Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoe is't hier dames?
    Ik zit nu nog steeds te wachten tot mijn ongie doorbreekt....
    En ondertussen spoken er allerlei vraagstukken over welke medicijnen in miss moet gaan gebruiken, en kreeg zelfs van iemand de vraag of ik wel bij het umcg wilde blijven omdat ze daar slechte verhalen over had gehoord?
    Pfffff.... Ik weet het echt even niet meer.. Wordt er zenuwachtig en verdrietig van tegelijk...
    Liefs

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Je moet gaan voor het ziekenhuis waar jij je prettig bij voelt. Ik kan niets over het UMCG zeggen.. Kan je zeggen dat als je veranderd, ga niet naar het Erasmus MC in Rotterdam. Maar dat ben ik, hoewel ik daar heel veel slechte verhalen over hoor inmiddels.

Dit proces is echt zo slopend.. *knuffel* voor jou..

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ja slopend idd :( vooral omdat je afhankelijk bent van zo'n zh hè...
    Jij ook knuffeltje terug xxx

4. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    hoi dames,

Voorburg is echt een aanraderrr zeker weten, reinier de graaf.
    Ze zijn zo meedenkend ongelooflijk echt waar. Mijn verzekering heeft erasmus echt afgeraden voor ivf en heeft voorburg geadviseerd en ben er zeker blij mee.

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    hi muk.. voorburg is een ietsiepietsie ver voor ons rijden hihi,
    maar anders had ik het zeker een overweging waard gevonden ;)
    Ik moet me maar houden bij dit zh, ga anders wel bespreken wat ik hier bespreek op het forum en kijken wat zij ervan vinden en of ze mee willen gaan in mijn opinie.
    We zullen zien..
    Het is natuurlijk ook goed gegaan met ons zoontje 2.5 jaar geleden!
    Ik moet me ook niet gek laten maken natuurlijk, overal worden fouten gemaakt en overal heeft iemand wel weer iets aan te merken...
    De statistieken bij het umcg zijn ook niet helemaal betrouwbaar aangezien ze heel veel in eigen cyclus doen heb ik me laten informeren, en dat wordt niet meegenomen in het totaal resultaat dus is het beeld niet kloppend...
    Ach we zullen zien!
    Ik hoop gewoon zooooo erg dat het nog een keertje mag lukken.
    Het kinderkamertje staat al klaar doordat ons zoontje over gegaan is naar zijn peuterkamer ;) en dan is mijn geduld heeeeel erg ver te zoeken als ik daar sta.
    Nog een baby'tje erin en het plaatje is compleet...
    Het is opzich motiverend, maar ook zo confronterend... Wie zegt dat daar ooit nog een ukje van ons 2 in komt?
    hmmmm.. ik blijf gewoon dromen!
    Kussie,
    Visje.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Muk, had ik dat maar als eerste poging gedaan, door het EMC ben ik nu zo bang voor de tweede poging en nog meer onzeker of het ooit nog gaat lukken.. Dan is jouw verzekering echt een goede!

Visje, ik hoop het ook zo voor je, DD is voor jou wel aan te rijden toch??? Jij woont toch in het Noorden? Een collega van mij haar zus is volgens mij in Drachten of die kant op geweest.. En zie daar haar kindje 2.

Niettemin, wij gaan lekker naar Gent, hotel al geboekt voor valentijn.. gna gna, kwam gewoon zo uit omdat we de 15e daar moeten zijn. Nu een week dieet pro en 2,5 kg afgevallen. Hoop naar Gent te gaan met een kg of 8-10 minder.

7. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    Moet je afvallen of wil je dat zelf

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik moet niet, maar wil het zelf, mijn BMI was 32 en nu inmiddel 29,7, ik wil mijn BMI terug naar een normaal BMI hebben. Dus nu nog een kg of 12 er af denk ik. Weeg nu 82 kg maar ben maar 1.67m.

Het is gewoon beter om zwanger te worden met een normaal BMI, wordt de kans dat het lukt ook groter.

9. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    dieet pro werkt goed hoor , ik heb vorig jaar 27 kilo afgevallen met dieet pro.

10. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    #130 lessie, 22 jan 2013
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
    hoihoi hier ook nog wachtende.. moeilijk visje, ik weet niet zoveel over jouw ziekenhuis.. succes girl
    @poppetje succes met afvallen! ik probeer ook minder verzadigde vetten te eten, gewoon omdat ze zeggen dat dat beter is (heb ik ergens gelezen, tijdens 1 van de vele zoekacties..). en meer enkelvoudige vetten.. pff

liefs en hou vol x

11. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Muk, hoe lang heb jij er over gedaan? Ik neem twee shakes, overdag fruit erbij. In de avond veel groente, 1 grote aardappel en niet te vet vlees, dus kip of mager rundvlees. Verder eet ik af en toe ook vis, manlief lust dat alleen niet.

