Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wat een heerlijk weer hier genieten we er ook volop van!

Waarschijnlijk rond 20 april weer verder met de nieuwe poging! Ik die icsi met het korte protocol dus nog maar 3 weekjes! We hebben alles in huis dus de koelkast ligt weer vol!

Susan wat voor medicatie gebruikte jij tijdens een poging?

Fijne zondag nog!!!!

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: wat fijn dat je het korte protocol doet, scheelt toch weer. Heel veel succes!

Ik heb geen medicatie gebruikt verder, alleen utrogestan na de eisprong.

Jij ook een fijne zondag!

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ik bedoel tijdens de verse poging 😉

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik doe het in principe altijd in een natuurlijke cyclus, gebruik alleen utro.

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Haha Susan ik bedoel bij een hele nieuwe poging (dus geen cryo in natuurlijke cyclus) met spuiten, pregnyl en een punctie? Ik gebruik dan decapeptyl, menopur of puregon.

Was echt genieten vandaag met het weer!!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dan gebruik ik alleen gonal-f en soms pregnyl, maar meestal doen we het zonder pregnyl.

Hier viel het weer helaas nogal tegen, maar morgen wordt het beter. En echt bakken doe ik (nu) sowieso niet, dus vond het niet zo erg.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, hoe gaat ie met jullie?

Hier goed, maar heb wel gedroomd dat ik een miskraam had en had het net tijdens fysio ontzettend warm bij de massage, maak me daar dan toch weer zorgen over (dat warm hebben)... Is zo zenuwslopend dit! Zal blij zijn als het vrijdag is en we weer een echo hebben, hoop zo dat het hartje dan nog steeds klopt.

Nog 6 weken en dan houdt het gezin waar ik op de woensdag werk op, maar vind het helemaal niet erg. Die moeder was echt heel irritant, doet/deed overal moeilijk over en werkt(e) me op alle mogelijke manieren tegen. Was echt niet vol te houden en levert behoorlijk veel stress op. Mag ook over 4 weken stoppen, maar kan het geld van die laatste 2 weken wel goed gebruiken, dus denk dat ik er nog wel 6 weken heen ga. Gelukkig is het maar 1 dag per week. ;)

Wil in principe wel weer een nieuw gezin, maar heeft nu niet zoveel zin meer. Is dan toch maar voor een maand of 4 omdat we tussendoor ook nog gaan trouwen en 12 dagen op huwelijksreis gaan en het werken met kinderen lichamelijk niet vol te houden is tot 8 maanden zwangerschap. Zou denk ik tot 6 maanden door willen werken en ben nu al bijna 7 weken zwanger. Maar aan de andere kant is al die maanden thuis zitten ook niet ideaal. Nou ja, ik zie het wel. Heb donderdag in ieder geval nog een gesprek met iemand van een gastouderbureau, wie weet heeft zij nog een leuk gezin voor me voor 1 of 2 dagen in de week. Nu hoef ik nog niks te zeggen toch? Hoeft toch pas vanaf 12 weken? Vind het wel lastig hoor, maar in ieder geval tot de 12 weken blijft het spannend. Heb geen zin om het te vertellen en dan weer te moeten zeggen dat het toch mis gegaan is. Lastig!

Iedereen een fijne dag!

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Joehoe???? Waar is iedereen??? Wat is het hier stil...

Mijn baan stopt waarschijnlijk al eerder dan half mei, de moeder wil geen mm meewerken en mag niet rustig aan doen. Als ik niet gewoon alles wil doen, dan houdt het eerder op zei ze. Nou dan houdt het maar eerder op (zijn mijn vriend en psychologe ook met me eens), kies echt voor mezelf en ons kindje nu. Een nieuw gezin zoeken heeft nu weinig zin, omdat het dan toch nog maar om een paar maanden gaat. Denk dat ik volgende week eens langs een uitzendbureau ga om te vragen of zij nog iets tijdelijks voor me hebben, zodat ik in ieder geval niet fulltime thuis zit en ook nog wat geld verdien. Moet dat natuurlijk wel iets zijn dat lichamelijk niet zwaar is en voor maximaal 2 dagen per week. Ben echt heel erg moe en vanmorgen ook weer erg misselijk, dus meer dagen is nu echt geen goed idee. Het kindje is belangrijker dan wat dan ook en staat zonder twijfel op nr 1! En financieel komen we er echt wel uit, hebben ook altijd mijn moeder en schoonouders nog.

