de kinderwens.. maar mooi wat is dat stom gezegd van mij want tuurlijk gaat dat amper, dat snap ik ook. Hoop gewoon dat je een Mega bruiloft hebt waar je in zure tijden nog op kan teren. Eerste keer was 3 maart (ma) de rest een week later op dinsdag. De 70 is van vandaag.
Ga zeker genieten, alleen als ik niet zwanger ben dan zal het wel heel confronterend dat we een hoogzwangere op onze bruiloft hebben (maanden zwanger)... Daarna lekker op huwelijksreis, hopelijk kan ik het dan allemaal een beetje van me afzetten. We hebben trouwens niet op dezelfde dag positief getest hè, mijn eerste positieve test was 13 maart (toen had ik een hcg van 249, was 15 dpo en 11 dagen na de tp), 2 maart begon mijn cryo cyclus. Vandaag had ik nog 3+ weken op de cb test, dus zo laag kan mijn hcg in ieder geval niet zijn. Maar had ik met de eerste miskraam ook, ondanks dat het hcg toen steeds aan de lage kant was. Denk dat we toch echt de echo moeten afwachten, alhoewel ik eigenlijk al wel weet dat het over is...
Geen idee wat betreft de waardes bij mij is er nooit bloed geprikt in de eerste weken dus kan je er niks over vertellen! Hoe gaat het Susan nog bloedverlies gehad? Hoop het niet voor je !!!
Zit helemaal te trillen, werd net gebeld door het ziekenhuis en mn hcg is 17117! Ik ben dus nog steeds zwanger! Dat is natuurlijk geen garantie op een kloppend hartje, maar we zijn dichterbij dan ooit! De eerste zwangerschap was het hcg steeds aan de lage kant en de laatste 2 kwam het niet eens tot een bloedtest. Duimen jullie heel hard voor me??? Vrijdag de echo en hopelijk krijgen we dan na 5 jaar eindelijk een kloppend hartje te zien! Probeer nu te genieten van dit ontzettend goede nieuws, maar merk aan mezelf dat ik het nog steeds niet durf te geloven, na zoveel jaren en 3 miskramen is het zo onwerkelijk!
Wow dat zijn een hoop cijfertjes achter elkaar.... super! En ja die datum had ik een beetje verkeerd gelezen...
@Jon&Tess: bedankt meiden, hoop zo dat het nu na 5 jaar eindelijk een keer goed komt! Kan mezelf wel opvreten tot vrijdag, hopelijk willen de dagen een beetje voorbij gaan...
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Hier weer iets waar ik me zorgen over maak. Mn oudste oppaskindje duwde ineens zonder aanleiding met 2 handen vol in mn buik. Schrok me kapot en ben er best boos op dr geworden. Wat denkjen jullie? Kan dit het hartje laten stoppen en/of een miskraam veroorzaken? Ben nu nog nerveuzer voor morgen en als het niet goed is dan zal ik me denk ik altijd boven afvragen of dat daardoor komt... Sorry als jullie vinden dat ik overdrijf, maar heb al zoveel meegemaakt op dit gebied dat ik nu super onzeker ben...
Nou ik denk dat dat niks uitmaakt. T zit warm en veilig binnen, anders zou je niks meer kunnen doen. Snap je onzekerheid wel hoor. Komt vast goed.
Dankje meis, hoop het zo... Heb wel het gevoel dat mn borsten minder gevoelig zijn dan gister, maar let nu ook overal extra op natuurlijk. Pffffff, wat is dit zenuwslopend!
Ben best onzeker, heb nu ook het gevoel dat mn buik niet meer zo gevoelig is en minder in de weg zit dan tot nu toe. Pffff, zal blij zijn als het morgen is! Tenminste als het goed is dan...
Denk ook niet hoor Susan. Kleine zit achter je schaambeen! Er is ook een verloskundige op het forum daar kan je dit soort vragen misschien beter aan stellen. Succes morgen
Maak me geen zorgen meer over die handen in mn buik, maar wel over de kwaaltjes die komen en gaan, hoop zo dat het morgen goed is. Ga echt kapot als het weer niet goed is! Ben daar zo bang voor...