Tess wat een mooie test! Snap je onzekerheid nu is het vertrouwen op je lichaam hoop heel erg dat het goed zit! Voor jou hoop ik dat ook Susan succes!
Maar ik ga er van uit dat t nog wel mis is en t door komt. Beter vast voorbereid zijn.. dan valt t altijd mee
@Tess: is zelfbescherming, snap ik heel goed. Doe ik zelf ook nog steeds... Hoop zo dat het nog steeds goed is, ben zo bang dat het hartje niet meer klopt. Wanneer heb je de eerste test gedaan? Als de test een week later 2-3 weken aangeeft dan is het hcg in ieder geval goed gestegen, hopelijk is het dan ook hoog genoeg!
Gister de digitale. Maar vertrouw op het bloed, geeft tenminste echte uitslag. Maandag 13.15 weet ik het
De echo was weer goed! Hebben nu ook een filmpje gemaakt, zo leuk! Hebben het hartje ook even mogen horen, wat een waanzinnig mooi geluid! Ben echt super opgelucht, was toch weer erg zenuwachtig! Hoe gaat het met jou Tess, nog bloedverlies gehad?
@Jon: nee, blijf voorlopig nog bij de gyn. Zal de volgende keer vragen hoe dat gaat. @Tess: balen zeg! Maar zolang het niet rood is moet je proberen hoop te houden, kan innestelingsbloed of iets anders zijn. Nog krampen gehad? Blijf voor je duimen, hopelijk krijg je maandag duidelijkheid!
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? @Tess: nog bloedverlies en/of krampen gehad? Hopelijk niet! Maandag komt langzaam dichterbij, hopelijk krijg je dan toch een goede uitslag! Hier goed, heb alleen wel behoorlijk last van misselijkheid en moe zijn en heb het er natuurlijk allemaal voor over, maar leuk/fijn is anders. Maar ja, het hoort er natuurlijk allemaal bij. Krijg ook de meeste broeken al niet meer dicht, heb al gereageerd op wat advertenties op marktplaats met positiekleding haha. Gelukkig is mijn vriend (aanstaande man) heel erg lief voor me en hij verheugd zich net zo op dit kindje als ik. Hij heeft het kindje zelfs al een naam gegeven en praat er ook al tegen haha, echt zo lief! Zo leer je een heel andere kant van je vriend kennen hihi. We zijn er zo aan toe, dit moet gewoon goed komen! Hebben vandaag ook al een babypakket opgehaald bij de Babydump, kregen vandaag met de post een boekje van hun met een bonnetje erbij voor een gratis babypakket en is echt een hartstikke leuk pakket! En er zaten ook babysokjes bij het boekje, maar die had ik ook al eerder gehad. Heb sowieso al best veel gekocht in het verleden, vooral knuffeltjes en knuffeldoekjes etc, kon het toch niet laten als ik wat moois/leuks zag liggen. Heb vorig jaar met Koninginnedag ook heel veel knuffels gekocht, heb echt een knuffel verslaving haha. Zogenaamd voor de toekomstige baby. Nou ja, we hopen gewoon met heel ons hart dat het dit keer wel goed komt en dat we straks eindelijk het gezin kunnen zijn waar we al 5 jaar op wachten en zo naar uitkijken, wordt tijd! Ps als jullie het trouwens vervelend vinden dat ik er best veel over praat in dit topic dan moeten jullie het zeggen hoor, dan open ik gewoon een topic in bij het 'zwanger zijn' gedeelte van het forum. Maar voelt hier gewoon vertrouwd en leef ook erg met jullie mee! Liefs Susanne
Echt rood verlies maar test knalde wel... duidelijker dan alle keren. Maar rood is niet goed. Lekker blijven kletsen Susan
@Tess: zolang de test knalt hoeft rood niet te betekenen dat het fout zit. Ik had ook 2 keer wat rood bloedverlies. Zolang de test positief blijft, blijf ik voor je duimen! Had je veel rood bloedverlies? Heel veel sterkte met wachten tot maandag, dan krijg je vast duidelijkheid. Onwijs lief van je dat ik hier toch mag blijven kletsen!
Nog geen klodders maar wel steeds wat maar heb t idee sat klodders wel komen nog.. maandag hcg prikken maar wil dan dat ze vrijdag bijvoorbeeld ook weer prikken.. als ze dat al doen. Je hoort hier gewoon Susan! Vind t leuk je verhalen te lezen.. Lief is je vriend voor je! Fijn!
@Tess: bah meis, hoop zo dat het toch niks is! Fijn dat je morgen meer duidelijkheid krijgt en inderdaad aandringen op vrijdag nog een keer prikken! Dan weet je in ieder geval of het hcg zakt of stijgt en als het stijgt, of het goed genoeg stijgt. Blijf voor je duimen! Lief dat je zegt dat ik er gewoon bij hoor, doet me echt goed om te horen! Zal dan blijven schrijven, maar als je het op een ander moment toch te moeilijk vindt dan moet je dat gewoon zeggen hoor! Geldt ook voor de andere meiden hoor, snap best dat je niet altijd positieve verhalen wilt horen als het bij jou maar niet lukt. Inderdaad heel fijn dat mijn vriend zo lief voor me is, heb echt veel aan hem! Ondanks dat het vanaf 1 mei financieel allemaal wat moeilijker wordt, is hij toch al allemaal dingen aan het bedenken voor de (hopelijk) toekomstige baby en ik heb mijn grote aquarium te koop gezet om geld te verdienen en ruimte te besparen. Een aantal vissen gaat me wel echt aan het hart, maar een kleiner aquarium is gewoon geen optie voor deze vissen... Hopelijk gaan jullie dat allemaal ook snel meemaken!
Susan fijn dat je vriend zo lief voor je is hoort er ook bij als je zwanger bent! Leuk van de knuffels mijn zoontje is er ook helemaal gek van! Grappig dat je nu bepaalde broeken al niet meer dicht krijgt dit had ik ook idd je darmen moeten een nieuwe plek krijgen. Tess wat spannend zeg en wat een onzekerheid! Hopelijk is het morgen duidelijk! Dit is ook niks sterkte !