Hoi dames, Lessie, ik zit bij umcg. jij bent idd lang gestimuleerd zeg! Ik hooguit 10dgn, en heb elke keer puregon gehad met'n dosering van 250eh, ook het maximale wat je mag hebben. Ik heb ook nooit veel eitjes gehad... Ik hoor idd veel over menopur, heb wel de neiging om dit aan te kaarten strakjes in de behandeling. Al vind ik't ook spannend, want in principe rijpen er wel elke keer eitjes, ook aso zijn het er weinig. En't is immers'n keer gelukt! Alleen heb ik nooit cryo's gehad..dus moest na elke mislukte poging gewoon weer het hele gedoe opnieuw beginnen! Hopelijk komen jouw cryo's goed uit het ontdooiproces, en waarom ze er 2 in doen in'n rietje? Heb geen flauw idee? Misschien mogen ze met cryo's wel 2 terug plaatsen? Muk hoe is't nu met je?? Ben zo nieuwsgierig! En met mij, voel me weer beetje chagrijnig en moe... Heb last van hoofdpijn en zoals geer en goor altijd zeggen "heb er de kracht niet voor"! Alles wat ik doe is me teveel.. Terwijl ik dit weekend juist vol energie was, lkkr aan de klus geweest op m'n zoontjes slaapkamer die over is gegaan naar'n peuterbed! Dus't schommelt nogal! Hopelijk straks meer duidelijkheid zodat ik weet waar ik aan toe ben..geeft ook meer rust denk ik. Dit wachten is niks voor mij, ik kan nu nergens actief mee bezig zijn, dat voelt gek. Ik ben sowieso'n bezig bijtje, dus dit niks doen...neee! Laat maar weer komen die spuiteritus hoe eerder hoe beter... Xx
"Aso" moet "al" zijn hihi, zit op mijn telefoon te schrijven en dan krijg je soms rare woordspelingen sorry!!
Herkenbaar die woordspelingen, swype geeft soms ook hele gekke woorden.. Hoop dat je snel bloed gaat verliezen, laat het idd maar beginnen. Zijn wij zo ongeduldig of is het wachten gewoon zo rot???
Hihi goede vraag poppetje! Zal er eens over filosoferen Heb net lieve mail gehad over info dat deca niet bevorderlijk is voor als je weinig eitjes hebt klaar liggen zoals ik.. Hmmm, dat heb ik elke keer moeten spuiten!! Maar wat zou je dan kunnen doen? Pfff ook weer'n leuke vraagbaak! Wordt er inmiddels gek van!! Xx
hey visje, Misschien een kort traject? Hebben ze dat bij jouw zkh ook? een korte en een lange procedure? x
Nou dat is ook weer een goede vraag lessie, Ik weet niet anders dan dat ik met de pil moet starten, dan 2week decapeptyl spuiten en dan 1.5 week ongeveer puregon spuiten, en dan 32 uur voor punctie de pregnyl... Denk dat dit de lange versie is hihi, maar zou dus niet weten wat de korte dan zou inhouden!
hi ja we gaan van de ene vraag naar de andere (; bij het vu noemen ze dat 'het korte protocol'. Las trouwens dat je een zoontje hebt. Wat leuk, jullie gaan voor een brusje! Eerste zwangerschap ook via de mmm?
