Icsi en maar 2 eitjes

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Fijn Susan dat alles goed is!
    Ga je nu naar de verloskundige?

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: dankje! Ga eerst naar de afdeling prenatale diagnostiek voor een combinatietest en dan blijf ik daar totdat zij vinden dat het tijd is om naar een verloskundige te gaan. Die test wordt meestal gedaan tussen de 9 en 10 weken, dus hopelijk kan dat al snel. Krijg daar dan in ieder geval echo's. Mocht het niet binnen 3 weken kunnen dan kan ik nog 1 keer een echo krijgen op de IVF afdeling, maar in principe kom ik daar nou niet meer terug. Het wordt nu steeds echter, het blijft zo'n enorm wonder en zal het nooit voor lief nemen!

3. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Hey meiden, wat is het hier stil! Jullie leuke eerste paasdag gehad? Wij wel, zijn naar mijn schoonouders geweest en hebben gebbqt, heerlijk! Hebben ook aan mijn tweede zwager verteld dat ik zwanger ben, hij reageerde echt hartstikke leuk! :D En voor vandaag nog plannen? Wij niet echt, gaan alleen wat zooi op marktplaats zetten en wat opruimen en misschien nog even met de naderende bruiloft bezig. Als alles met het kindje goed komt, dan wordt 2014 echt ons jaar! :D

Donderdag hebben we de eerste afspraak bij prenatale diagnostiek, krijgen dan een echo en een nekplooimeting. Toch weer erg spannend! Hoop zo dat alles (nog steeds) goed is, blijf het moeilijk vinden om daar vertrouwen in te houden/krijgen. Hebben zoveel meegemaakt, vind het zo onwerkelijk en ongelooflijk dat het nu wel goed lijkt te gaan. Hopelijk krijg ik na de 12 weken wat meer vertrouwen.

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Hou Susan

Weer spannend die combinatie test die had ik 3 jaar terug ook laten doen toen daaruit alles goed bleek was ik wel wat rustiger en zeker na dd 12 weken hopelijk heb jij dat ook! Is ook niet niks zo'n lang traject wat jullie hebben meegemaakt het heeft tijd nodig om veel vertrouwen te krijgen!

Hier weinig aan de hand we zijn druk bezig in huis. Ben ook weer gestart voor de volgende poging mag volgende week voor de eerste echo ben benieuwd ook weer spannend!

Fijne paasmaandag nog!

5. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: hopelijk krijgen wij ook een goede uitslag en kan ik daarna ook wat meer vertrouwen hebben in een goede afloop, zeker als we na de 12 weken zitten. Ben blij dat je het begrijpt, het is gewoon erg moeilijk om vertrouwen te hebben in een lichaam dat me al zo vaak in de steek gelaten heeft.

Wat zijn jullie allemaal aan het doen in huis? Wij gaan vanwege het kindje ook de slaapkamer en hal op laten knappen later dit jaar. Erg veel zin in! Spannend dat jij weer begonnen bent met een nieuwe poging, hopelijk een goede echo volgende week. Heel veel succes!

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Hoi Susan hoe is de echo en combinatietest gegaan? Mag je nu opzoek naar een verloskundige?
    In welk ziekenhuis loop je eigenlijk?

Hier alles redelijk heb wel wat last van de hormonen. Nog 3 dagen en dan weet ik hoeveel eitjes er meedoen!

We zijn thuis bezig met opknappen we hopen het dit jaar te kunnen verkopen!

7. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: zie mijn onderschrift. ;) Ik zit in het diaconessen ziekenhuis in Voorburg en blijf voorlopig nog bij de afdeling prenatale diagnostiek, geen idee of en wanneer ik over ga naar een verloskundige.

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Oké haha vond het ook wel vroeg voor de combinatietest bij mij was het toen rond de 12 weken en 10 dagen eerder bloed prikken!
    Prenatale diagnostiek ben ik niet mee bekend eigenlijk.
    Je krijgt wel veel echo's zeg!! Mooi

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Ben benieuwd naar je eitjes Jon!!!

Nog ff dus Susan.. maar al 10 wkn, gaat snel ineens!

Fijn weekend !!

10. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: heb inderdaad gisteren al wel bloed geprikt en dan dus 6 mei de nekplooimeting. Vind het ook fijn inderdaad om regelmatig echo's te krijgen, blijf toch best onzeker door onze geschiedenis. Na zo'n traject en 3 miskramen sta je er gewoon niet meer onbezorgd in... Hoop bij jou op veel eitjes, hebben ze al enig idee? Succes!

@Tess: voor mij voelt 10 weken echt nog kort hoor, moet nog heel lang. ;) Zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn, dan is de kans dat het alsnog misgaat wel heel klein geworden. En de nekplooimeting wordt toch ook wel erg spannend, hopen op een goede uitslag! Hoe gaat het verder met jou?

11. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Dat is waar.

Gaat wel goed verder.. t weekend weg naar m'n oude dorp, kermis en feesttent, dusss dat word wat drinken!!! Nu mag t weer ff.. en ga ik doen ook ;) Fijn weekend

12. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Tess: klinkt als een gezellig weekend dat jij voor de boeg hebt en drink smakelijk, geniet er maar van! ;) Ik drink al helemaal niks meer sinds we in dit ziekenhuis lopen. Weet niet of het geholpen heeft, maar voelde me niet goed bij drinken en deed het sowieso al bijna nooit, dus mis het ook niet echt. Soms wel hoor, af en toe een drankje in het weekend was toch wel erg lekker. Maar ja, het was/is voor het goede doel!

