Hi afgelopen vrijdag ronde 6 gehad iui Ging snel ..de andere 2 keren moest er een speciale caterter?.. Komen....nu... Meteen de speciale caterter(buisje) gebruikt... Ging me rap na 2 min klaar Maar nu ben ik al niet lekker verkouden keelpijn etc. Vanaf zaterdag al een soort van druk ..stevig op me onderbuik?? Wie nog meer? Misschien is het toch wel de griep of zo maar het is me toch een rot gevoel! Grt
Ik heb geen ideej ik heb mijn eerste i.u.i gehad zaterdag en die was binnen een minuut klaar moest alleen 10 minuten blijven liggen ... maar heb nu ook raar gevoel in mijn buikje en zon opgeblazen gevoel ... succes iig .
Heee zo BEDANKT dat je even reageert! jeetje zie dat er zat mensen zijn die kijken ... ik dacht kan ik even met iemand praten ...maar helaas. Gelukkig jij FIJN! Nou indd. zo'n opgeblazen, elastiek achtige...alsof er een steen in je onderste buik drukt! vrij lastig dus met lopen etc. en irriteerend ..omdat.. ik nu al denk dat het HELEMAAL niet goed zit ;-( Maar ja nu nog 2weken wachten...pfff... Jij ook heel veel succes , groetjes ...
Ik heb ook al ruim 2 week last van een drukkend gevoel in mn onderbuik...ben nu 2 week zwanger van 1e icsi. En dat gevoel heb ik vanaf de teruglaatsing..erg vervelend idd!!
WAUW gefeliciteerd!!! NOU ALS DAT ZO IS HEB ik het er natuurlijk voor over!!!! ben je 2 weken of eigenlijk nu al vier weken??? wauw dit is toch wel goed nieuws ...ondanks dat ik weet dat ik nu nog 2weken met dat vervelende gevoel rondmoet lopen hihi Hoe werkt dat eigenlijk icsi? ik heb iui dan...weet niet of je weet hoe dat gaat?! Heel veel succes Carla spannend
Hoi troy, ik herken dit ook, ik heb het alleen ook al vaker gehad voor de iui. Ik heb gisteren iui gehad en nu ook weer een drukkend gevoel. Heel irritant. Ik heb het ook al vaker tegen de gyn gezegd. Hij zegt dat het de hormonen zijn en in principe een teken is dat alles juist goed werkt... Tja, ik vind dat een beetje een verlegenheids verklaring. Heb jij ook altijd veel pijn voordat je ongi wordt? Ik wel helaas.
Oh spannend Doortje dus gisteren zondag...zitten we ongeveer op hetzelfde wachtbankje Nou bij mijn is het 1e x wel erg andere x minder. Voor mijn is dat een goed teken als je gyn dat zegt...want bij mijn werkte het niet helemaal zoals het zou moeten! Mijn hypofyse werkt niet ..althans door een bloeding heeft ie het apparaatje wat bij ons onze ei etc. regelt ..kapot geslagen?! Dus als je gyn zegt dat we dat hebben doordat alles goed werkt pfff das goed voor mij om te horen hihi We zullen moeten wachten maar indd het is en blijft een rot gevoel.... Heb jij dit vaker gehad? Ik wel voor de zomervakantie en toen...ja...toen was ik dus dat kleine beetje zwanger Maar ja je gaat op een gegeven moment van alles verzinnen om daar op uit te komen hihi Nou meid op naar de wachtbank nog 8/9 dagen geloof ik tot ik de bloedtest mag doen....hopen dat :x deze de rode duivel weg blijft....hebben we niet voor niets dat vervelende drukkende gevoel gehad! trusten dames grt...
Dankjewel! Eh ja bij icsi brengen ze 1 eicel en 1zaadcel samen. En dan kijken of het een embryo wordt, en de beste plaatsen ze terug. Ik weet niet precies hoe iui gaat...maar iets minder ingrijpend als icsi? En dat bedoel ik niet verkeerd! Maar goed je begrijpt t vast. Maar ben donderdag ongeveer 3 week. Nu ik hoop zo voor je dat jij ook een positieve test in handen hebt!
Hi Carla ohh ik dacht dat dat IVF was :-0 Oke nou indd. Begrijp hem.... Iui makkelijker resultaat blijft hetzelfde hihi man leverd zaad in potje , dan word het opgewerkt en word er doormiddell van een soort katheter bij de vrou naar binnen gebracht! En dan 10 min liggen en hopen dat het bevrucht word Dit is me 3 e iui maar 6 e ronde en laatste verlopig , in januari weer veder Succes Carla we houden elkaar op de hoogte ?! Grt..van mij
heb het gevoel nu nog .. we wachten maar af ... 1 dec mag ik testen . iedereen succes . carla gefeliciteerd
Haha lijkt ook veel op ivf! Alleen bij ivf is er slechts 1 eicel en meerdere zaadcellen, ze moeten zelf bevruchten, en bij icsi wordt het door de laborant gedaan.. zaadcel wordt in de eicel gespoten..hihi. Oké en wanneer mag je testen?? Ohja en iemand zei tegen me dat dat stekend gevoel het oprekken van de baarmoeder is. Voelt dat van jou ook een beetje als menstruatiepijn?
Hi carla oke nu snap ik het...even snel ja het drukkende gevoel is nu beetje weg in ieder geval een stuk minder! maar soms heb ik het idee beetje menstruatie gevoel weeig in de rug??!!! dus nu denk ik zelf alweer van ach nee he volgens mijn gaat het beginnen!! dat denk ik dus ...misschien zelf bescherming maar ...probeer het af te wachten hihi zonder gek te worden althans! je denkt van alles maar als de test positief is weet je het pas zeker afwachten dus Zondag zou de ongi moet komen gr.........
Ja dat heb ik ook een tijdje gedacht dat ik ongi zou worden omdat Innesteling er veel op lijkt. Niet leuk!! Want je hebt geen idee wat je moeten denken/voelen. Komt vast goed, hoop het zo voor je!!