Icsi en maar 2 eitjes

Discussie in 'MMM clubs' gestart door visje2007, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik moet ongesteld worden.. maar nog steeds geen bloed te zien.. wel alle kwalen, chocoladetrek, licht ontvlambaar etc. Net nu we volgende week naar Gent moeten zul je zien dat het nu niet op tijd is en ik er volgende week mee zit.. GRRRRRRRRRRRRRRRRR

Sorry moest even mijn frustratie kwijt..

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ohhh poppetje, ik snap je frustratie :(
    Maar ja je kunt je lichaam helaas niet sturen ..dat is 'n eigenwijs mechanisme helaas en houdt er geen rekening mee dat jij naar Gent moet volgende week ;).. Maar goed, ze zullen ongetwijfeld vaker vrouwen hebben gezien die ongesteld zijn..probeer je daaraan vast te houden.. En tijdens de behandeling zien ze je ook altijd 1x met bloed (tenminste bij mij wel elke keer)..
    Het is vervelend, maar alles voor het goede doel om zo maar te zeggen ;)
    Sterkte meissie, het komt allemaal goed!!
    Xxx

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Oh en ja poppetje, wij doen inderdaad lang protocol..heb ik alle keren nog gehad omdat ik geen keus heb.. Komt door icsi/pesa behandeling, dan doen ze altijd lang protocol. (mijn man z'n zaad is via pesa verkregen).
    Xx

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Visje, net ongesteld geworden op dag 29. Twee dagen te laat, maar het is er. Ook de buikpijn, normaal start u ik met een beetje bloed en nu is het zoveel als normaal op dag twee. Niettemin wel blij ermee. Dat wonder, daar rekende ik toch niet op.

Ik hoop dat ik in mijn ziekenhuis de echos mag doen, zou schelen. Moet toch anderhalf uur rijden naar Gent. De week na Gent een afspraak in ons ziekenhuis voor die vraag.

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Jeeejj poppetje gelukkig toch nog goed gekomen!!
    Nu spannend in Gent! Hoop voor je dat je vrij snel ingepland kunt worden..
    En idd echo's dichterbij zou praktischer zijn..
    Nu eerst even lekker samen "bloederen"haha..ik heb gisteren voor't eerst de pil geslikt.. Blijft'n gek moment, we willen zwanger worden en moet ik aan de anti conceptie haha!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dan is een wonder echt niet mogelijk hè.. Dat zou ik eng vinden.. Maar Ok we doen het voor een doel. Jij mag deze ronde alweer. Hoop dat er snel een brusje komt bij jullie..

Met Gent afgesproken dat manlief volgende week gelijk een zaadanalyse doet. Vanwege de afstand dat voorgesteld, anders moet hij alleen daarvoor zo lang rijden want ze hadden het toch willen doen.

7. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nou poppetje een wonder zit er voor ons helaas toch niet in, de zaadjes van mijn mannetje zit in de vriezer! Dus wat dat betreft heb ik die hoop niet...
    En nog'n maandje en dan beginnen de 1e spuiten...wel weer erg spannend eigenlijk..ook wel fijn maar toch ook eng!

En wat goed dat je zo actief meedenkt met de voorbereiding!! Heb ik tijdens onze 1e poging toen ook gedaan, al voorwerk wat'n hoop tijd heeft bespaard! En vinden de artsen vaak ook wel fijn hoor, dat we zo actief meedenken.. Houd jou maar ook de artsen alert!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bij ons zou een wonder kunnen.. hij had de laatste test 100000 zwemmers.. hallo heb er maar 1 nodig! :D Stom dat mannen normaal 15-20 miljoen zwemmers hebben en dat het dan nog niet zomaar raak is. Met zulke aantallen denk je toch dat het zo moet lukken. Maar niets is minder waar..

En uiteraard ben ik van de voorbereiding. Ik word al 36 einde van dit jaar. Ik zal wel moeten, wil het liefste op mijn 36e mama zijn. 35 ga ik net niet meer redden helaas

9. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hi meiden hoe is het hier?
    En poppetje al zenuwen voor Gent? En al uitslag van je mannetje?
    Ik ben al begonnen met de pil. Morgen gesprek in zh, met hoop vragen die ik hopelijk beantwoord krijg. En dan sta ik al gepland om 2mrt te beginnen met deca.. En vervolgens 14mrt als alles goed lijkt, te starten met puregon.
    Ik vind het vreselijk eng eigenlijk nu het dichterbij komt...zo bang voor weer 'n teleurstelling. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar kan die angst niet weg schuiven..
    Erg spannend allemaal en hoop zo dat het nu eindelijk mag lukken!!

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Niet bang zijn.. het komt echt allemaal goed. Ik hoop echt dat er dit keer een mooi brusje of brusjes komen!! Ik heb vertrouwen in jouw lichaam!

Mannetje moet vrijdag zaad in leveren, hoop dat we gelijk die dag de utslag weer krijgen..Ik vind het vooral erg spannend en zo benieuwd wat ze nog extra willen onderzoeken.

11. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    hey girls, nou het is hier niet gelukt hoor. cryo'tje was goed ontdooid.. maar gisteren toch echt ongi geworden.. hoef niet te testen bij het zkh. Visje, hoe ver ben jij nu? Poppetje hoe is het nu met je, na je intake? en Muk? nou liefs van hier..

12. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hè bah lessie :( Hoe gaat het nu met je?

