Fijn dat de pijn minder wordt , snap dat je wacht op de echo dat is het volgende punt waar je naar toe leeft! Zijn je testjes nog steeds mooi donker?❤️ Met mij gaat het iets beter , geen bloed meer. Ik heb donderdag alweer m’n eerste follikelmeting. Ik probeer vooruit te kijken en hoop dat 1 van de 3 cryo’s een mooie gezonde baby mag worden. ☺️
Ah mooi om te horen! Donderdag alweer? Ook snel dat is wel fijn! Ik hoop het ook voor je!! Ja deze test is van vandaag dus dat stelt me weer gerust
Prachtig om te zien! Daar kun je je nu lekker aan vast houden ❤️ Probeer een beetje ervan te genieten , nog even volhouden tot de echo. xx
Hoi dames, Het spuiten van de hormonen gaat me vrij goed af. Merk alleen dat ik erg onrustig wordt in men hoofd. Aanstaande maandag de eerste echo om te kijken hoeveel eitjes er aan het groeien zijn. Ik spuit 100 Ovaleap, maar ik lees overal dat men veel meer spuit dan ik. Komt door men pcos dat ik maar 100 mag spuiten. Alleen het geeft me geen goed gevoel. Heb wat behoefte aan ervaringen. Nu lees ik ook dat veel mensen Menopur krijgen ipv Ovaleap. Vandaag moet ik de 4e spuit Ovaleap zetten, maar ik merk aan men lijf nog niks.
Ik heb geen ervaring met Ovaleap ik moest zelf Gonal-f spuiten. Als de dosering maandag te laag blijkt te zijn zullen ze het denk ik wel ophogen? In sommige gevallen is het beter om laag te beginnen. Ik had een lage dosering Gonal-f ivm een hoge amh waarde. Maar bij mij had het opzich wel goed uitgepakt qua aantal eitjes.
Hoi, Bedankt voor je reactie! Ze kunnen inderdaad tussendoor nog ophogen. Het moeilijke met de hormonen bij mij is (volgens de fertiliteit) dat de kans op overstimulatie heel groot is. Heb aan elke kant 25 eiblaasjes zitten. Ik heb eerst letrozol 2,5 mg gehad (toen ik nog eileiders had) en daar reageerde ik ook heel goed op. Maar toch. Ik lees soms berichten van dames die al gelijk wat voelen van volle eierstokken, omdat het groeien met hormonen vrij snel gaat. Dat merk ik echt totaal niet. Maandag duurt dan toch weer erg lang.
Dat is wel veel idd! Snap wel dat ze dan laag doseren. Ik had in totaal 18 eiblaasjes. Maar voelde er verder helemaal niks van! En alles verliep gewoon volgens plan qua data. Er werd verder ook niks meer opgehoogd. Ik heb alleen na de TP overstimulatie gehad waarvan de eerste week erg pijnlijk was maar het is nu zo goed als weg
Hoe gaat je zwangerschap nu? Voel je je goed? Je ervaring stelt me gelukkig al wel wat gerust. Al heeft het een extreme rollercoaster.
Snap ik helemaal!! Het is ook niet niks allemaal! Gaat goed ik heb eigenlijk nog helemaal geen kwaaltjes behalve gevoelige borsten. Morgen ben ik 5 weken
Dat je niets voelt hoeft niet zoveel te betekenen. Ik voelde ook nooit wat, pas vlak voor de punctie (na het spuiten van de trigger) voelde ik mijn eierstokken. Met die aantallen die ze bij jou zagen is het zeker goed om met een lage dosering te beginnen. Ik had een hoge dosis, maar bij mij zagen ze in totaal vaak rond de 12 follikels. Dat is een groot verschil. Hopelijk een goed resultaat!
Hoe was je oogst? 12 follikels klinkt toch aardig goed. Of was dat de start echo? Het is ook allemaal zo spannend.
Ja dat was bij de start idd. Maar meestal had ik ook wel die opbrengst, soms iets meer. Dus het gaf bij mij wel een goede indicatie. Het is ook spannend, maar het komt vast goed. Succes!
Je hoeft in het begin nog niks te voelen. Zijn hier meiden die 40 of meer follikels hadden. Wacht de eerste echo af. Het is echt spannend bij je en hoop dat je geen overstimulatie krijgt of hebt ❤️
Hoi dames, Vanochtend de 1e controle gehad (cd 10). Het waren heeel veel eitjes. Zelfs zoveel dat de arts niet eens ging tellen. Ze waren vrij consistent qua grote (7mm), dus we moeten nog even door met spuiten. Ovaleap is vooralsnog niet verhoogd.
@Ly009 hoe gaat het met je. Wanneer heb je de echo? Kijk je ernaar uit of maak je je zorgen? Hoe reageerden jullie ouders op het fantastische nieuws? xx
Het gaat opzich wel goed! Ben alleen heel moe, vooral op werk ben sowieso wel iemand die snel moe is maar nu helemaal! Onze ouders waren super blij en mama moest zelfs een traantje laten dankjewel voor het vragen! Hoe is het met jou? Nog nieuws??
Spannend hoor! Wat leuk dat ze zo enthousiast waren, kan ook niet anders. Wanneer heb je nu je echo? Met mij gaat het wel weer oke. Ik heb mezelf alweer ingesteld op de volgende terugplaatsing. Mijn groei van de follikel ging een beetje langzaam. Ik heb in totaal drie echo’s moeten krijgen. Maar bij de derde echo gister stond hij op springen. Ik had een follikel van 19.5 millimeter, en een baarmoederslijmvlies van 10.3 Dus een mooi dik bedje alvast. Er groeide zelfs een eitje ook aan de andere eierstok. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Ik moest testen en ik had een positieve ovulatietest, dus ik heb aanstaande zondag de terugplaatsing. ❤️❤️ Ik hoef dus ook helemaal niks te spuiten. Dit wordt de eerste terugplaatsing helemaal natuurlijk dus ook zonder Pregnyl. Ik ben heel benieuwd.
Aah wat een goed nieuws zeg!! Mega spannend ook! Fijn dat het zo snel kan duimen dat je emmy blijft plakken! Mijn eerste echo is op 6 april. Nog 15 dagen! Kan niet wachten! Hopelijk is alles oke
Oh dat is nog een tijdje wachten! Waarom pas met 8 weken? Doen ze dat altijd bij jullie ziekenhuis? Ik kreeg de vorige keer al met 6 weken een echo. Spannend het zal vast goed zijn, ik duim voor je! Laat je het me weten?! ❤️ ja ben blij dat het zo snel weer kan! Kan niet wachten tot zondag en hopelijk wordt dit ons kindje
Ja dat weet ik eigenlijk niet.. pas bij 8 weken is de eerste echo idd. Maar ik vind het niet erg om nog fftjes te wachten, misschien zien ze een wat beter beeld bij 8 weken