Hoi allemaal! Heb vandaag de eerste echo gehad. Mooi kloppend hartje gezien! Het aantal weken klopte ook met wat ik zelf berekend had dus dat is super. Deze afspraak was nog in de fertiliteitskliniek maar de volgende is bij een verloskundige praktijk! Aanstaande vrijdag heb ik daar een intake en op 27 april heb ik de termijnecho daar
Hoi dames, net weer een echo gehad en waar ik bang voor was, is gebeurd. 1 eicel die extreem doorgegroeid is en de rest heeft niks gedaan. De cyclus wordt afgebroken en beginnen daarna aan een nieuw en ander schema. Ovaleap met cetrocide.
hoi, Sinds zondag aan het spuiten weer. 175 ovaleap en morgenochtend de eerste cetrotide. Vrijdag weer een echo. Ik merk nog vrij weinig behalve dat ik bloed chagrijnig ben.
Hmm.. hopelijk gaat het dit keer wel zoals je wilt! Ik zal iig voor je duimen! Laat je het nog weten?
Goed dankje! Gister de termijnecho gehad en alles zag er prima uit! Heel leuk om de kleine ook te zien bewegen en al ik wens het iedereen toe die dit wilt!
jaaaaa we hebben groei! 7 eitjes die nu aan het doorgroeien zijn. Variëren nog wel van grote. Nu nog doorspuiten met dezelfde dosering en vrijdag weer terug op hoop van zegen! Het duimen heeft gewerkt.