visje, je cyclus kan ook door alle med's gewoon van slag zijn hoor...mijn cyclus is ook ineens 10-20 dagen langer dan voor mijn icsi. Hopelijk snel ongi, zodat je verder kunt.
owww ik ben zo bang dames, ben vandaag voor de 2x naar de echo geweest maar de arts vind de embrio te klein 5.9mm dus ik ben zo bang dat het een miskraam wordt. De arst zei hou je duim maar op je pols maar ze wil mij iedere week zien.
Och jeetje muk..wat vreselijk onzeker!! Zit ik te zeiken over m'n ongesteldheid...pfff..dat van jou is veel heftiger! Hopelijk mag die kleine uk van jou/jullie lekker doorgroeien en laat ie je voor verrassing staan..en de dokters! Hoeveel moet het normaal zijn dan? En voel je je verder goed? En hoe klopte het hartje dan? Het moet gewoon goedkomen meis, ik ga voor je duimen!! Dikke knuffel!
@visje het hartje klopt goed en de ligging is ook goed maar moet ongeveer 1cm zijn en is maan 5.9mm, verder voel ik me echt prima , maar ben echt bang mijn man integendeel is best relax want bij onze zoontje hebben dokters ook veel gezegt dat het niet goed was, had namelijk veel bloedingen maar is toch wel goedgekomen. De embryo ligt hoog in de baarmoeder en hartje klopt goed maar ben echt super BANG..
@muk hoop echt dat het meevalt en dat de kleine goed gaat groeien en dat het allemaal goed gaat! sterkte meid en knuffel, ik ga ook voor je duimen xxxx @visje oh wat vervelend zeg... grrr testen brengen altijd gelijk een soort hoop mee... hopelijk duurt het niet lang meer dat je weer kunt gaan beginnen.
@muk, ik ga heel hard duimen dat de kleine een spurtgroei maakt!!! @lessie, wanneer denk je dat je cryo terug mag, wel fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken @visje, ik begrijp je, over twee weken onze intake in Gent maar voor er daar weer actie is??? Dit wachten is killing. @hier, mijn amh is 2,1 dus voor mijn 35 jaar prima, lijkt erop dat het emc mis heeft gezeten. Verder een paragnost geweest. Die zei dingen over mama die zij niet kon weten. En kindje komt, nu nog niet, maar het komt wel en blijft er maar één, ze zei ik zie een poppetje met jou ogen. Hoe weet zij dat mijn mama's bijnaam voor mij pop was. Het gekke is dat ik dit gevoel ook allang heb, dat het er maar één wordt en een meid. Hoewel een knul is net zo welkom hoor. Gek genoeg heeft dit rust gegeven.
Hi meiden, Wat spannend poppetje dat van die paragnost! Erg bijzonder hé! Nu hopen dat het gauw in vervulling gaat!! Muk hoe is het nu met jouw lieve beeb?? Ik nog steeds niet ongesteld dag 42 inmiddels.. Heb nog nooit zo graag ongesteld willen zijn als nu! Als't er morgen nog niet of, moet ik bellen........pfff Xx
ahrr vervelend!! raar he eerst wil je niet dat het komt, daarna juist wel.. het is een rollercoaster.. Hier de pregnyl gezet, was nog maar CD 8/9. Arts vond het ook snel maar het zag er goed uit. Donderdag is de tp als het goed gaat. Visje hoop dat het voor jou niet lang meer gaat duren. Poppetje vandaar je naam! mooi zeg en wat mooi dat ze dat kon vertellen. Goede amh waarde!! jeeej! Lijkt mij ook spannend hoor, al die testresultaten afwachten. gelukkig heb je goed nieuws gekregen hoop dat het snel voor jullie gaat, hou vol. @muk hoop dat het goed gaat xxx
@Lessie, spannend a.s. donderdag, plaatsen ze er bij jou ook maar 1 terug? ik hoop altijd dat ze er toch nog 2 willen terug plaatsen. Maar mag wettelijk niet meer als je jong bent, pas boven de 39 mag je er 2 terug plaatsen. @Visje, ik hoop dat het snel door breekt, mijn ellende moet woensdag beginnen. Ik ben altijd keurig op tijd geweest, alleen na de eerste ICSI werd ik het al op dag 22 ofzo. Kijken of het dit keer weer normaal op tijd is... @Muk, vandaar mijn naam hier ja en net ook al weer mijn vitamine B12 en D doorgekregen, ook die waren op orde. Wacht nu nog op ANA, anti TPO, T4 en DHEA en dan ben ik volgens mij helemaal doorgelicht Ik was ook wel blij met mijn AMH, zo bang dat het zo laag was.. omdat die man dacht dat mijn eitjes oud zijn.. Omdat al mijn waarde prima en nog hoog zijn voor mijn leeftijd, lijkt mij dit onwaarschijnlijk. Of ben ik nu gek?