Hoop zo dat het allemaal goed gaat komen, verheug me zelfs op de slapeloze nachten! ;)

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Zeker aan jezelf denken Susan, je hebt groot gelijk.. Dit is jullie geluk nu jullie wonder.

Ik heb gister avond getest en vanmiddag
    5 min na de test foto genomen en zit nu 8 dagen na tp en 13 na pregnyl. Pregnyl zou minder moeten worden maar weet ook dat niks zeker is nu.. Maandag weet ik meer na mn bloed test

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: oh wat spannend meis, maar ziet er heel goed uit! Toch een voorzichtig gefeliciteerd! ;) Denk dat de bloedtest ook aan gaat geven dat je zwanger bent, als de testen positief waren van de pregnyl dan had deze juist lichter moeten worden i.p.v. donkerder. Heel veel sterkte met wachten tot maandag! Gebruik jij ook utrogestan?

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ja die gebruik ik!

En slik al tijden foliumzuur maar verder heb ik nergens aan gedacht , ja rook toch niet en drinken ook niet , eerder wel heel soms maar nu niet meer sinds het traject, verder gewoon m'n favo cola maar dat is 1 glaasje per dag , koffie drink ik ook niet alleen met meer melk dus latte macciato....

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: mooi zo, dan komt het vast goed! Je hoeft verder ook nergens aan te denken, tot aan de zwangerschap mag je gewoon alles behalve teveel alcohol en drugs.

Ik gebruik al jaren zwanger worden vitamines (nu zwanger zijn) en visolie en gebruikte ook nog een tijdje tarwekiemolie en nog iets waarvan ik de naam niet weer weet, maar hier ben ik al een hele tijd geleden mee gestopt. Ik drink vanwege mijn dieet sowieso nooit meer (wat ik mag lust ik niet) en roken heb ik nog nooit gedaan, net als koffie drinken.

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Joehoe hier ben ik 😉

Lastige situatie ben het met je eens dat jullie kindje op de eerste plek komt maar maanden thuis zitten lijkt me ook niet alles! Ben jij gastouder thuis op bij de gezinnen thuis? Wie weet heeft het uitzendbureau een tijdelijk baantje iets van in de catering ofzo?
    Igg fijn dat je schoonouders en moeder financiëel mee kunnen helpen.

Tess waha het ziet er goed uit! Spannend hoor je bent wel een vroege tester! Voel je je ook anders?

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: daarom wil ik ook op zoek gaan naar iets tijdelijks, al die maanden thuis zitten lijkt mij ook niet ideaal. Maar dit gezin gaat echt niet meer, de moeder werkt me op alle mogelijke manieren tegen en komt me nergens in tegemoet, ik mag niet eens rustig aan doen als ik me niet goed voel.

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Is ook niet fijn nee! Hopelijk vind je snel iets anders!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jon: dat hoop ik ook, maar het kindje is belangrijker dan wat dan ook, dus die zal altijd op nummer 1 staan!

17. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Jon ik had jou al ff gesproken maar Susan nog niet..

Ik heb gister erge kramp en bruin verlies gehad en net weer, voelde het gewoon lopen.. Ben bang dat t al vroeg fout is, gister de cb gedaan en zei zwanger 1-2 maar ja dat ik zwanger ben geloof ik nu alleen dat t goed komt niet.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Tess: snap heel goed dat je je zorgen maakt, maar bruin bloedverlies hoeft niks te zeggen (ik had zelfs 2 keer een klein beetje rood bloedverlies en 1 keer een inlegkruisje vol bruin bloed). Heb je het ziekenhuis al gebeld? Kan je vragen of je vandaag nog bloed mag prikken, je hcg zegt al heel veel. Op hoeveel dagen na de tp zit je nu? Normaal zou je maandag bloed moeten prikken? Heel veel sterkte met afwachten, hopelijk zit het toch goed!

@all: vanmiddag heb ik weer een echo, ben zo zenuwachtig weer! Is ook pas om 15.00 uur, moet ik nog bijna de hele dag in spanning zitten...

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nee doen ze niet toen ook al eens gevraagd.. ze zeggen natuurlijk gewoon test niet eerder..

Dit is de test van vandaag bovenste. Hij word wel donker

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Succes met je echo!

Deel Deze Pagina