12. muk

muk Actief lid

30 aug 2012
    100
    0
    0
    visagie en haar stylist
    @poppetje ik woog 87kg en nu 60 kg ik heb in de ochtend een shake genomen en in de middag ook een shake tussendoor veel rauwkost, en in de avond alleen groente en 100gr vis , vlees of kip.Ik heb er ongeveer 10 mnd over gedaan maar resultaat was ok.

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik ben al blij dat ik met mijn 1.67m 70 kg red, liever ga ik terug naar de 67 kg maar minder past niet bij mijn bouw.

Jij hield je er ook echt streng aan.. ik nu 1,5 week bezig, tot zo ver nog gered. Maar soms heb ik echt trek in iets lekkers, neem het alleen niet..

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoe is het verder hier??

15. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Ik heb morgen mn eerste echo voor de cryo.. gelukkig is er vooralsnog een plekkie.. Hoe is het met jou poppetje? en visje?

Muk bijna 7 weken al! :):

16. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi dames,
    Ik lees elke keer wel mee, maar ben even minder "actief"..zit namelijk nog steeds op m'n ongesteldheid te wachten, en vooralsnog blijft hij uit :(..
    Had't rond de 26e wel ergens verwacht maar nee, nog niks!
    Waarschijnlijk door hormonen van de vorige ronde m'n cyclus op 'hobbel'?
    Elke keer denk ik dat hij eraan zit te komen, maar nog helemaal niks..
    En dan kan ik niks nieuws vertellen en ondanks dat ik het iedereen gun uiteraard, irriteert het me dat ik nog niks verder kom zo snifff ..
    Maar ja..
    Ik kijk wel af en toe op nieuwtjes etc hier hoor!
    Alleen wil ik zelf nu heel graag weer stappen zetten, onze wens blijft zo stil staan hè.. Zo voelt het ook momenteel...alsof alles stil staat en het leven om ons heen vrolijk verder gaat. (klinkt meer depri dan dat ik bedoel haha, maar zou niet weten hoe ik't anders moet zeggen;))

Hoe is het met jullie lieve dames?
    Al vorderingen? Met jou dus wel lessie, 'n cryo in aantocht!! Spannend hoor!

17. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    he wat vervelend visje, hoop dat het niet lang meer gaat duren! Heb je trouwens na de vorige behandeling nog getest toen je ongi werd? (ik hoop dat je dit geen vervelende vraag vindt.. heb je het net achter de rug en dan dit soort vragen!)

nou sterkte girl!!

Poppetje how are you?

veel liefs xxxx

18. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    nee Lessie, niet meer getest, maar er lijkt ook niks op een zwangerschap hoor.. Ik zit nu op dag 39 van cyclus wordt wel erg lang zo.. Anders maar even met zh bellen?
    Weten jullie of dit normaal kan zijn?
    thnx voor je lieve berichtje!!
    Liefs XXX

19. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    @visje: hoe was je cyclus normaal? Wel gewone lengte? Hormonen kunnen het in de war sturen. Ben je na je poging wel echt ongesteld geweest? Als in een paar dagen rood bloed? (Sorry, weetje verhaal even niet meer precies)

20. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi poema,
    Ja mijn cyclus is normaal gewoon 28-29 dagen..
    En heb ook echte ongesteldheid gehad..op dag 11 na de tp. Ongeveer 3 dagen flink gebloed.
    Heb zh al gebeld, en moest test doen.. Die was natuurlijk negatief :( Stom maar je hebt dan toch ineens weer ergens hoop :(:( Domme ik!
    Natuurlijk wist ik dat ik niet zwanger was...maar toch!

Nu moet ik wachten tot halverwege volg week en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, dan moet ik weer bellen voor waarschijnlijk een echo...

Pffff denk je dat je de klap gehad hebt na een negatieve poging.. nee dus!
    Het kan altijd nog erger.. en dat moeten wij weer eens doorstaan!
    Zo voelt het nu even...
    Hoop dat alles verder ok is. Ik vroeg ook voorzichtig naar eventuele overgang, maar dat kon niet zo zijn volgens de verpleegkundige.. Dus daar hou ik me dan ook maar aan vast..
    Ja de gekste gedachtes gaan dan door mijn hoofd :eek:
    xxxliefs visje.

Deel Deze Pagina