Ik denk dat je met fsh en amh al twee erg belangrijke waardes binnen hebt! Bij mij plaatsen ze er maar 1, 2 had wel gemogen van mij :
Nou meiden, ik denk dat ik beginnend ongesteld ga worden!! Nu hopen dat het nog door gaat zetten,maar net bij het naar de wc gaan kwamen de 1e spoortjes van ongesteldheid in wc papiertje hihi Goh wist niet dat ik ooit nog zo blij kon zijn met'n doorkomende ongesteldheid Pfieuw gelukkig niet nog meer hormonen shit om het weer op te wekken.. Muk hoe is het nu met je? Ben zo nieuwsgierig en hoop zo erg dat je beeb het gewoon heel erg goed doet!!! Poppetje ook goed nieuws zeg! En lessie spannend, pregnyl gezet en dan straks tp!! Komt nu echt dichtbij! Hopelijk met super nieuws als resultaat Xxx
Als het goed is, moet ik het morgen worden, krijg al last van puistjes en enorme trek in chocolade!!!! Snap dat jij dit keer wel extra blij was dat je het bent geworden.. Is het inmiddels echt doorgezet?
Nou poppetje dat gaan we misschien gelijk op.. Mijn ongesteldheid wordt al meer, dus zet door! Gelukkig....
Jij loopt uiteraard wel eerder met je poging, wij pas volgende week onze eerste intake, dus ik ben pas in april/mei op zijn vroegst weer aan de beurt denk ik.. maar reken eerder op juni. Ik voel wel al klachten dus het komt bij mij denk ik morgen, zou overigens keurig netjes op dag 28 zijn..
heej visje goed zeg! : gelukkig niet te lang geduurd. Ben echt benieuwd naar je intake poppetje! je kunt in ieder geval al wat testresultaten laten zien. Bij mij weten trouwens steeds meer mensen in mn omgeving dat ik aan ivf doe. Het liefst had ik dat wat minder gehad, maar ik ontkom er bijna niet aan.. Hoe hebben jullie dat?
Ik ben daar vrij open over.. Niet dat ik het tegen lederen in detail vertel. Ze vragen bij ons regelmatig of wij nog niet willen, dan zeg ik dat het ziekenhuis ons een handje gaat helpen.
Hoi meiden, Nou ik kan morgen beginnen met de pil! Eindelijk weer'n stap in de goede richting... En ja lessie, bij ons weten ook'n heleboel mensen het.. We hebben het de 1e poging geprobeerd voor ons te houden maar toen dat strandde in'n miskraam, met de nodige problemen daarbij, moesten we het ook meer mensen vertellen. Daarna volgt als vanzelf dat nu nog steeds meer mensen het weten, en ben er ook maar gewoon open over.. Eigenlijk lucht me dat wel op, hoef niet meer geheimzinnig te doen en als ik me eens niet lkkr voel door hormonen of wat ook, dan kan ik het nu ook gewoon zeggen.. Het heeft dus ook z'n voordelen. En muk, wat fantastisch dat je je nog goed voelt!! Het komt vast goed meis. En poppetje ja idd jij moest nog intake..hoop voor jullie dat je ook gauw kunt beginnen.. Dat wachten is ook moeilijk, ook al kun je niks anders nu.. Maar idd wat al gezegd is, je hebt al voorwerk gedaan met die waardes, dat scheelt ook weer tijd! Xxx liefs
@Muk, wat een lekker gevoel hè, alle kwaaltjes, logisch dat je er dol op bent (maf idee, een normaal mens vindt ze irritant en wij in de MMM geweldig) @Visje, heb jij het lange protocol? Dat moet ik volgens mij bij Gent ook doen. Althans volgens mij werken ze daar alleen met het lange protocol. Ik ben vooraf idd heel voorbarig geweest, ik dacht.. alles wat getest is, scheelt tijd. Ik ben aan het wachten op mijn maandelijkse ellende, puistjes en humeur heb ik er al van.. nou nog even de rest. Hoop dat het op tijd is, volgende week toch een echo in Gent, ongetwijfeld en dan zit ik niet te wachten dat het er dan is..
Je bent gestart Visje jeej! ik ga voor je duimen! Klinkt goed Muk, die kwaaltjes (; Poppetje ben benieuwd naar je intake, tis bijna zover