Dank je voor je pb had idd dan lange protocol. Het verschil is wel dat bij umcg op dag 2 de tp al is..daarom bij mij ook vaak geen 8cellige, 1 dag minder in "kweek". Het maakt me wel onzeker altijd, als ik al die verschillende verhalen en protocollen lees.. Dan denk ik vaak; zou dat beter zijn, of dat? Vooral omdat het nu elke keer mis is gegaan.. Ok, was de 1e keer wel zwanger, maar helaas mk We hebben idd'n heerlijk zoontje (die nu lkkr ligt te knorren in z'n stoere peuterbed ), maar is ook verkregen door icsi behandeling. Deze poging was in 1x raak! Toen had ik ook maar 3 eitjes, allemaal bevrucht maar 1 had geen chromosomen af gestaan, waardoor woekering kon ontstaan. Er 2 werden terug geplaatst, waarvan ons zoontje is ontstaan. Wij kunnen alleen maar via icsi zwanger raken.. Mijn man heeft cf, waardoor de zaadleiders niet zijn aangelegd. Deze zijn verkregen middels 'n pesa operatie. Gelukkig was de kwaliteit en hoeveelheid goed. We hadden 11 rietjes die we konden gebruiken, waarvan we nu nog 6 over hebben na alle pogingen. (tenminste dat gok ik, want definitief aantal heb ik nig niet gehoord van lab) Nou, geloof eerst wel dat ik genoeg over mezelf heb gel..d hihi Xxx liefs, Visje
hi, oo wat super zeg in 1 x raak. Nou dat geeft ook hoop voor een brusje Ja dat elke zkh het toch weer anders aanpakt he :I Ben benieuwd hoe het zal gaan visje! Dat ze 8celig zijn is idd volgens mij pas na 3 dagen, dat scheelt wel eventjes Ik heb zelf gebeld naar zkh en 1 cryo was een twijfeltje vandaar dat ze deze bij een ander in een rietje hadden gedaan. Was wel gerustgesteld en kan het aan de arts vragen als de echo's beginnen hoe en wat. x
Gek hè dat ieder ziekenhuis een andere methode hanteert en andere medicatie?! Ik hoor ook veel goede verhalen van MCK in Leiderdorp als het goed is. Maar wij gaan gewoon naar Gent hoop dat ze daar voor ons wondertje zorgen..
hoi dames, met mij gaat het prima mag echt niet klagen. Ik blijf erbij dat Menopur beter werkt, mijn follikels groeien normaal nooit want ik heb pco en met menopur had ik 32 follikels van gemiddeld 18mm heb ik nooit meegemaakt. Mijn arts heeft mij toen ook verteld dat hij met menopur, pregnyl beste resultaat heeft en vandaar dat hij ook bijna altijd deze combinatie geeft. Ik heb met de laatste punctie 3 verschillende injecties en ultrogestan gekregen.
Ik had vanwege een proef waarvoor ik ingeloot was een hele hoge dosis 450 gonal f. Er staat ook op internet dat Menopur beter is, vind het ook stom dat het EMC daarom niet eens Menopur wilde proberen. Hoop dat Gent dat wel doet en ik jou snel volg Muk
@poppetje Ik loop in voorburg in het ziekenhuis, mijn verzekering had geadviseerd omdat hun gecertificeert zijn in vruchtbaarheidsbehandelingen. Reinier de Graaf ziekenhuis echt wel een aanrader. Voorburg is voor jou ook niet ver.
Nee is idd dichterbij dan Gent, maar wij hebben voor Gent gekozen omdat ze nieuwere methodes hebben die ze in NL nog niet doen. Ik was zo teleurgesteld dat ik geen vertrouwen heb in NL. Ik ben benieuwd.. Ken er meerdere die in Voorburg hebben gezeten, allemaal mama geworden! Voorburg is denk ik een minuut of 40 voor mij en Gent 1,5 uur. Overigens wel gevraagd aan het ZH hier in de buurt of ik bij hen echo's mag doen, dat wordt besproken en mag ik volgende week over bellen. Scheelt voor ons.
Muk, fijn dat het goed gaat! wat bedoel je met 3 verschillende injecties met de laatste punctie? Ik onthoud even je opmerking over menopur! thnx
Hoi muk, ja ik ben ook wel benieuwd wat je bedoeld met die 3 injecties En menopur ga ik ook voorleggen bij mijn arts! Liefs visje
dames ik bedoel met 3 verschillende injectie gewoon Menopur,Orgalutran en pregnyl heb ik gebruikt en na de puntie ultrogestan.
ben ook benieuwd (; oja poppetje over de stimulatiedagen, bij mij was na 7 dagen nog niet zoveel gebeurd.. De follikels waren nog te klein. Vandaar zoveel dagen, maar ik denk dat ze het wel iets meer gepushed hebben om ook de kleine een kans te geven. x