Wat gaan de anderen doen met Koningsdag? Ik ga morgen in ieder geval naar de rommelmarkt, vind ik altijd zo leuk/gezellig en nu kan ik ook kijken voor babyspulletjes. :D Verder weet ik het nog niet, moet zeker in de ochtend nog wel rustig aan doen, werd net bij de apotheek ook ineens weer heel misselijk. Gelukkig gaat het nou weer een stukje beter.

Aan het einde van de middag (vandaag) ga ik nog afscheid nemen van mijn oude oppaskindjes. Heb er alleen niet heel veel zin in, want de moeder deed echt heel onaardig toen ik daar nog werkte en deed overal moeilijk over. Ook zette ze de kinderen tegen me op. Hopelijk wordt het vanmiddag wel gezellig, maar blijf toch niet zo lang omdat ik toch weer om 18.30 uur moet eten en kan pas om 16.30 uur komen. Laat wel weten hoe het was!

13. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Fijn weekeinde nog geen idee ligt aan het weer waar ik heen ga!

Tess veel plezier in je oude dorp idd lekker genieten van je drankje! Ga het deze poging ook anders doen ga gewoon indien nog voor de punctie een wijntje nemen! Heb mezelf al zoveel ontnomen het afgelopen anderhalf jaar!

Nog geen idee Susan hoeveel eitjes. 3 jaar terug reageerde ik wel goed op de puregon igg beter dan op menopur. Hoop op tussen de 5 en de 10 te zitten zou mooi zijn!
    Succes vanmiddag niet leuk als de moeder zo vervelend deed. Al wat anders gevonden?

14. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: 5 tot 10 zou inderdaad mooi zijn, ga voor je duimen! Een nieuw gezin zoeken heeft nu geen zin nu ik zwanger ben en ook nog 3 weken weg ben vanwege onze bruiloft en de huwelijksreis. Geen gezin neemt me nu aan en logisch natuurlijk. Doe nu gewoon lekker waar ik zin in heb en neem rust als ik daar behoefte aan heb. Ga nu uitkijken naar de bruiloft, de huwelijksreis en natuurlijk het kindje! Gaan na de huwelijksreis de komst van het kindje voorbereiden in de zin van het huis verbouwen, flink opruimen en de eerste dingen aanschaffen. Heb daar echt onwijs veel zin in!

15. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @iedereen: hoe gaat het met jullie? Jammer dat het hier zo stil is!

@Jon: hoeveel eitjes zijn het geworden???

Vinden jullie het trouwens wel goed dat ik hier nog mee klets nu ik zwanger ben? Zou het heel goed begrijpen als jullie het te moeilijk vinden... Zeg het maar eerlijk!

16. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Hoi Susan

Maandag waren het 5 eitjes was wat teleurgesteld maar vrijdag waren het er al 8 geworden. Moest tot gisteren doorspuiten en heb dan dinsdag de punctie!

Gaat het goed met jou? Vind het prima hoor jij schreef hier al eerder mee en ons doel is om allemaal zwanger te mogen worden!
    Nog leuke spullen gescoord op de rommelmarkt?

Groetjes

17. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: klinkt alsof dat een goede opbrengst gaat worden, 10 moet zeker tot de mogelijkheden behoren! Heb je dan ook echt zoveel kansen of is het net als bij IVF afhankelijk van hoeveel er goed ontdooien? Alvast heel veel succes met de punctie, hopelijk wordt dinsdag voor ons allebei een mooie/goede dag!

Voor zover we weten gaat het nog steeds goed, maar blijf het ontzettend spannend vinden, hoop zo dat het zo goed blijft gaan! Dinsdag dus weer een echo en dan ook de nekplooimeting. Heb nog wel een paar dingetjes op de rommelmarkt gekocht, maar heb me erg ingehouden. ;) Jij nog naar een rommelmarkt geweest en nog wat gekocht?

Groetjes

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Susan

Ligt eraan of er eicellen in de follikels zitten en of deze bevrucht raken door het sperma en dan natuurlijk of het goede kwaliteit is. Gezien mijn leeftijd en dit is onze 2de icsi poging mogen we er 1 terugplaatsen!

Heb wat boekjes voor de kleine man gekocht verder weinig.

Succes dinsdag met de nekplooimeting!

19. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Jon: oké, dus net zoals met IVF... Hopelijk veel bevruchtingen! Wij mochten er ook maar 1 terug laten plaatsen, jammer hè! Maar in mijn geval aan de andere kant misschien ook wel beter, mijn lijf is eigenlijk te fijn/klein voor 2 kindjes tegelijk en dan kan ik beter 1 gezond kindje krijgen dan 2 kindjes die wat hebben.

Boekjes heb ik ook nog naar gekeken, maar niks echt leuks gevonden. Kijk wel een keer op Marktplaats. ;)

Bedankt, vind het zo spannend!

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Hoi Susan hoe was de combinatietest?

Hier punctie gehad 7 aangeprikt en 6 goed. Donderdagochtend hoor ik of ik vrijdag een tp heb spannend dus!

Share This Page