Ik heb mijn intake gehad maar de vervolgafspraak pas 15 april, WEER wachten dus.. maar Gent voelde wel veel beter. Zij hebben mijn dosier gelezen en verwachten dat het echt bij manlief ligt. Zij zien geen gekke dingen in mijn bloed of bij de echo. Alles zag er prima uit.

13. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Ahh lieve lessie,
    Wat enorm balen! :( .. En nu? Heb je nig cryo's? Ja toch?... Sterkte meid!

En poppetje wat weer apart toch hè, dat als het idd aan manlief ligt er nog zoveel mogelijk is vaak (kijk naar ons, manlief zonder zaadleiders) en dat je dan best nog kans hebt voor'n zwangerschap!! Domme emc wat dat beteft!
    Wachten is wel weer waardeloos.

Hier ben ik aan de pil inmiddels als sinds 7feb. Maar heb waarschijnlijk allergische reactie over mijn hele huid, waardoor vandaag wordt besloten of ik misschien over moet op'n andere pil. Ook omdat ik sinds vorige week donderdag wat donker bloed/afscheiding heb zomaar.. Fijn lichaam heb ik toch :((
    Daarnaast lees ik af en toe heus nog mee, maar heb erge zorgen rondom mijn moeders gezondheid toestand. Ze ligt sinds vorige wk woensdag in het ziekenhuis (non hotskin patiënt) met 41gr koorts en dat ze niet onder controle krijgen. Ze zwakt enorm af, eet slecht en is dus momenteel erg zorgelijk:(.. Komt dan ook allemaal tegelijk hè.....
    2mrt moet ik beginnen met deca, mits de toestand niet verslechterd van mijn moeder laat ik hem toch maar staan (wacht alweer zolang om te kunnen beginnen) maar heb wel in m'n achterhoofd dat ik't misschien even moet uitstellen anders.. Pffffff waardeloos. Dachten in 2012 al genoeg ellende te hebben gehad, maar blijkbaar was ons emmertje nog niet vol genoeg:(.

Liefs.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Visje, wat erg van je mama. Een hele dikke knuffel voor jou.

Ik weet hoeveel pijn het doet om je mama zo zwak te zien. Mijn mama is in 2007 overleden aan maagkanker, 3,5 maand ziek geweest. Mijn hart brak. Nog steeds overigens. Mama's hoor je te houden tot je 70 bent.

En wat betreft het emmertje.. het zijn altijd dezelfde emmertjes die gevuld worden, althans zo lijkt het.

Welke pil heb je nu?

Ik moet straks ook aan de pil, maar eerst april maar afwachten. Het kan bij ons nog wel spontaan, met 1,2 zwemmers moet het kunnen lukken. Manlief heeft alles, zaadleiders etc. Geen aantoonbare reden waarom hij verminderd vruchtbaar is. Tja apart stel, ik weet het.. Hoop niet dat ze echt eerst zijn spatader weg willen halen, dan kunnen we pas weer verder als ik bijna 36 ben.. Dat wil ik niet, het wachten zo beu.

15. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    jeetje visje, echt erg voor je meid. en dan ook nog deze behandeling. is wel erg zwaar zo.. sterkte voor jou & je moeder x

hier wel okay, ook soms bang of het wel gaat lukken..
    volgende ronde gaan we weer voor een kleine eskimo.
    moet nu eerst weer een maand wachten.. heb nog 2 cryo's in 1 rietje maar ze plaatsen er maar 1, heb ik te horen gekregen.. ik ga dit nogeens bespreken bij het zkh :I

Das wel mooi poppetje dat die kans r nog wel is. Bij mij en mn vriend is het zo ongeveer helemaal niet mogelijk. Plaatsen ze bij Gent trouwens evt. 2 embryo's?

nou toitoi

16. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    In Gent plaatsen ze als ik 36 ben volgens mij pas 2 emmy's terug, dat wordt ik einde van dit jaar. Hoop dat ik voor die tijd nog wel een poging krijg.. Ben nml. zo ongeduldig en wil het liever nu dan morgen..

Waarom ben ik ook niet 10 jaar eerder begonnen :(

17. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    heel herkenbaar je laatste zinnetje poppetje :I
    wat een stress he

18. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Laatste zinnetje klopt helemaal alleen had ik toen mijn mannetje nog niet, eh.. hadden we dan maar gelijk 7 jaar geleden begonnen :cool: Hoewel hij toen nog blowde dus toch maar beter toen niet..

Hoe dan ook, soms enorm bang dat het er nooit in gaat zitten. Hoewel mijn voorgevoel altijd heeft gezegd dat ik er maar 1 mag krijgen..;)

Hoe ga je soms om hè met je dubbele gevoelens en je negatieve gedachten? Maar goed dat sommigen mijn gedachten niet kunnen lezen als ze weer 'oeps' zwanger zijn :cool:;)

19. lessie

lessie Actief lid

3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    ja ik laat ze maar de revue passeren ;)
    de ene keer weer positief en dan weer angst.
    I:

en jij?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Af en toe niet, soms echt niet te genieten, enorm verdrietig en in mijn ingraafmeinenkomernooitmeeruit modus :D

Nu gaat het wel weer... Fijn gesprek gehad in Zwijndrecht. Zij gaan meewerken aan de tussentijdse echo's voor Gent en Gent belde zelf. Ik krijg een lage dosis om mijn TSH te verslagen. Was nu 3,6 en dat is te hoog voor een innesteling. Goede nieuws is, dat mijn AMH nu gestegen is tot 4,4 dus heel mooi voor mijn oude leeftijd :D

Deel Deze Pagina