Beste allemaal, Het is gek om hier weer 'terug' te zijn. Mijn man en ik zijn hebben in 2014/2015 4x IUI en 2x ICSI gehad. Allen bij Geertgen. Inmiddels zijn we wat jaren verder en willen wij heel graag voor een derde ICSI gaan maar nu in Gent. De vorige behandelingen van ICSI werd ik zwanger maar helaas van korte duur. 22 september staat de afspraak in Gent en willen we de arts voorleggen of er een onderzoek gedaan kan worden om erachter te komen waardoor de vorige zwangerschappen mis zijn gegaan. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Doen ze dat na 2 ICSI miskramen? Ik vind het wel moeilijk om tot eind september te wachten hoor. Duurt dit altijd zo lang? En wie weet wat wij kunnen verwachten bij zo'n eerste afspraak? Een hoop vragen maar wellicht kan iemand mij er iets meer over vertellen. Dank alvast
Hee, wat een ellende hebben jullie al meegemaakt zeg Wij moeten 19 september weer voor een intake gesprek voor de 4e poging. Voor de verzekering is het nr 3. Mijn ervaring is dat ze in Gent bij een 3e keer zeker naar andere opties kijken, ik reageer amper op de normale medicatie die wordt gegeven (menopur, gonal F) en nu voor de laatste poging hebben ze met het hele bestuur zich over mijn zaak gebogen en willen ze een medicijn proberen wat normaal niet vaak wordt gebruikt (Elonva). Dus ik heb zeker het idee dat ze alles uit de laatste poging willen halen! Heel veel succes alvast! Het duurt nog even, maar eerst even lekker van de zomer genieten joh
Hi meid, wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren. Dankjewel! Tjonge, wat naar dat de ICSI bij jullie zo loopt en je niet o nauwelijks op de medicatie reageert. Ik hoop echt zo dat dat deze keer anders gaat. Tjonge, we zijn gewoon in dezelfde week aan de beurt. Dat is apart. Kunnen we elkaar in ieder geval een beetje volgen Ja het is een lange weg. Vanaf 2012 zijn we al bezig. Geduld leer je hier wel van maar soms is het ook gewoon op hoor. We hebben onze hoop op Gent en de 3e ICSI gevestigd. Daarnaast wil ik mijn levenstijl qua voeding en beweging ook veranderen. Alles heb ik er voor over. Hoop dat jij ook van de zomer kunt genieten! Sterkte
Ja dat is een lange weg zeg Mijn weg is iets minder lang, wij zijn eind 2014 begonnen maar inmiddels een paar operaties verder en heftige endometriose hebben we eigenlijk nog geen 1 eerlijke kans gehad op een zwangerschap Hopelijk wil het allemaal een beetje vlotten bij ons allebei en idd kunnen elkaar een beetje op de hoogte houden aangezien we gelijk op zullen gaan ik ben nu met voeding heel erg bezig sinds 2 weken en ben al 3 kilo afgevallen. Nog 2 te gaan en zit weer op mijn gewicht van voor alle hormonen enz.. sporten ben ik nog niet aan toe, hebben nu een pauze sinds april omdat mn lichaam gewoon op was, en langzaam aan komt mn energie nu terug in sept nog even vakantie en daarna weer knallen!
Hier een succesverhaal! Eerste twee pogingen in NL zonder succes. Ik reageerde traag op de hormonen maar ze wilden niet ophogen en ook niet verder onderzoeken. Derde poging in Gent. Extra onderzoeken gehad en hogere dosering hormonen die tijdens de poging nog is aangepast. We hadden 3 mooie embryo's. Tp van 2 mislukte, cryo werd een vmk. Maar eindelijk een streepje na al die tijd! En nog belangrijker, mooi aantal eicellen en eindelijk ook een paar goede kwaliteit embryo's. Voorheen in NL weinig bruikbare eicellen en geen enkel echt goed embryo. Toch stopten we... We waren op... 2,5 jaar later weer contact opgenomen en op intake. Nog extra onderzoeken gedaan en dit keer menopur gaan spuiten in de hoop op nog meer mooie kwaliteit embryo's. En tp op dag 5. En deze vierde icsi was de ultieme poging voor ons. De verse tp werd onze zoon en de derde cryo groeit nu in mijn buik. Hoop voor jou ook echt een succesverhaal! Ik ben zo blij met onze keuze voor Gent!
Hoi butterfly je kunt Gent mailen of er toevallig een plekje eerder is vrij gekomen. Er komen regelmatig plekjes vrij. Tijdens ons eerste traject hebben we daarmee onze wachttijd enorm verkort.